Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6243 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקוח בא לבדיקת רכב , הקילומטראג' ברכב שהגיע איתו הוא 168000 ק"מ , הלקוח שואל את הבוחן : "סליחה , מה אורך חיו של מנוע ? " הבוחן עונה לו : "למה אתה שואל? ", הלקוח משיב : "אני רוצה לדעת כדי להחליט אם להכנס לבדיקת רכב ".

 

מה אתם הייתם עונים לו ?!.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

פציינט בא לרופא שלו. הפציינט בן 72. הפציינט שואל את הד"ר: "סליחה, עד איזה גיל אחייה?" הרופא עונה לו: "למה אתה שואל?" הפציינט משיב: "אני רוצה לדעת אם לכתוב צוואה"

פורסם

 

מה אתם הייתם עונים לו ?!.

 

אני מתפלא עליך.

התשובה היחידה שנכונה בנסיבות כאלה ומכסה את מירב האפשרויות היא:

"זה תלוי"

מכאן כבר תאלתר

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

פעם אמרתי ללקוח שהמנוע של המכונית שבא איתה לבדיקה (בדיקה ללא תשלום) "מנוע סביר" ושלמי על כך ביוקר !.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

דוד, אתה חייב להתחיל לסגל לעצמך שלוש מילים חדשות ללקסיקון, וגם להתחיל להשתמש בהן: "אי-אפשר-לדעת"

זה כבר השרשור האני לא יודע כמה שלך, וכל פעם אותו סיפור, אתה טוב מידיי, אתה נחמד מידיי, ואתה נדפק מזה פעם אחר פעם.

תהייה טוב, תהייה נחמד, זה מצרך נדיר בארץ שלנו, אבל אם יש סיכוי שתדפק מזה, אז פשוט אל

 

אתה נותן לאנשים תמונת מצב על מצב הרכב שלהם נכון לשנייה שבה מתבצעת הבדיקה, ולא לשנייה אחרכך.

אז תפסיק להחליף מנועים, ותפסיק לקנות מאנשים רכבים שהתקלקלו שבוע אחרי הבדיקה. תן להם כוס קפה ושיגידו תודה, גם זה יותר מידיי

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
דוד, אתה חייב להתחיל לסגל לעצמך שלוש מילים חדשות ללקסיקון, וגם להתחיל להשתמש בהן: "אי-אפשר-לדעת"

 

אני חולק על דעתך. תשובה כאמור, גם אם הינה כנה ואמיתית מרוקנת מתוכן ממהות ההליכה לבדיקה. אני מאמין שמרבית האנשים שיקבלו תשובה שכזו לא יכניסו את רכבם לבדיקה כיוון שהדבר ייצטייר כתשובה מתחמקת של אדם שאינו מבין.

 

לדעתי, יש להשיב באופן נטראלי, בדומה לגישת sorvall, כי אורך חיי המנוע תלוי במספר דברים כגון X,Y,Z (פירוט של דוגמאות יראו על רצינות ועל הבנה ויסייעו בניטרול התחושה שהבוחן עונה "תלוי" בשל חוסר ידע) וכי הקילומטראג' לאו דווקא מעיד על כך שלמנוע נשארו X קילומטרים "לחיות", אך שבעקבות ביצוע הבדיקה, ניתן יהיה להעריך את מצב המנוע נכון להיום. כך ללקוח הפוטנציאלי בכ"ז יהיה תמריץ לבצע הבדיקה והוא ירגיש שהבודק כנה ושלא מנסים לסבן אותו. זאת, גם אם הוא לא קיבל את התשובה אותה רצה לשמוע.

פורסם

אורך חיי מנוע יכול להיות תלוי בהרבה דברים, למשל איכות שמנים וחלקי חילוף שמשתמשים בתיקונים/טיפולים, אופן נסיעה. סה"כ בוחן רכב לא נביא.

 

מניח שמנוע שכל הזמן מתעללים בו: נותנים פול גז על מנוע קר, נוסעים באופן אלים כלפי הרכב (קיק דאונים, טורים גבוהים), מקצרים את חיי המנוע בגלל שנגרם לו בלאי רב יותר.

 

הרי לך בתור בוחן רכב אין איך לדעת באיזה אופן ישתמש ברכב בעלים הבא, אולי למירוצי ראלי מאולתרים בשטח.

 

להגיד כמה אחוזי השרדות נותרו ממנוע, אולי זה היה יכול להיות דבר מעניין (כפי שדיברנו בדיון קודם). אחוזים האלה יכולים לאפשר למנוע לחיות זמן מסויים, נגיד כמו מישהו בן 50 שבמקרה הטוב יכול לשרוד עד 100 שנה, במקרה הרע עם כדור בראש הוא יכול לסיים את חייו אפילו באותו יום.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לקוח בא לבדיקת רכב , הקילומטראג' ברכב שהגיע איתו הוא 168000 ק"מ , הלקוח שואל את הבוחן : "סליחה , מה אורך חיו של מנוע ? " הבוחן עונה לו : "למה אתה שואל? ", הלקוח משיב : "אני רוצה לדעת כדי להחליט אם להכנס לבדיקת רכב ".

 

מה אתם הייתם עונים לו ?!.

במקרה הספציפי הנ"ל,הלקוח ניסה להכנס למסעדה רק "לטעום" את המנה העיקרית,ואולי גם איזה בקבוק יין טוב - על הדרך אם כבר.

אבל חס וחלילה,לא ממש לאכול.

 

תכלס מה שקובע:הוא התקנון שלך מול הלקוח,בכל מה שנוגע לאחריות הבדיקה,ולא מה שנאמר,או התנגן בעל-פה.כי זה פחות מעניין.העניין לא פשוט,יש פה שני צדדים ואף יותר,שכל צד נחשב ליותר ראוי וחשוב לגופו ומבחינתו.

ואם תרצה,תמיד אתה יכול להבטיח את עצמך בתקנון המלא בניסוחים נאים,המכילים כיסויי תחת,ובכך תחסוך לעצמך הרבה כאבי ראש.

אבל,רצוי מאד שמבחינה מקצועית ומוסרית,תדאג שהלקוח יבין על מה הוא חותם.

פורסם

מישהו אמר לי שתאורתית מנוע יכול לחיות לנצח (כמובן עם טיפולים נדרשים כמו החלפת שמנים\חגורות\משאבות מים וכו') בגלל שאין בו חלקים מתכלים.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

שלום fords:

זה שאמר לך את זה יש לו הרבה שכל,כי אני בטוח שהוא התכוון למנוע מפורק לחלקים ומשומר היטב על איזה מדף בתנאים מצויינים עם טמפרטורה נאותה וללא לחות ובקיצור,ההפך ממנוע שעובד.

אבל אתה יודע מה?

פעם שמעתי שתי "זקנות" שדברו על כך שגוף האדם יכול לחיות לנצח.אבל בתנאי.שמדי פעם לפעמים מחליפים,לב,כבד,ראש,כליות,ראות,חוליות,צלעות,ועוד.

פורסם

יש רכבים שנוסעים למעלה ממליון קילומטר על אותו ראש מנוע (כמובן עם טיפולים והחלפות חלקים מידי פעם). בשביל הרבה אנשים זה נחשב המון..

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
לקוח בא לבדיקת רכב , הקילומטראג' ברכב שהגיע איתו הוא 168000 ק"מ , הלקוח שואל את הבוחן : "סליחה , מה אורך חיו של מנוע ? " הבוחן עונה לו : "למה אתה שואל? ", הלקוח משיב : "אני רוצה לדעת כדי להחליט אם להכנס לבדיקת רכב ".

 

מה אתם הייתם עונים לו ?!.

 

סליחה, אנחנו בדיוק סוגרים להיום. תבוא מחר, היא לא תהיה פה.

פורסם
שלום fords:

זה שאמר לך את זה יש לו הרבה שכל,כי אני בטוח שהוא התכוון למנוע מפורק לחלקים ומשומר היטב על איזה מדף בתנאים מצויינים עם טמפרטורה נאותה וללא לחות ובקיצור,ההפך ממנוע שעובד.

אבל אתה יודע מה?

פעם שמעתי שתי "זקנות" שדברו על כך שגוף האדם יכול לחיות לנצח.אבל בתנאי.שמדי פעם לפעמים מחליפים,לב,כבד,ראש,כליות,ראות,חוליות,צלעות,ועוד.

 

אני חשוב שהכוונה הייתה למנוע שעובד ואפילו במדינה חמה כמו ישראל.

אני לאחושב שאפשר לבדוק את זה למרות ששמעתי על מכוניות שהגיעו גם ל800 אלף קילומטר ונזרקו, לאו דווקא בגלל המנוע.

קח עוד דוגמא נחמדה - משאיות גדולות ואטובוסים שעושים מיליון וחצי על מנוע, ונזנחים לטובת כלי חדיש יותר, בזמן שהמנוע עובד.

 

ולזקנות הנחמדות תגיד שפלדה תחזיק מעמד הרבה אחרי שהגוף האנושי יחזור לאמא אדמה:-D

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם

לא חושב שהזקנות התכוונו לבן אדם שמתקרב ל- 800.000 ק"מ (אולי חצי מיליון,לא כולל שיפורים) :lol:

אבל אם ברצינות,שני דברים.(בהנחה שמדובר "בנצח"כמו שכתבת.)

א.הפלדה אכן תחזיק יותר זמן,אך לא בתור מנוע.(כמו עצמות)

ב.בסוף הכל חוזר לאמא אדמה.

×
×
  • תוכן חדש...