Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוקטביה טורבו דיזל, משופרת ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ו-רוני: כשאני אומר משהו אני מתכוון אליו,אני לא מדבר באוויר!

 

אה, באמת?? :p

 

לגבי העלאה של הספק המנוע ל-150 כ"ס,אני די בספק,למרות שזה מנוע של פולקסווגן,אני מאמין שאפר להעלות אותו ל-140 כ"ס..ולא יותר,מעבר לזה,כבר יצטרכו להחליף אגזוז ואולי עוד כמה דברים [אין לי מושג,לא רוצה לגעת בזה].

 

העיקר שאתה "לא מדבר באוויר" :p

 

וגם לך וגם ליובל - די עם משחקי האגו הטיפשיים האלו. אם אתם רוצים, כל משתמשי הפורום הזה באמת מאמינים שהמכוניות שלכם הרבה יותר מגניבות ממה שהן אמורות להיות. עכשיו אתם מרוצים?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

האמת שאני לא רוצה לרדת לרמה הזאת,אבל אני שונא אנשים שמתנשאים,אז אני אענה לך בכל זאת!

אתה רושם לכבד אחד את השני,איך אתה מצפה ממני שאני אכבד אותך אם אתה לא מכבד את הדעות שלי,כולנו פה לתת דעה,ואפשר לעשות את זה בדרך נעימה,אבל צורת ביטוי שלך ממש לא לעניין,אתה מדבר על לכבד אחד את השני,אני לא רואה את זה בתגובות שלך!

אני הבעתי את עמדתי לפי מה שאני רואה,לא משחק במשחקי אגו,ולא מעניין אותי מה אחרים רושמים,אני מביע את עמדתי מהנסיון שלי,ותאמין לי שזה הרבה יותר ממה שאתה חושב או אולי אפילו יודע,אני לא בא לזלזל בך,אבל כבנאדם שאחראי על הפורום הזה אתה מתנהג לא לעניין!

מכוניות מגניבות,את מי זה מעניין בכלל,אז זה שיש לך סקסו VTS זה אומר שאתה יכול לבוא ולהגיד שאני מתלהב מהאוטו הזה [האוקטביה],הסקודה בכלל לא בבעלותי,אני הבעתי את דעתי,ואתה יורד עלינו כאילו שאנחנו לא מבינים כלום מהחיים שלנו. לא יודע מי אלו האנשים האחרים פה,אני לא מכיר את כולם,אבל זה לא נותן לך לגיטמציה לרדת עלינו ולהגיד עליי שיש לי אוטו מגניב הרבה יותר ממה שהוא אמור להיות!! רק כדי לרצות אותי ,מה זה קשור בכלל!!

אמר הבחור המיתמם

מה VTS, מה VTS... לא יכולת לכתוב פשוט "סקסו"? כאילו שזה מה שמשנה,הרשה לי לומר לך,רוני,האוטו לא עושה את הבנאדם,אלא הבנאדם את האוטו[ואני מדבר על יכולות נהיגה],ואם את זה אתה לא מסוגל להבין,אז יש לך בעיה רצינית מאוד,כי מי שמשחק פה במשחקי אגו,זה אתה,לא אני!

כשאני ניגשתי ל"צחי מערכות" בחולון,הוא אמר לי שלסקודה של אבא שלי עם ה-90 כ"ס הוא יוכל להעלות לסביבות ה-130 כ"ס. עם אגזוז,אולי מעבר לזה,אני לא איש מקצוע ,לכן לא רציתי להיכנס לזה. אני אומר את מה ששמעתי מאנשי מקצוע אחרים,שאני חושב שהם די מקצועיים אם הם מתעסקים אך ורק עם ההכשרה שלהם.

לסיום ,רוני,קח את הדברים שאמרתי כביקורת,ולא כהעלבה,כי לא זאת הייתה כוונתי,קשה לי שלא לענות על התנשאות שכזאת,במיוחד שזה בא ממי שאחראי על הפורום.

ושיהיה לך שבת שלום!

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אלון, (a.c) - ממש הגזמת. אתה מטיח בי האשמות והעלבות ואז טוען שמה שאמרת הוא ביקורת ותו לא. אני לא רואה כל התנשאות בדברים שאמרתי. בסה"כ ציינתי כי אמרת שאתה לא מדבר באוויר וכמה הודעות לפני זה אמרת שאתה "מאמין" אבל בעצם "אין לך מושג, לא רוצה לגעת בזה".

 

אני מנסה להבין איפה התגובות שלי פגעו בך כל כך - אתה מצפה שכל משפט שני שלי יהיה "אני לא רוצה לפגוע בכבודך אבל..."? אנחנו מנהלים כאן דיון, אני מצפה ממך להבין שאני יכול לחלוק על דעתך גם ללא ניסיונות להעליב או לפגוע.

 

אני לא רואה איפה הזכרתי את העובדה שיש לי סקסו VTS בשרשור הזה.

אני לא מבין מה הקשר לציטוט שלי משרשור אחר לגמרי (השרשור של הג'ימקאנה במסלולים).

אני לא קולט מה הקשר פה ליכולות נהיגה.

ואני בוודאי לא מבין איפה פה נכנס האגו שלי - ואם היית מכיר אותי היית מבין שהוא ממש לא בשמים, ושאני בהחלט לא מתנשא.

 

אני מבקש לסיים את הויכוח הזה כאן מכיוון שהוא חורג מהנושא. כל אחד מאיתנו הסביר את הצד שלו, אם אתה מעוניין להמשיך - שלח לי ה"פ.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמה בלבולי מוח בת'רד אחד

 

קצת נתונים אמיתיים על הדיזלים של פולסווגן.

 

בתור נהג מתמיד של אוקטביה דיזל אוטומטית 90 סוסים ראיתי אותה לא פעם אחת מראה 190 קמ"ש "על השעון" אני בטוח שזה פחות, אבל זה עושה טוב להרגשה.

 

ההבדלים בין ה 90 ל 110 ול130 כמובן זה הטורבו, האינטרקולר, המזרקים וכמובן מחשב המנוע.

ה 90 סוסים הוא הכי פשוט ולא ניתן להעלות את ההספק שלו יותר מדי בגלל המגבלה של המזרקים שכידוע מרכיב עיקרי בדיזלים.

עוד לא שמעתי על מנוע כזה ששופר ל 150 סוסים בלי להחליף את כל הנ"ל

את המנועים היותר חזקים 110 ו 130 ניתן להעלות את ההספק בכמה סוסים, ולפעמים בעשרות בודדות.

את זה האחרון ניתן להגיע עד 150 סוסים בגלל הטורבו המיוחד המותקן בו.

 

תוכלו להכנס לכל אחד מחברות השיפורים לפולסווגן ושות' ולראות כמה באמת אפשר לשפר רק עם צ'יפ.

לדוגמא ABT וכו'

I don't drive fast, I fly low

פורסם
בנוגע לנתונים יבשים ועל הכביש,לי לפחות רשום 11.9 למאה קמ"ש

לפי בדיקה פעם יצא לי 11.3 פעם 10+ פעם 12,אני חושב שזה בגלל שזה אוטמט שכל פעם מעביר קצת אחרת הילוכים וכזאת היא התוצאה..

joker אתה בכלל אל תדבר על האצות,שנוסע בקליאו במהירויות "איטיות" בשכונות" ורק לפי הצבע והתחת מספיקים לזהות איזה רכב זה. :lol:8)

 

איזה רכב יש לך?

יש לך בתמונה סוזוקי באלנו קופה משופרת?

יש כאלה או זה פוטושופ?

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם
לא קשור לאוקטביה אבל לא רציתי לפתוח תרד' חדש על זה, אז אני פשוט ארשום את זה

 

פה: יש לאמא שלי BMW 320ci שנת 2002. רשום שהיא מאיצה מ-0-100 ב8.2

 

שניות. בדקתי 5 פעמים בערך, במקומות רחבים (ללא סיכון) ומישוריים, וכל פעם השעון

 

עצר על 9.8 שניות (כל המדידות באותו הערב). איך אתם מסבירים את זה?

 

אדם. 8)

 

אייסמן יש לך זיכרון קצר... תראה את השירשור הזה (ותראה מה הגבת) : http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=25988&highlight=1505

 

זה מלפני כמה חודשים או שבועות אני כבר לא זוכר בדיוק, ובכלל, בשירשור עוד יותר ישן מלפני חצי שנה לפחות כשסיפרת על ה-A3 כתבת שה-320 שלכם עושה 8.2 למאה וכבר אז אני ואחרים אמרנו לך שבחיים לא.

 

לגבי ההטעיה, זו לא סתם הטעיה, כמו שכתוב בשירשור שהבאתי, יום אחד הנתונים פשוט שופרו, הם היו יותר ריאלים פעם וקוצצו לכל הדגמים יום בהיר אחד ובלי שום סיבה או שינוי ברכב.

 

ינון.


×
×
  • תוכן חדש...