Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעשי ניסור מאזור מכסה המנוע בעת נסיעה-סוזוקי סוויפט 92' + מספר נצל"שים


omeromer
שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם:]

אמנם זמן רב לא כתבתי פה אבל עכשיו החלטתי לשאול מספר שאלות שמעסיקות אותי מעט ואשמח לתשובות.

לכל המתעניין הרכב עד כה ברוך השם לא מאכזב. עשיתי לאחרונה טיפול של החלפת כבל קלאץ' שנקרע לי באחת הנסיעות וגם החלפתי רצועת טיימינג ומותחן.

 

לבעיה:

1. לפני כמה ימים התחילה לי בעיה של רעשי ניסור מכיוון מכסה המנוע. קשה לי מאוד לאפיין את הבעיה כיוון שהיא מתרחשת גם כשהמנוע קר, גם כשהוא חם, בכל מהירות או מאמץ (רק שבעת נסיעה מהירה בבין עירוני אני לא ממש אשמע את הרעשים), ניסיתי להרים מכסה המנוע ולשחק עם הגז אך לא הצלחתי לפענח את המקום - בקיצור די תעלומה ואני מפחד שהמנוע הולך "להתפגר". הרעשים לא הופיעו בעבר. מה הדבר יכול להיות והאם כדאי ללכת לבדיקה במוסך ובאיזו דחיפות?

2. נשבר לי חלק מהפלסטיק האדום של הפנס האחורי ברכב. הנורה עצמה עובדת. כמה יעלה תיקון? האם אני בסיכון דו"ח תנועה עד התיקון?

3. זמן רב ברכב לא הוחלפו שמן ברקס, פילטר דלק, שמן גיר (יש דבר כזה?). האם הם חשובים לתחלופה? או שלא כדאי להתעסק?

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובמקרה שכזה, מכסה המגן מהפלסטיק, בוודאי כבר חורר, וניתן להבחין זאת בנקל.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם:]

אמנם זמן רב לא כתבתי פה אבל עכשיו החלטתי לשאול מספר שאלות שמעסיקות אותי מעט ואשמח לתשובות.

לכל המתעניין הרכב עד כה ברוך השם לא מאכזב. עשיתי לאחרונה טיפול של החלפת כבל קלאץ' שנקרע לי באחת הנסיעות וגם החלפתי רצועת טיימינג ומותחן.

 

לבעיה:

1. לפני כמה ימים התחילה לי בעיה של רעשי ניסור מכיוון מכסה המנוע. קשה לי מאוד לאפיין את הבעיה כיוון שהיא מתרחשת גם כשהמנוע קר, גם כשהוא חם, בכל מהירות או מאמץ (רק שבעת נסיעה מהירה בבין עירוני אני לא ממש אשמע את הרעשים), ניסיתי להרים מכסה המנוע ולשחק עם הגז אך לא הצלחתי לפענח את המקום - בקיצור די תעלומה ואני מפחד שהמנוע הולך "להתפגר". הרעשים לא הופיעו בעבר. מה הדבר יכול להיות והאם כדאי ללכת לבדיקה במוסך ובאיזו דחיפות?

2. נשבר לי חלק מהפלסטיק האדום של הפנס האחורי ברכב. הנורה עצמה עובדת. כמה יעלה תיקון? האם אני בסיכון דו"ח תנועה עד התיקון?

3. זמן רב ברכב לא הוחלפו שמן ברקס, פילטר דלק, שמן גיר (יש דבר כזה?). האם הם חשובים לתחלופה? או שלא כדאי להתעסק?

 

תודה רבה.

 

1. כנראה יש לך מיסב משוחרר. המיסב יכול להיות של משאבת מים ושות'. אם זה מיסב משאבת מים מומלץ לא לנסוע עם הרכב עד לתיקון, כי אין סירקולציית מים טובה במנוע, וזה עלול להביא להתחממות ולשאר ירקות. אבל אני לא אקבע מיידית, כי לא שמעתי, אז ההצעה הכי טובה שלי היא כנס למוסך לבדיקה.

 

2.בעניין הבקלית - כמה חסר ממנה? הרבה (שמשפיע על צבע ועוצמת התאורה)? חלק קטן מאוד (שלא משפיע על עוצמת וצבע התאורה)? אם החלק קטן ולא משפיע, רק שוטר קטנוני ייתן לך על זה דו"ח תקינות. אם השוטר לא קטנוני, וסתם בדק לבדיקה שגרתית, הוא לא יעשה כלום, אלא רק יעיר לך על זה, ולעיתים גם זה לא.

 

3. ברור שיש שמן גיר, וכן - מומלץ מאוד להחליפם אם הם לא הוחלפו הרבה זמן. גם את זה תעלה כשאתה נכנס לבדיקה במוסך.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אני אבדוק מחר בבוקר את המכסה פלסטיק של רצועת הטיימינג לבדוק אם היא מחוררת. אם זאת בעיה אחרת של משאבת מים וכדומה אני אאלץ לבדוק זאת במוסך כנראה.

 

2. נשבר חלק קטן ואין בריחה של צבע צהוב לדעתי. אני אתקן כנראה לקראת הטסט שיהיה עוד כמה חודשים.

 

3. שמן גיר ושמן ברקס - איזה מהם אני יכול להחליף לבד בלי להסתבך יותר מדי? ואיזה לקנות?

 

 

אגב, רק אמרתי שהאוטו טפו טפו טפו בסדר, וחצי שעה אחרי שכתבתי את ההודעה גם הרכב לא הניע לי (שכחתי נורה דולקת בפנים הרכב) וגם נהיה לי פנצ'ר בגלגל באותו יום ונאלצתי להחליף גלגל. באותה הזדמנות אזי אבקש המלצה לאיפה לקנות גלגל רזרבי חדש ובכלל לבדוק את תקינות הצמיגים. תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צמיגים קונים ומתקינים בצמיגיה (פנצ'ריה) ואם היית כותב מהיכן אתה בארץ, אז אולי ניתן יהיה לכוונך למקומות טובים ומתאימים.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי הייתי ברכב פתחתי את מכסה המנוע והסתכלתי על הפלסטיק שמגן על רצועת התיזמון והיא נראית שלמה. עוד כיוונים או שכדאי פשוט ללכת לבדוק במוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב, צמיג/ים כבר קנית?.

מכיוון שאתה מיד אליהו, גש אל חבר הפורום ניצן ושותפו דודי ב"מוסך שאפט" שבסמטה מדרך מנחם בגין 62 ת"א, טל' 03-5379999 והם יבדקו ויאתרו את מקור הרעש ויכגידו לך מה יש לתקן וכו'.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לך לגשת למוסך קשה מאוד דרך הפורום לאבחן מקורות רעש, אם זה לא רעש מוכר מדגם מסויים נוכל רק לנחש כי אנו לא באמת שומעים את הרעש, גש למוסך לאבחון מדוייק וחזור עם הממצאים ואז נוכל לכוון אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא אני מחכה למשכורת. יש המלצות למקום מהיימן?

ואם אפשר המלצה - אני כרגע נוסע עם 4 גלגלים שאחד מהם הוא הגלגל הרזרבי ששמתי בגלל הפנצ'ר וגלגל נוסף הוא גלגל שמאבד לחץ אוויר בצורה מתמדת. הגלגל הרזרבי הוא הקדמי ימני והגלגל שמאבד לחץ אוויר הוא האחורי שמאלי. 2 הלגלגלים הנוספים (כרגע) בסדר. מה כדאי לעשות? לקנות גלגל חדש - להרכיב לבד במקום הרזרבי ואת הרזרבי להחזיר לתא המטען, ובנוסף לבקש בדיקה של הגלגל שמאבד לחץ אוויר ולראות האם זאת רק בעיה בונטיל או שיש לקנות גלגל חדש/לתקן פנצ'ר? אולי להשאיר את הרזרבי במקומו ואת החדש לשים בתא המטען? (אני לא יודע עד כמה הרזרבי הוא תקני בכלל). אולי לקנות 4 צמיגים חדשים וטובים ולהרכיב לבד? מהי העלות? מהי עלות ההרכבה? :]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חכה לרפי לין לתגובה בקשר למקום מהימן.

לגבי הגלגלים לפי התיאורים שלך החלף את כל הארבעה ומה שנראה לבעל מקצוע הכי סביר תשים אותו בתור גלגל רזרבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד עניין: הצלחתי היום (במישור) להתחיל נסיעה (ולהמשיך אותה) בהילוך שני.

לאחר מכן עצרתי וניסיתי להתחיל את הנסיעה בהילוך שלישי - היה יותר קשה אבל גם הצלחתי.

לאחר מכן ניסיתי להתחיל בהילוך רביעי וזה כבר היה בעיה ודרש משחק ארוך מדי עם הגז-קלאץ' וכבר נגמר לי הכביש אבל אני מאמין שאם הייתי מנסה לאורך כביש ארוך יותר הייתי מצליח בסוף להרים את הקלאץ' בלי שייכבה המנוע - למרות שהילוך רביעי היה כבר קשה לעשות.

 

חוץ מזה שהקלאץ' שלי במצב לא משהו (אגב הוחלף כבל קלאץ' לאחר שנקרע במהלך נסיעה חודש שעבר) - מה עלי לעשות ומה זה אומר בדיוק? המצב נסבל או קטסטרופלי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...