Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ניסיתי לנסות לנקות באסטרה 03 את הפנסים

בעזרת נייר מים 1000

בהתחלה עבדתי רק על החלק העליון בפנס זה שעכור

לאחר הצלחה יחסית , משום מה עברתי לשאר הפנס

ושם כבר נעשו שריטות

יש לציין שעבדתי ממש בעדינות ולא יותר מ 5 דקות סה"כ

ולבסוף עשיתי ווקס

שאלתי היא האם ניתן לעשות משהו ולהזיר את המצב לקדמות

בתודה מראש

אבי

פורסם

סיפר לי המקצוען "אבנר" שעוסק בליטוש וחידוש עדשות פלסטיק לפנסים ראשיים, שיש חלק נכבד מהפונים אליו שעושים זאת רק אחרי נסינות עצמיים לליטוש הפנסים שחלקם גם נעשים עם בננה, משחת שיניים, רוטב נחשים וכו'.

כמובן שאז עליו לבצע, בדרך כלל, יותר עבודת ליטוש של כמה פעמים כדי להעלים השריטות.

ברורו שהמקצוענים עובדים עם כמה סוגי חומרים שונים, ניירות לטש שונים, מכונה לליטוש וכו'.

אם זאת יש בכל זאת כאלו שהצליחו לבד ללטש את עדשות הפנסים ברמת הצלחה כזאת או אחרת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

עשית טעות לא היתה צריך לשים ווקס. רק פוליש. נסה עכשיו פוליש ותיראה.

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

הפרצודורה היא כזו.

 

נסה להשיג נייר לשט עדין יותר (ניתו להשיג בחנויות המוכרות ציוד לצורפים). נסה לעבור עם נייר לטש 1500 ואם אתה מוצא גם 2000.

 

אח"כ פוליש גס > פוליש עדין > וקס וזה אמור לעזור לפתור את הבעייה שלך.

פורסם

תיקון *

עשיתי פוליש ולאחר מכן ווקס

ולא כפי שרשמתי בהודעה המקורית

 

 

מה ניתן לעשות על מנת לתקן אפילו במעט את המצב ?

×
×
  • תוכן חדש...