Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי זכה בפורשה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי אמור להחזיר חצי מהביטוח ?

 

הכסף שבו ימכור את הרכב

 

אתם רציניים?

 

כשמבטלים ביטוח באמצע שנה מקבלים מזדכים על הזמן שנותר.

 

נ.ב

אם אני זוכה אני נוסע עם חובה וצד ג'

בא בקלות הולך בקלות :lol:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הספציפי הינו הרכב תצוגה ולכן הוא כבר רשום כיד 1.

לכן הבעלים יהיה יד 2

יש שבוע לבשר על הבעלים (שם מלא ופרטים) אחרת הרכב ירשם על שם הזוכה.

את הרכב אני אמור לקבל אחרי 60 יום, ובגלל זה זה אקטואלי עד ספטמבר כי אז הרכב יתקבל.

זה החוק. לא אני קבעתי אלא רק מקדונלד.

פורסם
הרכב הספציפי הינו הרכב תצוגה ולכן הוא כבר רשום כיד 1.

לכן הבעלים יהיה יד 2

יש שבוע לבשר על הבעלים (שם מלא ופרטים) אחרת הרכב ירשם על שם הזוכה.

את הרכב אני אמור לקבל אחרי 60 יום, ובגלל זה זה אקטואלי עד ספטמבר כי אז הרכב יתקבל.

זה החוק. לא אני קבעתי אלא רק מקדונלד.

 

 

מה? :brickwall:

פורסם

רק אני או שהמודעה כבר נעלמה?

אז יפה, בכל זאת יש זוכה :)

הוא מבחינתו הרוויח 400 אלף שקל לפחות, גם אם ימכור וגם אם לא.

פורסם
הרכב הספציפי הינו הרכב תצוגה ולכן הוא כבר רשום כיד 1.

לכן הבעלים יהיה יד 2

יש שבוע לבשר על הבעלים (שם מלא ופרטים) אחרת הרכב ירשם על שם הזוכה.

את הרכב אני אמור לקבל אחרי 60 יום, ובגלל זה זה אקטואלי עד ספטמבר כי אז הרכב יתקבל.

זה החוק. לא אני קבעתי אלא רק מקדונלד.

 

תתחדש?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מישהו יכול להסביר לי איך מבררים את מספר המזל הזוכה?

נכנסתי לאתר של מקדונלדס- חרשתי אותו ואין זכר למספר.

בזבזתי דקות ארוכות בטלמסר וגם שם אין שום רמז.

 

תודה

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

קודם כל לפני כל ההצעות והרעיונות, צריך להגיד מזל טוב לבחור שזכה. עכשיו אני אישית הייתי מעיף אותה כמה שיותר מהר אפילו אם זה אומר ב400K. כי תכלס, לא עדיף להשקיע ביטוח ואת כל ההוצאות על הרכב הזה למי שרק זכה ברכב כזה. בינתיים אני מחכה להגרלה הבאה...

פורסם

אפרופו, אם אני לא טועה הבוקסטר האדומה נמצאת כרגע בסוכנות לראווה.

רואים שזה גירסאת בסיס (לא נכנסתי לסוכנות לבדוק האם מדובר באיבזור מינימלי).

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

זה לא פרס כספי, זה רכב.

המס כבר כלול במחיר של הרכב כאשר מקדונלדס רכשו אותו.

באמת נשמע לך הגיוני לשלם את הכמעט 200 אלף מס שיש על הרכב הזה? ;)

 

למרות שאישית כנראה גם לזה הייתי מוכן :)

פורסם
אל תשכחו שצריך לשלם מס על הפרס

 

לפי הכתבה שהייתה בזמנו המס על מקדונלדס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

המס על הרכב אולי באחריות מקדונלדס אבל למיטב ידיעתי קיים "מס זכייה" של 25% כמו זה על זכיות ממפעל הפיס, והוא תקף גם כאשר לא מדובר במזומן.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...