Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רציתי להיתייעץ כאן עם חברה בעלי נסיון.

 

אחד הסוכנים אצלנו בחברה קיבל קנגו חדשה { טורבו דיזל 1500 סמ"ק }

לאחר 5000 ק"מ של נסיעה היה חסר למנוע קילו שמן.

הבחור הגיע עם הרכב למוסך ושם הסבירו לו שזה סביר למנוע חדש ואין מה לדאוג.

 

היום ב12,000 ק"מ שוב היה חסר קילו שמן. המוסך חוזר על ההסבר שזה סביר.

 

שאלתי לבעלי הנסיון האם זה באמת סביר או שישנה כאן איזו שהיא בעיה אם המנוע שמישהו מנסה להסתיר.

 

הרככ הקודם שלי היה קנגו וגם אחרי 300K אני לא זוכר כזאת צריכה גבוהה {מנוע 1900}.

ובכלל בשום רכב שהיה לי לא נתקלתי בתופעה כזאת גם כשהיה חדש. יותר מזה לא ניראה לי סביר שברכב חדש יצטרכו למלא שמן פעמיים או שלוש בין טיפול לטיפול

 

אשמח להסברים .

 

תודה

תום

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

יש עניין ברכבים חדשים מחברה 0 ק"מ של צריכת שמן ב5K או 10K ק"מ הראשונים פלוס מינוס,

העניין הוא שהשמן מגיע לכל המכלולים המכאנים במנוע בשבועות הראשונים של פעולת המנוע, עוד סיבה היא שהחיכוך גבוה מהרגיל עד שכל רכיב מקבל את צורתו והכל מתאזן ..

 

מקווה שעזרתי, אם משהו יכול להוסיף גם אני אשמח להשכיל

 

דרור.

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

ערב רב

סביר בהחלט

מדובר במנוע דיזל 1.5 מסילה משותפת ומוגדש

אוכל שמן כמו טורבו דיזל אחרים

ליטר ל 5000 ק"מ זה תקין

ולמי ששכח כדאי לעיין בספר הרכב

לגבי בדיקות באחריות הנהג ותדירותן

 

שאו ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

בנוסף;

 

בדיזלים הרגישות למהירות הנסיעה וסל"ד השיוט מאוד קריטיים. רכב שנוסע על 90 קמ"ש קבוע יכול לצורך 0 גרם בשמן בין טיפול לטיפול - ואילו נהג שנוסע 130 קמ"ש ב"רגוע" יכול להגיע לצריכת שמן של 1 ליטר ל 2000-3000 ק"מ בקלות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כבעלים של קנגו DCI 2007, אני יכול להגיד לך, שברכב שלי היתה צריכת שמן מהיום הראשון.

הצריכה ברכב שלי לא גדולה כמו שרשמת, אלא ליטר וחצי לכל 20 אלף ק"מ (בין טיפול לטיפול).

אחרי מעבר משמן של "פז" לחצי סינטטי של "VALVOLINE", נסעתי כבר 11 אלף ק"מ ללא הוספת שמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...