Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קושי בהעברת קבצים דרך הICQ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8169 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז ככה...

אני מעביר קבצים דרך הICQ מגורם כלשהו שאין לו הגבלת UPLOAD.

עד לפני חודשיים בערך, העברתי מידע במהירות המקסימלית שספק הADSL שלי איפשר, משמע 180-190KB לשניה.

מסיבה כלשהי, לפני כמה שבועות הקצב "נתקע" ולא עובר את ה40-50KB.

מהרשת אני מוריד במהירות מצויינת, והגורם המעביר את הקבצים מסוגל להעביר במהירות גדולה יותר, ואף מעביר למשתמשים אחרים.

האם יש למישהו מושג מה ניתן לעשות\לבדוק?

אני משתמש בXP, עם נורטון אינטרנט סקיורטי (אבל ניסיתי גם ללא הנורטון).

רעיונות?

:-)

פורסם

מצטרף לשאלה אבל מאספקט אחר :

 

אני לא מצליח לשלוח קבצים בכלל ב ICQ (מצליח לקבל בלי בעיה), לא משנה מה אני עושה.

מבטל את ה NORTON INTERNET SECURITY וכל גורם שעלול להפריע.

אפילו מחקתי את ה ICQ והתקנתי מחדש (ההגדרות בו בסדר גמור)

אני לא נמצא מאחורי שום ראוטר או HUB, חיבור רגיל לכבלים 750K עם חייגן.

 

האם למישהו יש פתרון?

 

תודה מראש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מצטרף לשאלה אבל מאספקט אחר :

 

אני לא מצליח לשלוח קבצים בכלל ב ICQ (מצליח לקבל בלי בעיה), לא משנה מה אני עושה.

מבטל את ה NORTON INTERNET SECURITY וכל גורם שעלול להפריע.

אפילו מחקתי את ה ICQ והתקנתי מחדש (ההגדרות בו בסדר גמור)

אני לא נמצא מאחורי שום ראוטר או HUB, חיבור רגיל לכבלים 750K עם חייגן.

 

האם למישהו יש פתרון?

 

תודה מראש.

 

שלום אייל,

לפי התאור של הבעיה שלך נשמע לי כאילו אתה ברשת, נכון?

אם כן בצע את הפעולות הבאות: Main -> Preferences -> Connections -> Server -> Using firewall

(שיהיה מסומן Not using proxy)

ואז תעבור לחוצץ User

ושם תסמן Not using proxy

 

אמרי

פורסם
מצטרף לשאלה אבל מאספקט אחר :

 

אני לא מצליח לשלוח קבצים בכלל ב ICQ (מצליח לקבל בלי בעיה), לא משנה מה אני עושה.

מבטל את ה NORTON INTERNET SECURITY וכל גורם שעלול להפריע.

אפילו מחקתי את ה ICQ והתקנתי מחדש (ההגדרות בו בסדר גמור)

אני לא נמצא מאחורי שום ראוטר או HUB, חיבור רגיל לכבלים 750K עם חייגן.

 

האם למישהו יש פתרון?

 

תודה מראש.

 

שלום אייל,

לפי התאור של הבעיה שלך נשמע לי כאילו אתה ברשת, נכון?

אם כן בצע את הפעולות הבאות: Main -> Preferences -> Connections -> Server -> Using firewall

(שיהיה מסומן Not using proxy)

ואז תעבור לחוצץ User

ושם תסמן Not using proxy

 

אמרי

 

תודה!

חבר שלי גם לא היה יכול לשלוח אבל עכשיו הוא עשה מה שאמרת וזה מצליח לו

אבל הוא לא יכול לקבל קבצים בכלל

זה עושה כאילו זה מנסה לקבל אבל לא מתקדם ואחרי דקה בערך האיי סי קיו מבטל אוטומטית את השליחה!

 

תודה

ומקווה שתעזרו גם בזה.......

פורסם

בכלל,עדיף לגשת לאותו מקום ולבטל כליל את הפיירוול של הXP רק בעיות הוא עושה.

כמובן דאגו לפיירוול אחר הניתן לקינפוג לפי תכנה,ודאגו לעדכן את הXP לפני הסרת הפיירוול.

×
×
  • תוכן חדש...