Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6159 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

בקרוב יגמר המלווה בעזרת השם בלי נדר

ויצא לי לראות משדר FM שכאמור מתחבר לנגן MP3 ומשדר על התדר שאתה בוחר את השירים שבMP3

חוסך דיסקים ומקום:)

השאלה האם זה באמת כזה טוב?

איך האיכות?אין רעשי רקע?

אשמח לתשובות והמלצות.

 

 

תודה מראש,

דור.

פורסם

לא מומלץ לחלוטין. מדובר באיכות ירודה ביותר של שמע. בנוסף, מדי פעם מתערבות תחנות רדיו בשידור, אתה שומע סופת שלגים המתרחשת בקוטב, או סתם שריקות של תוכים מהסאפרי.

 

בכל פעם שאתה חושב שהגעת לשיא הנפילה, אתה מגלה שיש עוד לאיפה לרדת.

 

בין האופציות, עדיף שפשוט תסע בשקט, בלי מוזיקה:-)

פורסם

שלום,

תודה על התשובות המהירות .

בעיקרון אני משתמש במערכת המקורית של האוטו עם הרמקולים המקוריים אין לי סאב\מגבר ומערכות מטורפות.

פשוט מה שמגיע עם הרכב,

האם אני יחוש בהבדל בין שמיעה דרך המשדר לבין צריבת דיסק?

תודה מראש.

פורסם

וואי,מזל ששאלתי פה.

הייתי כל כך קרוב לקנות את זה...

לגמרי ירדתי מהקטע הזה,שווה לצרוב וקצת ליצור באלגן באוטו עם הדיסקים מאשר לשמוע באיכות ירודה.

sagi.m אתה יכול בבקשה להגיד לי פה או בהודעה פרטית מהיכן קנית את המשדר ואיזה דגם הוא?

 

תודה רבה לכולם על התשובות המהירות והעזרה,

דור.

פורסם

אין לי מושג.

הוא היה של איזה אחד שהיה איתי בצבא, ובאחד הטיולים הוא הביא אותו.

אבל שוב, שום משדר לא יגרד איכות של דיסק, לא משנה באיזו מערכת.

פורסם

משדר FM זה פיתרון למי שהמערכת שלו כבר עייפה ולא קוראת דיסקים או שיש לו רדיו טייפ וגם אז עדיף לחבר קלטת + חיבור LINE למכשיר MP3.

 

עדיף שכבר תזמזם את השיר בראשך.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

ישלי מערכת מובנת שקוראת דסיקי MP3

זה לא הבעיה

הקטע שאני רוצה לחסוך את הבאלגן של דיסקים מפוזרים וניסוי וטעייה של דיסקים עד שמוצאים את הרצוי

וגם זה אחלה פיתרון לסדר בתיקיות שירים וכו' ולשמוע...

×
×
  • תוכן חדש...