Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה מנוע 1.6 ליטר סטנדרטי לא מוגדש 16 שסתומים בעל הכי הרבה כוחות סוס?


I_Deliver_It
שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגאוניות במערכת של פרארי היא בפשטות .

במקום להשתמש בשתי פיקות עם פרופיל שונה , אחת לשיוט והשניה לפולגז, משתמשים רק בפיקה אחת כשהפרופיל שלה משתנה לרוחב באופן רציף , אין מדרגות ואין בטיח .

כשרוצים לעבור לפרופיל אגרסיבי (ליפט גבוה ,יותר זמן פתיחה) יש מנגנון פשוט יחסית שמזיז את הקמשפט קצת הצידה לכיוון החלק הגבוה יותר בפיקה .

הסבר.

camshaft-ferrari.gif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הגאוניות במערכת של פרארי היא בפשטות .

במקום להשתמש בשתי פיקות עם פרופיל שונה , אחת לשיוט והשניה לפולגז, משתמשים רק בפיקה אחת כשהפרופיל שלה משתנה לרוחב באופן רציף , אין מדרגות ואין בטיח .

כשרוצים לעבור לפרופיל אגרסיבי (ליפט גבוה ,יותר זמן פתיחה) יש מנגנון פשוט יחסית שמזיז את הקמשפט קצת הצידה לכיוון החלק הגבוה יותר בפיקה .

הסבר.

camshaft-ferrari.gif

 

 

וואי גאוני, מי צריך באמת מדרגות, או שיוט או פול גז, הפשטות כאן פשוט גאונית, הלוואי והיה את זה בכל מכונית....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע נחמד , רק שיש ממנו 500 בלבד.

 

From 1997 to 1998, Nissan produced 500 limited edition SR16VE N1 engines. These engines made 197hp. They had further upgraded camshafts, upgraded intake manifold untilising 8 injectors and a larger 70mm throttle body. These engines were found in the limited edition Nissan Pulsar VZ-R N1. They only sold in Japan.

 

 

המנוע של הקולט סייבורג R(וכנראה של הניסאן) לא נמכר מחוץ ליפן עקב שימוש בדלק באוקטן גבוה ששווק אז רק ביפן .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות, ראיתי פשוט סרטונים שהוא מושך גם מעל 9k.

דבר נוסף, יש מנועים כאלה באי בי למכירה ויש פורומים בריטים שעשו הסבות למנועים כאלה, אז אני חושב שלא רק ביפן יש כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר ריאלי לדעתי להשיג מנוע של הקולט סייבורג שמבוסס כאמור על המנוע 4G92 הסטנדרטי כי היה ייצור המוני ולתדלק אותו ב99 אוקטן. לדעתי הוא ייקח גם B16B של הונדה TYPE R...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטן 98 למירוצים ביפן/חו"ל קצת שונה מאוקטן 99 ישראלי.

עוד פרטים :

The MIVEC engine:



engine - type 4G92

type: transverse in-line 4

bore x stroke: 81.0 x 77.5

capacity: 1597cc

valve train: dohc 16v with MIVEC

compression ratio: 11.0:1

fuel system: (Mitsubishi) multi-point fuel injection

power: 175ps at 7500rpm

torque: 17.0kgm at 7000rpm

 

The engine compression ratio is 11:1, Mitsubishi claims 175 flywheel horsepower, it is said that they hyped the figures by using 98 octane race fuel which is hard to get and expensive for everyday driving. All the dyno tests I have seen rate the car at 140+ hp at the wheels for the 5spd manual and 125-35 at the wheel for the Tiptronic. That’s a lot of transmission loss if you asked me.



I think that 4700rpm would be a better cut in point for the MIVEC as it has a tendency to fall under 5500 rpm to about 4900 when upshifting, but then this should not happen with the 5spd because of the much shorter gear ratios. A MIVEC controller would help to tune as desired.

 

The engine is maximized for performance from the factory. If you are modifying it has to be done carefully or it will do more harm than good. The engine is limited by the computer at 180 km it does this easily in third gear @ 7200rpm the redline is at 8600 rpm and then there is 4th, so its obvious that the car is limited nowhere near its limit.

(tiptronic example) I have read that when delimited the engine will run easily up to 230kph or 138mph. The engine responds as a normal 1600 engine below 5500 rpm and it responds very well to octane boosters and the choice in engine and gear oil seems to be essential. An average of 8hp increase has been reported when switching from 20w-50 to 5w-30 oil. When I put it in boosters I have chirped tires in third gear with the tiptronic and this is with a 1.5 way Limited slip Differential. 7.0s 0-60 mph and the ¼ mile at 15.7@97mph iare the reported figures. cyborgrage, one of our members from Australia has gotten 14.9s with minor modifications.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקטן 98 למירוצים ביפן/חו"ל קצת שונה מאוקטן 99 ישראלי.

עוד פרטים :

The MIVEC engine:



engine - type 4G92

type: transverse in-line 4

bore x stroke: 81.0 x 77.5

capacity: 1597cc

valve train: dohc 16v with MIVEC

compression ratio: 11.0:1

fuel system: (Mitsubishi) multi-point fuel injection

power: 175ps at 7500rpm

torque: 17.0kgm at 7000rpm

 

The engine compression ratio is 11:1, Mitsubishi claims 175 flywheel horsepower, it is said that they hyped the figures by using 98 octane race fuel which is hard to get and expensive for everyday driving. All the dyno tests I have seen rate the car at 140+ hp at the wheels for the 5spd manual and 125-35 at the wheel for the Tiptronic. That’s a lot of transmission loss if you asked me.

 

I think that 4700rpm would be a better cut in point for the MIVEC as it has a tendency to fall under 5500 rpm to about 4900 when upshifting, but then this should not happen with the 5spd because of the much shorter gear ratios. A MIVEC controller would help to tune as desired.

 

The engine is maximized for performance from the factory. If you are modifying it has to be done carefully or it will do more harm than good. The engine is limited by the computer at 180 km it does this easily in third gear @ 7200rpm the redline is at 8600 rpm and then there is 4th, so its obvious that the car is limited nowhere near its limit.



(tiptronic example) I have read that when delimited the engine will run easily up to 230kph or 138mph. The engine responds as a normal 1600 engine below 5500 rpm and it responds very well to octane boosters and the choice in engine and gear oil seems to be essential. An average of 8hp increase has been reported when switching from 20w-50 to 5w-30 oil. When I put it in boosters I have chirped tires in third gear with the tiptronic and this is with a 1.5 way Limited slip Differential. 7.0s 0-60 mph and the ¼ mile at 15.7@97mph iare the reported figures. cyborgrage, one of our members from Australia has gotten 14.9s with minor modifications.

 

 

כן, צודק

יש את העניין של הדלק שלא נראה לי שניתן להשיג שהוא לא פחות חשוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקרוב פיז'ו תשווק 407 עם מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי רב-דלקי 220 כ"ס 42- קג"מ ובשנה הבאה גירסה משופרת שלו תפיק 270 כ"ס

46 קג"מ , מנוע חסכוני בהרבה לעומת היפנים מהעשור הקודם .

ותוך שנתיים יהיו פה 106GTI עם השתלות מוגדשות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"בקרוב תתחיל פיז'ו לשווק"??

לא בקרוב, ולא פיז'ו...

בינתיים מדובר בתהליך פיתוח, שהוא עדיין רחוק מהשלמה או מייצור מסחרי. וכל הפרוייקט לא קשר לפיז'ו אלא לחברה בשם MCE-5.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...