Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מה דעתכם על פולו ידני, 97 נפח 1.6.

חשוב לי מאוד עלות האחזקה והאמינות של האוטו.

המחיר שלו הוא בערך 33...

הייתם ממליצים על משהו אחר?

פורסם

אמינות טובה.

טיפולים יקרים יחסית אצל היבואן.

אבל, אם לא מטפלים במוסך מורשה הטיפולים זולים והתמורה משתלמת...

אין עוד רכבים בסגמנט הזה לדעתי שכוללים כסנדרט 2 כריות אוויר, ABS , וחלונות חשמל

כסטנדרט בשנתונים האלה.

 

בשורה התחתונה : מומלץ

 

נ.ב. בגרסא הידנית

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אמינות טובה.

טיפולים יקרים יחסית אצל היבואן.

אבל, אם לא מטפלים במוסך מורשה הטיפולים זולים והתמורה משתלמת...

 

בשורה התחתונה : מומלץ

 

נ.ב. בגרסא הידנית

 

הטיפולים זולים יחסית למורשה אך עדיין יותר יקרים מרכבים אחרים(רובם).

 

ואכן יש תמורה טובה בעד האגרה(בידני כמובן).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
אמינות טובה.

טיפולים יקרים יחסית אצל היבואן.

אבל, אם לא מטפלים במוסך מורשה הטיפולים זולים והתמורה משתלמת...

 

בשורה התחתונה : מומלץ

 

נ.ב. בגרסא הידנית

 

הטיפולים זולים יחסית למורשה אך עדיין יותר יקרים מרכבים אחרים(רובם).

 

ואכן יש תמורה טובה בעד האגרה(בידני כמובן).

 

עמית

 

"אני רוצה לצאת חוצץ"

 

אם קונים את החלקים אצל הפרסי , או לחילופין מוסך בעל מחירים שפויים, הטיפול

לא יעלה יותר יקר מאף רכב אחר....

בפעם האחרונה עשיתי טיפול גדול , אפילו ענק , כולל פלאגים כולל נוזל קירור , כולל הכל.

החלקים עלו לי בערך 300 ש"ח כולל BOSCH SUPER4 , וכולל שני מיכלים של הנוזל הוורוד / אדום שקניתי מצ'מפיון (פלוס פילטרים ,שמן וכו) , ואף כולל מכסה מיכל עודפים חדש שרק הוא עלה 70 ש"ח.

תוסיף לזה שעה עבודה במוסך ותקבל מחיר שפוי לגמרי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

"אני רוצה לצאת חוצץ"

 

אם קונים את החלקים אצל הפרסי , או לחילופין מוסך בעל מחירים שפויים, הטיפול

לא יעלה יותר יקר מאף רכב אחר....

בפעם האחרונה עשיתי טיפול גדול , אפילו ענק , כולל פלאגים כולל נוזל קירור , כולל הכל.

החלקים עלו לי בערך 300 ש"ח כולל BOSCH SUPER4 , וכולל שני מיכלים של הנוזל הוורוד / אדום שקניתי מצ'מפיון (פלוס פילטרים ,שמן וכו) , ואף כולל מכסה מיכל עודפים חדש שרק הוא עלה 70 ש"ח.

תוסיף לזה שעה עבודה במוסך ותקבל מחיר שפוי לגמרי.

 

אייל,

 

נראה לי ש"קצת" החסרת במחיר החלפים 8)

וטיפול במוסך הינו לפחות 2.5-3 שעות עבודה(לפי המחירון).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

"אני רוצה לצאת חוצץ"

 

אם קונים את החלקים אצל הפרסי , או לחילופין מוסך בעל מחירים שפויים, הטיפול

לא יעלה יותר יקר מאף רכב אחר....

בפעם האחרונה עשיתי טיפול גדול , אפילו ענק , כולל פלאגים כולל נוזל קירור , כולל הכל.

החלקים עלו לי בערך 300 ש"ח כולל BOSCH SUPER4 , וכולל שני מיכלים של הנוזל הוורוד / אדום שקניתי מצ'מפיון (פלוס פילטרים ,שמן וכו) , ואף כולל מכסה מיכל עודפים חדש שרק הוא עלה 70 ש"ח.

תוסיף לזה שעה עבודה במוסך ותקבל מחיר שפוי לגמרי.

 

אייל,

 

נראה לי ש"קצת" החסרת במחיר החלפים 8)

וטיפול במוסך הינו לפחות 2.5-3 שעות עבודה(לפי המחירון).

 

עמית

 

יכול להיות שהחסרתי בשעות העבודה, כי עשיתי את העבודה בעצמי ואין לי מושג כמה שווה שעה עבודה , אבל במחיר לא החסרתי, פשוט כ"כ שיגעתי את הפרסי שהוא אמר שהוא

לא רוצה למכור לי יותר :lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כלומר כוח וכו ...

 

אחי אולי רוצה לקנות

 

מנוע 1600 75 כ"ס. נשמע קצת נמוך, אבל זה דיי והותר בשביל הרכב הנ"ל עם גיר ידני.

מנוע לא רע סה"כ.

 

הנתון הזה מתייחס לשנים 96-99

משנת 2000 כבר נכנס ה 1400 16V עם 75 כ"ס ( לדגמים הרגילים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כלומר כוח וכו ...

 

אחי אולי רוצה לקנות

 

מנוע 1600 75 כ"ס. נשמע קצת נמוך, אבל זה דיי והותר בשביל הרכב הנ"ל עם גיר ידני.

מנוע לא רע סה"כ.

 

הנתון הזה מתייחס לשנים 96-99

משנת 2000 כבר נכנס ה 1400 16V עם 75 כ"ס ( לדגמים הרגילים)

 

 

מה לעשות אני לא מוצא 1400 16V שנת 97 בשום מקום!!! :mad: (אייל, מוכר? :wink: )

אתה בטוח שלא התבלבלת קצת במשפט הזה? :roll:

 

 

 

תום

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

×
×
  • תוכן חדש...