Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6194 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכי טוב, קח אצטון, מי חמצן וחומצת מלח, תערבב אותם, ויווצרו לך גושים לבנים בתחתית הכלי.

קח אותם בעדינות, שים אותם על המשקוף ותתן להם מכה עם פטיש. זה יוריד לך את כל הצבע.

בנוסף זה חומר ידידותי לסביבה. (את השאריות של הניסוי אתה יכול לחתולים או לבן משפחה לשתות).

:roll:

 

* הערה: מי שעדיין לא הבין ציניות מהי מוזמן לנסות את הכתוב למעלה.

מי שהבין מוזמן לנסות מסיר צבע, דיסק עם פלטת ליטוש, מלטשת סרט (עם שואב או בלי), שפכטל, שיניים, ציפורניים וכו'.

 

כמו כן, אפשר גם להדביק משהו על המשקוף. יש עץ דק מאוד, אם אני לא טועה זה נקרא פורניר. אתה יכול להדביק את זה על המשקוף, ולצבוע בלכה. זה יראה כמו חדש.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם כבר מסיר צבע אז רק הפוליסטריפה.

המסיר צבע של טמבור (אאל"ט גם של נירלט) לא מתאימים לעץ, אלא אך ורק למשטחים מתכתיים.

 

אם לא בא לך להתעסק עם המסיר צבע, מומלץ לנסות מדלל 32 או 21 (ניטרו טינר) שגם יכולים לעשות את העבודה, ויותר זולים מהפוליסטריפה.

איזה סוג צבע יש לך שם? אטום לגמרי או שקוף (שרואים את צורת העץ)?

אם זה אטום אז יותר קשה להסיר, ומומלץ להשתמש בנייר שיוף גס יחסית לעץ (מס'2) לשיוף ידני לנקודות עקשניות אחרי השימוש בנוזל. כך גם השיוף עצמו מבוקר ומתון יותר (כי זה ידני) והאבק יהיה מינימלי ולא מפוזר, לעומת שימוש בשלייף.

אפשר גם לשייף ידנית תוך כדי שימוש בנוזל.

אפשר גם לשרוף את הצבע עם ברנר, כמו שעושים לקירות שפריץ, אבל בעדינות.

 

אם תתיאש, אז יש ערכת צביעה מיוחדת שבאה עם מסרק ליצירת אפקט של עץ בגוון שתרצה. גם של יעקבי.

 

בהצלחה!

CoupéF7R

פורסם

ניתקלתי במקרים שהמסיר צבע ניספג בעץ יחד עם הגוון של הצבע + תוספת של גוון צהבהב שלא יכול לרדת. אחרי צביעה הגוון הזה "יצא" מהצבע החוצה בצורה מגעילה למדי.

אני הייתי חושב שוב על ההצעה שלי (לא הטרי-אצטון אלא השניה ;))...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יש בעיה עם הדבקת פורניר (דאבל או משולש):

הוא לא גמיש לכיפוף 90 מעלות, כך שצריך לחתוך רצועות לכל הקנטים במשקופים,

קשה להדביק בצורה מדויקת פורניר למשטח, ויש לי 3 משקופים לעשות יענו הדבקת 45 רצועות פורניר, גהינום.

 

הרעיון של GSI מתאים לי , השאלה אם ניתן להשיג ראש שיוף כזה ולחבר אותו לצינור של שואב אבק רגיל ?

פורסם

כי לא חותכים ומדביקים אלא מדביקים וחותכים... ;)

אני אסביר:

מודדים את האורך של המשקוף ואת הרוחב שלו וחותכים רצועה רחבה ב3-4 מ"מ מהרוחב של המשקוף.

אחרי שהדבק מתייבש אתה חותך את השאריות (אם אתה רוצה יש סכין מיוחד לזה שעולה גרושים) נותן שיוף עם נייר לטש עדין וזהו.

תתחיל מהחלק הרחב.

יצא לך הרבה יותר יפה מלשייף את העץ.

כי...

עץ של משקופים צבועים הוא עץ ח#א בדרך כלל. מלא עיניים הוציאו אותן ושמו במקום "פקקי" עץ. לפעמים משאירים את הברגים שמחברים את המשקוף לקיר, שקעים בעץ שממולאים במרק וכו'...

 

הציעו כאן את הערכה עם המסרק שעושה דוגמאות של "עץ". חבר שצבע ככה את המשקופים בבית שלו עשה עבודה טובה (אחרי ששיף משקוף אחד ונוכח לגלות את הכיעור של העץ).

אופציה נוספת היא הדבקת "טאפט". יש כאילו יפים מאוד.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

×
×
  • תוכן חדש...