Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדיח בבית (קונסטרוקטה (סטנדרטי 60 ס"מ, בערך כמו של יאשה) בן שנה ומשהו) החליט שקשה לו לנקות כלים כראוי, והוא משאיר סימני אבנית על כלי הזכוכית והנירוסטה (על הפורצלנים לא ממש רואים, אחרי הכל, זה רוזנטל! :twisted:).

 

זרקתי פנימה בקבוקון חומר ניקוי למדיחים של FINISH (כזה עם פקק שעווה שמכניסים על מדיח ריק ומפעילים), לא עזר (אם יש ספק, אז הפעלתי את המדיח עפ"י ההוראות :roll:).

מלח יש, נוזל הברקה יש, אבקה יש.

החימום עובד (הכלים חמים בגמר העבודה), ממטרות (יש 2) עובדות לפי מה שהצלחתי לראות.

המים יוצאים לכיוון הביוב כראוי בזמן שהוא עובד, אבל לא מעט פעמים אני מוצא מעין בריכה דלוחה בתחתית המדיח בגמר תוכנית ההדחה.

לפני שאני קורא לטכנאי - יש מה לבדוק לבד? מדובר על מדיח עם 3 תוכניות, לא הדיגיטלי.

פורסם

בדוק שאף אחד לא נגע בכיוונון רמת המלח והמבריק. בד"כ הכיוונון לרמת המלח נמצא מתחת למכסה מילוי המלח והוא נראה כמו בורג קטן עם חץ. כיוונון המבריק נמצא בפתח המילוי של המבריק, לרוב צריך להיות על מספר 3 או 4 (בקיצור: באיזור האמצע).

 

אם הכלים יוצאים נקיים - סביר להניח שמבחינת מלח אין בעיה ואז צריך לראות למה המדיח לא מוסיף מבריק בשטיפה האחרונה לפני הייבוש (אולי סתימה או בעיית פיקוד\חיווט). אם הכלים יוצאים מלוכלכים צריך לבדוק גם את עניין המלח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

זה לא רק שהם לא מבריקים - אלא שהם יוצאים כאילו מכוסים אבנית (הזכוכית כמעט אטומה). במדיח הקודם (וגם בזה) הכלים היו יוצאים נקיים גם ללא חומר הברקה (אמנם פחות מבריקים, אבל נקיים).

פורסם

יש לו פילטר? אם כן והוא סתום אולי זו הסיבה.

פירוק וניקוי לוקחים כמה דקות אבל זה עושה את העבודה.

 

מקווה שיעזור.

פורסם

יכול להיות שיש עליה ברמת האבנית אצלכם. האם מצטברת אבנית על הקומקום יותר מבעבר? אני יודע שמאז שאבא שלי שם מלח רגיל ולא את ה"מלח" שמוכרים הכלים יוצאים מבריקים לאללה... גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

המים יוצאים לכיוון הביוב כראוי בזמן שהוא עובד, אבל לא מעט פעמים אני מוצא מעין בריכה דלוחה בתחתית המדיח בגמר תוכנית ההדחה.

שני משפטים שסותרים קצת , אם המים היו יוצאים החוצה כראוי אז לא היית מוצא שלולית בתחתית בסיום ההדחה !

חשד ראשון שלי נופל על משאבה להוצאת המים לא תקינה או שפועלת חלקית .

חשד שני נופל על כלים במדיח המונחים באופן כזה שמונע מהממטרות להסתובב כראוי - כלומר ממטרות מתיזות מים פנימה אבל תקועות ולא מסתובבות .

פורסם
אבנית - דווקא עכשיו הרכבתי פילטר לאבנית לכל הבית.

לא משתמש בטבליות - אלא באבקה (פיניש).

האם כל הנושא צץ מרגע שהרכבת את סנן האבנית ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
שני משפטים שסותרים קצת , אם המים היו יוצאים החוצה כראוי אז לא היית מוצא שלולית בתחתית בסיום ההדחה !

הכוונה היא שהפעלתי את המדיח כאשר הצינור מנותק מהביוב (אל חשש, שמתי דלי באופן זמני) והייתה זרימה של כל המים ללא בעייה.

 

יאצק - אני לא יכול להצביע אם יש קשר ישיר (אם זה קרה מייד אחרי ההתקנה), חשבתי על זה גם כן, אבל זה לא ממש עושה שכל. המסנן אמור להפחית את כמות האבנית (מבוסס סיליפוס) ולא לשנות את צורתה (כמו שאמורים לעשות מתקנים מבוססי גלים אלקטרומגנטיים, אשר אמורים למנוע ממנה להתגבש).

פורסם
הכוונה היא שהפעלתי את המדיח כאשר הצינור מנותק מהביוב (אל חשש, שמתי דלי באופן זמני) והייתה זרימה של כל המים ללא בעייה.

 

יאצק - אני לא יכול להצביע אם יש קשר ישיר (אם זה קרה מייד אחרי ההתקנה), חשבתי על זה גם כן, אבל זה לא ממש עושה שכל. המסנן אמור להפחית את כמות האבנית (מבוסס סיליפוס) ולא לשנות את צורתה (כמו שאמורים לעשות מתקנים מבוססי גלים אלקטרומגנטיים, אשר אמורים למנוע ממנה להתגבש).

 

מדיח שמתנהג כמו שאתה מתאר, לרוב סובל מחוסר\עודף מלח או חוסר "מבריק" - שוב, בהנחה שמדברים על כלים נקיים אבל מוכתמים. אם שמת את הסנן הזה ומיד אח"כ החלו הבעיות, הייתי בודק בראש ובראשונה אם יש קשר בין הדברים. תיתכן בהחלט אופציה שהחומרים בסנן גורמים לאיזושהי תגובה של חומרי הניקוי במדיח.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ולא לשנות את צורתה (כמו שאמורים לעשות מתקנים מבוססי גלים אלקטרומגנטיים, אשר אמורים למנוע ממנה להתגבש).

אני מאוד מקווה שאתה מתבדח (אתך לפעמים קשה לדעת).

מגנטים לאבנית זה כמו כדורים לשיפור תצרוכת הדלק, ב-ד-י-ו-ק אותו שקר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני אף פעם לא מתבדח, כמו שאני אף פעם לא טועה ;-).

 

כתבתי בפירוש - "אמורה" , כיוון שזה טעון הוכחה. למרות מה שכתבת - האם אתה טוען שגם חברה רצינית למדי כמו "פזגז" מחרטטת על כולנו? ראה כאן.

פורסם

אם פזגז היא חברה רצינית אני ארטישוק ירושלמי.

אתה מוזמן להריץ חיפוש ברחבי האינטרנט ולראות בעצמך

עד כמה הקשקוש הזה הוא חרטוט, נדמה לי שהעניין אפילו הופיע בפורום.

 

בלינק שהבאת בכלל לא בדקו את המוצר, זה מביך לקרוא.

 

יאללה, על חשבון הבית:

http://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=4033942

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...