Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הו הו איטליה!!!!!!!!!!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע לאיטליה!! איפה שעשו את הג'וב!!!!!!

הו הא!!!!

יייישששש!!יי!!!!!!!!!ההה!!!!!!!!!!!

סלטות באוויר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FFFFFFIIIIIAAAAAATTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני אוהב אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

אבל למה רק 3 ימים?

 

 

 

הו הא ויוה איטליה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

ALFA CORSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

נהיגת מסלול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני כ"כ מתרגש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אהלן אהלן אהלן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ליד מודנה!!!!!!!!!!!!!מודנה!!!!!!!!!!! רכב צמוד!!!!!!!!!!!!!!1.

 

 

מודנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

הההההההאאאאאאאההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

מודנה!!!!!!!!!!!!!! מ-ו-ד-נ-ה!!!!!!! בבאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

מי תותח? אני תותח!!!!!!!!!!!

 

 

ריקוד ניצחון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

 

חלומות דווקא כן מתגשמים!!!!!!ייייייאאאאששששש!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

שיחה אחת עשתה לי את השבוע!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אני נראה טוב באוברול אדום?

 

 

ייייייייאאאאאאאאאאאאאשששששששששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

AAAALLLFFAA CCORSSAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

יייייישששששש

אני מתחרפן!!! אין לי כבר סבלנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

עומד לי......

 

 

 

להגיד להם שיש לי פיז'ו?

 

מעניין איך זה ללמוד על GTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

ההההההייייייייאאאאאאאאאששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

לישלוט בעצמי!!!!! יש עוד כמה ימים.

 

אני לא יכול!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

אני מצטט את ז'אן רנו ב"כחול הגדול" - ויוה איטליה!!!!!!

 

איטליה!!! הו הא איטליה!!!!!

איי סייד א הא הא דהבה דו דבלה בלה בלה בלה!!!!!!!

תודה!!!!!! פיאט פיאט פיאט!!!

תנו לי פ',תנו לי יוד!!!! תנו לי לינהוג כבר!!!!!!!! אאאאהההה!!!!!!!!!!!!!

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

מזל טוב גבר!!!!!!!!1

 

עכשיו לאט לאט!!!!!!!!!! ספר לי מה אתה הולך לעשות!!!!!!!!!!!!

פורסם

אני הולך ללמוד לנהוג.

 

הודיעו לי לפני 10 דקות.

 

אה-ולאכול הרבה.

 

בבי"ס שמלמד לנהוג (ולאכול הרבה).

 

בארץ בצורת מגף.

 

בעיר שהסמל הלאומי שלה הוא סוס צוהל.

 

ויש בה הרבה מפעלי רכב אקזוטי.

 

וזהו.

 

בערך.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

פששש...

אני לא אשכח את הרגעים שנסעתי במסלול מונטה קארלו בתוך S-600, פשוט מדהים!

אפשר להרגיש כמו נהג גראנד פרי כאשר נוסעים שם - רק בשליש מן המהירות האמיתית... :wink:

 

בהצלחה תומר, צלם הרבה איטלקיות (לא רק מכוניות) ותביא לנו סיפורים כמו שאתה יודע...

תהנה!

172

פורסם

יאו! איזה כיף לך!

תהנה תומר. (נו באמת, ברור שתהנה)

 

תימסור ד"ש למשפחת פרארי ממוניס.

 

ותצלם כל מה שאתה רק יכול.

 

נ.ב.

יש בשבילי מקום במיזודה? :D

פורסם

מזל טוב!

 

כל הכבוד!

 

 

ואם אתה נמצא שם כבר - אני צריך כמה חלקי חילוף... לא הרבה... ככה, איזה רדיאטור... מאשבת מים, אולי קרטר (שיהיה חלופי בבית) ואגזוז. :D

 

מספרים קטלוגיים בטח יש לך כבר... :D:D

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

עצה קטנה...

 

כדי למנוע בושות.....

 

אל תחפש אספרסו לווצה או זגפרדו.

 

תבקש דופיו - שזה אספרסו כפול בלי חלב.

מקיאטו - אספרסו עם מעט קצף

קפוצינו - שליש קפה, שליש חלב ושליש קצף.

 

ותשתה הרבה קפה.........

 

מקנא אופס.....מפרגן :evil:

פורסם

תומר !!!

 

אם כבר באיטליה עסקינן, ומאחר ולאלילי המוטוריקה אנו סוגדים,

 

אז הנה טיפ קטן.

 

אם אתה כבר באיזור, אז שווה לקפוץ למסלול Imola עליו נערך הגרנד-פרי של סאן מרינו, ובמרחק של כשעה נסיעה צפון מערב, מסלול מונזה שעליו נערך הגרנד-פרי של איטליה ...

 

ובעליה לעיר העתיקה של סאן-מרינו (מקום מומלץ בפני עצמו) יש את מוזאון העתיקות של פרארי.

 

בעיר מארנלו הסמוכה מאד למודנה, תמצא את מפעל פרארי והמוזאון שבו.

 

 

אוף, בא לי לנסוע שוב ... (תומר - יש מקום במזוודה ?)

 

דני G.

×
×
  • תוכן חדש...