Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסלחו לי רגע כל חובבי מחירון יד2 (לא שאני חסיד של לוי יצחק אבל כל עוד חברות הביטוח הולכות לפיו אז גם אני).

 

על פי מה בדיוק נקבע מחירון האתר יד2?

הבנתי כאן שזה על פי סטטיסטיקה שאנשים מוכרים את רכבם באתר ומפרסמים מחיר, האתר (יד2) לוקח את המחירים, עושה ממוצע ומפרסם מחיר מומלץ לצרכן על פי אותו חישוב, נכון?

 

במידה והדבר באמת ככה - זה בלתי הגיוני בעליל.

 

לדוגמא, אם אני רוצה היום (חס וחלילה) למכור את רכבי (שהוא במצב מעולה) אני צריך להתמודד מול עוד 30 מכוניות ש90% מהם במצב מזוויע וגרוע ביותר וזה מוריד לי את המחיר! (כמובן שאני יכול לרשום כל מחיר שבא לי אבל זה לא הנקודה עכשיו).

 

עוד דוגמא זה עם המיאטה שרשם כמה הודעות קודמות,

מיאטה זה יחסית אוטו נדיר על הכביש, נניח באמת והוא מוצא אחת נורמלית בלי שלדה ובלי שטויות, על כל אחד בלי מכות שלדה ושטויות אחרות יש 10 שכן! במידה והאתר כן עוד שכלול ממוצע של המחירים- מחיר אותה מיאטה בלי מכת שלדה יהיה ברצפה ואותה מיאטה לא תוכל לקבל את מה שבאמת היא שווה.

 

 

*כל זה במידה והמחירון של יד2 באמת מתנהל ככה - אם לא, אשמח לקבל תיקון.

 

אוהד.

 

המחיר נקבע על ידי הציבור,נקודה.

המחיר עבור חב' הביטוח נקבע על ידי מר לוי.

 

בין לבין מה שנעשה בשוק נקבע על ידי הצרכנים,לא לוי לא יד 2 ,כאשר יד 2 נוהג בצורה הרבה יותר ריאלית.

לא רחוק היום ולוי יצחק (המחירון יעלם) ותהילת עולם נוספת תחלוף לה,זה ממש מריח קרוב וזה שקוף למדי.

 

בכל מקרה מחירי הרכב חייבים לרדת דרסטיו ואין מנוס מהמגמה הזו בעתיד.

פורסם

קליאו ספורט MK1 02.

מחירון לוי יצחק, 34K ש"ח. המחירון אגב עלה ב-1000 ש"ח בחודש האחרון.

מחירון יד 2, 44K ש"ח.

 

 

לאיזה מחירון להאמין? המצב בשוק הוא כזה שמחירון יד 2 משקף יותר את מה שהולך בשוק לרכב הספציפי הזה.

פורסם
בוא ואסביר לך משהו לגבי הטויוטה 2008 (תקף רק לגירסא הרובוטית):

 

האוטו נמכר ע"י היבואן בהנחות מטורפות של 25K ממחיר של אחת חדשה.

 

מה זה אומר מבחינת הרוכש הפראייר שקנה במחיר מלא? שאוטומטית, מה שאומר מחירון לוי יצחק - תוריד מזה 25K וזאת תחילת המו"מ.

 

מחירון YAD2 אפילו לא מתחיל לדגדג את המצב המטורף שנקלעה אליו הטויוטה הזו וכל בעליה.

בפועל רכבים כאלה נמכרים בסביבות 75K, ואני מזכיר - מדובר ברכב של שנה על הכביש.

 

כשמדובר ברכב ליסינג עם 40-50K על השעון, המחיר עומד על 65K בערך. אל תתן למחיר במודעות להטעות אותך, אלה המחירים.

 

האוטו הזה הוא חביב הסוחרים - נרכש בגרושים מאנשים שמתים להיפטר מהרכב, נמכר לסאקרים שקונים טויוטה בלי לדעת שזאת הגירסה הרובוטית (יש לי כאלה 2 במשפחה הקרובה).

 

בעוד 3-4 שנים אני אוכל לרכוש את הרכב בסביבות 30K, מכיוון שברגע שהרכב ייפלט מציי הליסינג - לא יהיו לחצים מצד החברות לשמר את ה"מחירון" הפיקטיבי - מה שמבטיח סלאלום עצבני של המחירון כלפי מטה.

 

הרבה מאד שטויות רשמת...

אני ממש לא חסיד טויוטה,והגיר הרובוטי שלהם לטעמי ממש זוואה.

אבל גם עם הגיר הנוכחי הרכב נמכר במחירי מחירון.

מכרתי כבר לפחות 3 קורולות משומשות אצלי בט"א במחיר מלא.אוריס אחת שהייתה לנו מכרנו ב-5000 מתחת גם כי המחירון שלה יחסית היה מאד גבוה בזמנו וגם כי היה לה ק"מ מעל הממוצא.

 

 

ואני מסכים עם קודמיי שאין על למכור הונדה טויוטה ומאזדה,הרכבים נסחרים ממש ב-24 שעות.

גטס ו-307 אלו הרכבים הכי קשים מבחינת סחירות שנתקלתי בהם,אפילו מגאן הולכת מהר יותר.

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

במחירון לוי יצחק, לפחות המודפס, מודל 08 מתייחס לרכב שעלה בינואר 2008 על הכביש.

 

בפועל, מודל 2008 רשום ברישיון הרכב של רכבים שעלו מ1 למאי 2007 על הכביש.

 

לכן לדעתי יהיו הבדלים גדולים בשנתון זה.

×
×
  • תוכן חדש...