Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6157 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לקבל מושג מינימלי לגבי הערכת מחיר

להחלפת אטם ראש מנוע לפולקסווגן גולף mk1

תודה

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

גידי שלום רב !

האם תוכל לפרט מהם הסיבות, שבשל כך החלטת, שיש להחליף אטם ראש מנוע ?

האם יש איבוד מי קירור מסיבי?

האם נפלט עשן לבן מצינור הפליטה?

מה גודל המנוע 1300 1600 או אחר ?

האם אתה מודע לכך, שמומלץ שתחליף בהזדמנות זאת חגורת טיימינג מותחנים ומחזירי שמן, ומשאבת מים,מומלץ שתבקש מפרט מדוייק, של העבודה שתבוצע, ופרוט החלקים שיוחלפו, כמו גומיות שסתומים, שמן מנוע ומסננים, מי קירור, ישור ומלוי ראש מנוע ועוד?!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
גידי שלום רב !

האם תוכל לפרט מהם הסיבות, שבשל כך החלטת, שיש להחליף אטם ראש מנוע ?

האם יש איבוד מי קירור מסיבי?

האם נפלט עשן לבן מצינור הפליטה?

מה גודל המנוע 1300 1600 או אחר ?

האם אתה מודע לכך, שמומלץ שתחליף בהזדמנות שאת לגורת טיימינג מותחנים ומחזירי שמן, ומשאבת מים,מומלץ שתבקש מפרט מדוייק, של העבודה שתבוצע, ופרוט החלקים שיוחלפו, כמו גומיות שסתומים, שמן מנוע ומסננים, מי קירור, ישור ומלוי ראש מנוע ועוד?!

בברכה

צביקה

 

היי צביקה,

לאחר בדיקה מקפת ולאחר החלפת טרמוסטט (כי חשבנו שהוא נתפס)

המנוע ממשיך להתחמם ו''מנפח'' ונוצרת רתיחה במיכל העיבוי. האוויר ברדיאטור מפסיק את הפעולה

של יוניט המאוורר ולכן הוא לא עובד.

למרות שאין מים בשמן. ההערכה היא שאטם הראש שרוף.

מנוע 1600 ואמנם תוחלף רצעת טיימינג וכו', הכל ידוע...

מה הערכתך?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

גידי ידידי שלום רב !

אני עדיין לא משוכנע, שקיימת בעייה של אוויר במערכת, שלא מאפשר ליוניט מאורר להכנס לפעולה.

האם בוצעה בדיקת לחץ ברדיאטור, תפקוד סירקולציית משאבת המים, ובדיקת לחץ הפוך?

האם מלבד התחממות יתר, ובעבוע מי הקירור במיכל העבוי, קיימת פליטת עשן לבן, מצינור הפליטה והאם המנוע מאבד מי קירור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
גידי ידידי שלום רב !

אני עדיין לא משוכנע, שקיימת בעייה של אוויר במערכת, שלא מאפשר ליוניט מאורר להכנס לפעולה.

האם בוצעה בדיקת לחץ ברדיאטור, תפקוד סירקולציית משאבת המים, ובדיקת לחץ הפוך?

האם מלבד התחממות יתר, ובעבוע מי הקירור במיכל העבוי, קיימת פליטת עשן לבן, מצינור הפליטה והאם המנוע מאבד מי קירור?

בברכה

צביקה

 

אין עשן לבן, משאבת המים עובדת, ואיבוד מים מהפקק הינו כתוצאה מרתיחה.

המנוע מתחיל להתחמם אחרי נסיעה של 7 דקות.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

מנסיון עם המנועים האלו אני יכול להבטיח לך שהלך הראש המנוע,הראשים נאכלים מהר משימוש לקוי במי קירור מתאימים ומאוד רגישים לנושא.

אני מוכן להתערב שברגע שתוריד את הראש מנוע תראה שרובו אם לא כולו אכול.

יש עוד אפשרות אחת שאולי שווה לבדוק,בראש מנוע עצמו הסעפות פליטה ויניקה יושבות אחת מעל השניה,באיזור אמצע הראש יש מעבר מים לסעפת יניקה,היתי בודק שהאיזור לא נאכל או שהפקום שמה הלך.

פורסם
רציתי לקבל מושג מינימלי לגבי הערכת מחיר

להחלפת אטם ראש מנוע לפולקסווגן גולף mk1

תודה

 

 

שלום.

 

החלפת אתם ראש באשקלון 200 ש"ח אצלי 5000 ש"ח :shock:.

אולי בימקום לבלבל את הביצים אופס סליחה את העיגולדים תתקשר ותביא את הנבלה לבדיקה ונראה מה צריך כי יש סיכוי שצביקה צודק.

 

 

 

בברכה בני ל.

רק תסביר לי איך נכנס גולף לבאג'ז של המרקורי :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

החלפת אתם ראש באשקלון 200 ש"ח אצלי 5000 ש"ח :shock:.

אולי בימקום לבלבל את הביצים אופס סליחה את העיגולדים תתקשר ותביא את הנבלה לבדיקה ונראה מה צריך כי יש סיכוי שצביקה צודק.

 

 

 

בברכה בני ל.

רק תסביר לי איך נכנס גולף לבאג'ז של המרקורי :lol:

 

 

בני בני,

הגולף של הבת שלי,

אם היא הייתה יכולה להגיע אלייך בנסיעה, לא הייתי צריך להחליף אטם ראש.

אתה כמו הגששים: ''נו, תכניס את האמבטיה''..

בכל מקרה אני מחפש פשרה בין אשקלון אליך, מה אתה אומר?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
מנסיון עם המנועים האלו אני יכול להבטיח לך שהלך הראש המנוע,הראשים נאכלים מהר משימוש לקוי במי קירור מתאימים ומאוד רגישים לנושא.

אני מוכן להתערב שברגע שתוריד את הראש מנוע תראה שרובו אם לא כולו אכול.

יש עוד אפשרות אחת שאולי שווה לבדוק,בראש מנוע עצמו הסעפות פליטה ויניקה יושבות אחת מעל השניה,באיזור אמצע הראש יש מעבר מים לסעפת יניקה,היתי בודק שהאיזור לא נאכל או שהפקום שמה הלך.

 

הראש או האטם ראש?

הרכב אצלי המון שנים ותמיד תמיד מי קרור איכותיים.

תודה

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם

גידי ידידי שלום רב !

האם ביצעת ניסיון לחבר את יוניט המאוור , בצורה שהמאורר יעבוד קבוע, על מנת לראות אם רמת הטמפרטורה, נשארת נמוכה ויציבה, בכל מקרה גם גרירה לבני ל. תשתלם כלכלית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
גידי ידידי שלום רב !

האם ביצעת ניסיון לחבר את יוניט המאוור , בצורה שהמאורר יעבוד קבוע, על מנת לראות אם רמת הטמפרטורה, נשארת נמוכה ויציבה, בכל מקרה גם גרירה לבני ל. תשתלם כלכלית.

בברכה

צביקה

 

המאורר עובד הייטב אחרי הוצאת האוויר מהמערכת, וגם כשאני ''מגשר'' בין החוטים, הוא עובד מצויין.

כאשר המאורר בפעולה - הטמפרטורה נשארת גבוהה.

הרכב נוסע מצויין, לא מקרטע, אין עשן לבן ואין חוסר במים.

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
בני בני,

הגולף של הבת שלי,

אם היא הייתה יכולה להגיע אלייך בנסיעה, לא הייתי צריך להחליף אטם ראש.

אתה כמו הגששים: ''נו, תכניס את האמבטיה''..

בכל מקרה אני מחפש פשרה בין אשקלון אליך, מה אתה אומר?

 

 

 

שלום.

 

פשוט מאוד

יש לי הצעה שאי אפשר לסרב לה!!!

כמו בסרט הסנדק :lol:.

וזה רכב חליפי ללא הגבלת זמן שבועים חודש כמה שצריך.

רק תביא לי את האוטו לשחיטה.

מצרף תמונה של הרכב החליפי.

 

בברכה בני ל.

CIMG7516.jpg

CIMG7513.JPG

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

פשוט מאוד

יש לי הצעה שאי אפשר לסרב לה!!!

כמו בסרט הסנדק :lol:.

וזה רכב חליפי ללא הגבלת זמן שבועים חודש כמה שצריך.

רק תביא לי את האוטו לשחיטה.

מצרף תמונה של הרכב החליפי.

 

בברכה בני ל.

 

 

בני, בוא נעשה ''החלפות'' לסוף שבוע. מה דעתך?

או שאני עלול גם איתו להתקע? :)

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
המאורר עובד היטב אחרי הוצאת האוויר מהמערכת, וגם כשאני ''מגשר'' בין החוטים, הוא עובד מצויין.

כאשר המאורר בפעולה - הטמפרטורה נשארת גבוהה.

הרכב נוסע מצויין, לא מקרטע, אין עשן לבן ואין חוסר במים.

 

גידי שלום רב !

יש לבדוק את תפקוד משאבת המים, יתכן והכנפים אכולות, בני ל. יוכל להסביר לך יותר טוב.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
גידי שלום רב !

יש לבדוק את תפקוד משאבת המים, יתכן והכנפים אכולות, בני ל. יוכל להסביר לך יותר טוב.

בברכה

צביקה

 

אז מאיפה נכנס אוויר לרדיאטור?

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

×
×
  • תוכן חדש...