Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושנה טובה !

 

אפתח בסיפור רקע קצר , לפני כחודשיים היתה לי פגישה עם מעקה בטיחות וכתוצאה מכך צד ימין של הרכב לא במצב הכי טוב

(כנף - באזור הוינקר מעוקמת, שריטה ועיקום מהכנף לדלת וממשיך כמעט עד הגלגל האחורי).

בכל מקרה המכה/שיפשוף די גבוה (בין הגלגל למראת הצד) ככה ששילדה זה לא, אך הנזק דורש תיקון די רציני.

אצל פחח אמין קיבלתי הצעת מחיר (ללא עירוב ביטוח) כ- 4,000 ש"ח (החלפת כנף ואולי גם דלת + תיקוני צבע ופחחות)

 

למה אני אומר ללא עירוב ביטוח? נהג צעיר עד 24 יגמר לי רק בדצמבר השנה. (למרות שאני כבר 24 כחודשיים)

השאלה העיקרית היא מה לעשות? לגשת לביטוח ולשלם (בתור נהג צעיר) השתתפות עצמית יותר גבוהה ? ובכמה זה יעלה את הפרמיה?

או שעדיף לי ללכת עם 4,000 ש"ח ביד עצמאית לפחח ולא לדאוג לביטוחים שמיטוחים שיפגעו לי בכיס בעתיד?

 

ולדצמבר אני לא יכול לחכות עם התיקון, יש טסט ואני לא בטוח שכדאי להכנס ככה לטסט.

פורסם

אתה בעצם שואל אם לערב ביטוח או לא.

עכשיו כשיש לך הצעת מחיר (וכדאי שתקח עוד אחת)

תברר עם חברת הביטוח את ההשתתפות העצמית והתייקרות הפרמייה.

 

יחד עם הנתונים האלה תוכל להגיע למסקנה מה כדאי לך לעשות.

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

לא יהיה קצת חשוד לבוא ולברר אצל הביטוח על תשלום תאונה?

מצד אחד אני לא רוצה "לחתור מתחת" לביטוח, מצד שני זה יכול מאד לא להשתלם לי ...

×
×
  • תוכן חדש...