Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש חוות דעת על נט-בוק של acer:


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

לאחרונה עשיתי סקר שוק ומצאתי לפטופ במחיר מאוד אטרקטיבי (כאלף שקלים), של acer מדגם:

Acer Aspire One AOA150-BL

 

רציתי לדעת האם יש כאן מישהו שיש לו את הלפטופ הנ"ל, ומה הנקודות תורפה שלו? (אם יש כאלו)

 

איך חיי הסוללה שלו (לא הנתונים הרשמיים, אלא בתאכלס בשימוש רגיל).

 

המחשב ישמש בעיקר לגלישה באינטרנט, אופיס, צפייה בסרטים (divx) ומוזיקה.

 

תודה!

בברכה!

יונתן.

פורסם

ועוד שאלה אחת:

 

איך איכות השירות בתחום המחשוב באתר של וואלה? (לטוב ולרע), מבחינת טיפול בתקלות, פניות, איסוף מוצר וכל זה?

בברכה!

יונתן.

פורסם

ה- Aspire One היה (אולי עדיין) הנטבוק הנמכר ביותר (בעולם). יש לו "אחים" החלוקים אותו תכנון בסיסי ואותו מפרט תחת שמות אחרים.

השחרות של וואלה! לא ממש רלוונטי - מה שחשוב הוא שנותן השירות הוא ניופאן (יש גם יבוא מקביל), והוא אחד מנתוני השירות היותר טובים (אם כי לאחרונה נראה לי שיש ירידה מסויימת ויישור קו).

 

שים לב ש- Aspire One זו סדרה, וה- 150 הוא דגם ישן - יש דגמים חדשים יותר (הבדלים עיקריים - מסך 10" ומעבד)

:turn-l:
פורסם

אני כרגע כותב לך מהאייסר אספייר 1 D150 .

 

יש לי אותו כשבועיים ואני (בינתיים) יכול לומר עליו בעיקר דברים טובים.

הוא הרבה (והרבה מאוד) יותר נוח ממה שציפיתי. המקלדת מצויינת, משטח העכבר קצת פחות אבל אפשר להתרגל אליו יחסית בקלות. המסך ממש מצוין.

 

הוא מריץ את מה שאני עושה איתו באופן מצוין (אינטרנט, אופיס וקצת פוטושופ) ואין לי תלונות בנוגע לזה.

 

בנוגע לסוללה, בבדיקה תוך שימוש מינימלי בבהירות ושימוש באינטרנט בלבד, הוא החזיק כ-3 וחצי שעות. קצת מאכזב, אבל אני השגתי מחבר במחיר מאוד זול בטרייה נוספת, דבר שמאוד עוזר לי.

 

אני ממליץ לגמרי על המחשב הזה, לדעתי הוא עושה את העבודה שלה הוא מיועד בצורה הטובה ביותר.

 

שים לב רק לקנות לו איזה תיק\נרתיק להגנה מפגיעות.

אני קניתי לו בEBAY מעין נרתיק עם ריצ'רץ' במחיר מגוחך של 3 דולר עם משלוח מהונג קונג. בארץ, מצאתי את אותו הדבר בשקית קצת יותר יפה ב99.

 

תהנה.

פורסם

לי יש אותו בבורדו.

יהודה, המסך שלו הוא 10.1, לא יותר קטן.

 

אני משתמש בו כבר חודשיים כל הזמן. יש לו קליטה סבירה של WIFI (כל יום באוניברסיטה) והמקלדת נוחה למי שיש לו ידיים בגודל סביר. לי יש בעיה ברוב המחשבים, אבל עם זה, לא.

 

אני אגיד מה שאני אומר לכולם.

אם אתה צריך מחשב מרכזי, קנה משהו אחר. אבל אם אתה צריך רק שלוחה של המחשב שלך בשביל ללמוד ולגלוש, לך על זה.

 

אני כל יום יושב לי באוניברסיטה עם המחשב, מחבר אוזניות וצופה בסרטים בזמן שאני אוכל ארוחת צהריים, אז הוא פונקציונלי כמו על מחשב אחר בעניין הזה, אבל צריך להתרגל למסך, שהוא קטן.

 

באופן ריאלי, הבטריה תחזיק לך 3.5-4 שעות. אני מתכנן לקנות עוד אחת.

 

מה שכן, חובה לקנות עכבר אלחוטי. מה שבתעשיית הניידים מגדירים כעכבר הוא פשוט זוועה. אני השקעתי באלחוטי בסיסי לייזר של מיקרוסופט.

 

המחשב יכול לשרת אותך טוב ליותר דברים ממה שאתה חושב.

אני למשל מעצב דברים בSKETCHUP (מכוניות, רהיטים), ולא חווה בעיות של מהירות. שוב, רק המסך הקטן שיכול לעצבן אנשים אחרים, אבל אני התרגלתי כבר.

 

בבית יש לי מסך ייעודי לזה ואני מחבר אותו ברגע שאני מגיע הביתה, אז יש לי שני מחשבים, אחד ליד השני.

 

ממליץ בחום אם אתה זז הרבה, או אם אתה לא יכול להישאר רחוק מהפורום יותר מדי זמן :)

פורסם

ככה

אני מתחזק קרוב ל 100 לפטופים כאלו

ואני יכול להגיד לך שהם לא רעים בכלל

חסרונות מסף 8.9 ולא 10 אינץ שזה דיי משמעותי

העכבר פד שלו מרגיז קי הלחצנים בצדדים ( ב 10 אינץ זה תוקן )

אין BT

מלבד זה יש לו בעייה עם הביוס וחייבים לעדכן אותו אחרת הוא עושה בעיות עם הסוללה ולא מטעין אותה

מלבד כל אלו מחשבים דיי טובים , קלים מאוד כמובן שיש לקחת בחשבון שכל הניידים הקטנים האלו

לא בנויים לעבודה קשה

והם בעצם טובים לאנשים עם דרישות דיי פשוטות חוסר מקום ומתניידים איתו הרבה

רשמו פה בעייה עם אלחוטי , אני לא מצאתי אף אחד

מבחינת שירות ף, השירות של ניופאן דיי טוב

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אה, שכחתי משהו.

 

אם אתה רוצה שהוא יעבוד טוב יותר ושמערכת ההפעלה תהיה באנגלית, פשוט תפרמט אותו ותתקין הכל מחדש (דרך USB כי אין CDROM).

 

בבאג ביקשתי שיתקינו לי אותו באנגלית אבל הבחור שם עשה כנראה טעות, או שהמערכת לא באמת נתנה לו להחליט.

התחלתי הכל מחדש והורדתי דרייברים חדשים מהאתר של ACER.

 

אגב, מה ההבדל בשם של הדגם למסכים של 10.8 ושל 8.9?

פורסם

החסרונות של המחשב:

המסך קטן וקשה לעבוד עליו מעל שעה

המעבד איטי (כמו בכל נטבוק)

סוללה פיצפונת שעה וחצי וגמרנו

אין בלוטוף

 

יתרונות:

משטח המגע נוח לדעתי

המקשים גדולים

קל - מתחת לקילו

 

בבעלותי חצי שנה היום הייתי קונה את 10 אינטש

עם מעבד 280

 

לא כתבת לנו לאיזה שימושים אתה צריך אותו

 

תעיין בכתבה הנ"ל היא תעזור לך:

http://www.itest.co.il/?p=285

(גילוי נאות אני כתבתי אותה)

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

למישהו יש נסיון עם המיני Dell החדש? הבנתי שישנה אפשרות לבחור בין מסך 9, 10 ו-12 אינץ'.

ובכלל, האם יש יתרון למעבד Atom מעל ה Core Duo (כמו ב-Dell d420) פרט לצריכת חשמל?

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...