Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

הרכב : פורד פוקוס אוטומטית 2004 ק''מ 145,000

 

היום לאחר נסיעה של 10 דקות (בעיקר עמידה ברמזורים ) ראיתי שהחום מנוע עלה למקסימום

עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע וראיתי שאין נוזל קירור בכלל ונקרע הצינור שיוצא מהתרמוסטט.

החלק של הצינור התנפח ונקרע ממש ליד הטרמוסטט

 

אני משתמש רק במים מקוריים של פורד

ובדקתי גובה נוזל קירור יום קודם

 

* יש לציין שעשיתי טיפול לבד לפני יומיים והחלפתי (טיפול לאחר 9,000 ק''מ)

שמן

פילטר שמן

פילטר אוויר

 

הכל מקורי

 

טוב כמובן ישר כיביתי את המנוע וגררתי את האוטו הביתה .

מחר אני רוצא לקנות ולהחליף לבד טרמוסטט מקורי ,צינור מקורי ונוזל קירור של פורד .

 

אני לא חושב שהספיק להגרם למנוע נזק מה דעתכם ?

מה עוד עלי לבדוק ?

 

תודה

רוסלן

פורסם

ברכבים הללו כאשר המנוע מתחמם הרכב מתחיל לקרטע יזום ע"י מחשב ניהול המנוע שנהג ממוצע יוכל להבין כי קיימת בעיה ברכב ולשים לב לשעונים כי תגובה ראשונה של נהג שהרכב שלו מקרטע זה להסתכל ללוח השעונים ואז יראה כי הרכב מתחמם.

הסבירות שעשית נזק למנוע קטנה אם לא הגעת למצב שהמנוע קירטע זאת אומרת ששמת לב תוך מספר שניות.

לגבי ההחלפה לבד לא הייתי ממליץ כיוון שבמידה ולא תוציא אויר כמו שצריך מהרכב אתה בבעיה.

תשים לב שהנזילה לא מבית הטרמוסטט עצמו בדרך כלל זהו מקור הבעיה נדיר שזה הצינור.

פורסם
ברכבים הללו כאשר המנוע מתחמם הרכב מתחיל לקרטע יזום ע"י מחשב ניהול המנוע שנהג ממוצע יוכל להבין כי קיימת בעיה ברכב ולשים לב לשעונים כי תגובה ראשונה של נהג שהרכב שלו מקרטע זה להסתכל ללוח השעונים ואז יראה כי הרכב מתחמם.

הסבירות שעשית נזק למנוע קטנה אם לא הגעת למצב שהמנוע קירטע זאת אומרת ששמת לב תוך מספר שניות.

לגבי ההחלפה לבד לא הייתי ממליץ כיוון שבמידה ולא תוציא אויר כמו שצריך מהרכב אתה בבעיה.

תשים לב שהנזילה לא מבית הטרמוסטט עצמו בדרך כלל זהו מקור הבעיה נדיר שזה הצינור.

 

כבר החלפתי לבד נוזל קירור ברכב הזה והוצאתי את האוויר

 

לגבי הצינור ניתן לראות שהוא הנתפח ונקרע

פורסם

טוב קניתי כל מה שצריך

 

צינור קירור מקורי 380 ש''ח (חלופי ניתן לקנות ב80 ש''ח)

טרמוסטט מקורי 180 ש''ח (חלופי תוצרת גרמניה ניתן לקנות ב80 ש''ח )

נוזל קירור דלקול לפורד 150 ש''ח

 

לצורכי בדיקה : החלפתי בנתיים את הצינור ומילאתי מים רגילים ליום יומיים בדיקה שהכל בסדר

הכל עובד מצויין לבנתיים

 

בעוד יומיים אני ירוקן את המים יחליף טרמוסטט וימלא את הנוזל קירור

פורסם

לא עוד לא נגעתי בבית טרמוסטט.

 

אבל אם אני יפרק אותו אני יחליף בית טרמוסטט

(עוד אנשים אמרו לי שהוא יכול לנזול אחרי שמפרקים אותו - גם ראיתי אותו בחנות חלפים, הוא נראה שברירי ביותר )

 

אני שוקל גם לא לגעת בו ולא להחליף טרמוסטט למרות שקניתי .

נראה לי שזה היה סה''כ צינור שנקרע ,הצינור שהחלפתי נראה במצב גרוע .

וכבר יומיים שהרכב בסדר .

 

האם לדעתכם להחליף בכל זאת טרמוסטט ?

 

 

 

האם יכל להיות איזה לחץ מסיבה כלשהי במערכת קירור שגרם לפיצוץ הצינור או שפשוט עבר זמנו ?

×
×
  • תוכן חדש...