Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתוך מבחן motorcycle usa לR600 החדש:

"I have no complaints about the shifting on the bike using only the clutch for downshifting, the bike effortlessly selecting the next ratio whenever needed."

נשמע הגיוני? הורדת הילוכים בלי הרגלית? למה התכוון המשורר?

פורסם

using only the clutch for downshiftin"

 

using the clutch only for downshifting

 

 

ויצא מה שנקרא "פליטת קולמוס"

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם

יתכן, אבל קשה לי להאמין - המשפט הבא שלו מציין:

the bike effortlessly selecting the next ratio whenever needed

- יכול להיות כזה דבר?

אני אנסה לשלוח אימייל לעומד מאחורי הכתבה הנ"ל.

פורסם
יתכן, אבל קשה לי להאמין - המשפט הבא שלו מציין:

the bike effortlessly selecting the next ratio whenever needed

- יכול להיות כזה דבר?

אני אנסה לשלוח אימייל לעומד מאחורי הכתבה הנ"ל.

 

ז"א, ללא מכת גז ביניים.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

העלאת הילוכים בלי קלאץ' אפשרית ללא כל התנגדות או רעשים .

זכורה לי איזו פעם להורדתי הילוך (זה היה הילוך גבוה יחסית) ללא קלאץ' ולמרבה הפליאה הוא השתלב באופן חלק. מעולם לא ניסיתי את זה שוב.

הורדות בד"כ דורשות משיכה של הקלאץ' בעוד שהעלאה לא מחייבת.

פורסם

לגבי העלאת\ הורדת הילוכים עם\ בלי קלאץ' - נכון - להעלות אין בעייה, להוריד כמעט בלתי אפשרי. אני חשבתי שמה שהוא התכוון זה ללחוץ רק על הקלאץ' בהאטה, כאשר התיבה "בוחרת" את ההילוך בשילוב הקלאץ אח"כ - כלומר הורדת הילוך ללא רגלית. משום מה, זה מה שמשתמע ממה שנכתב, למרות שזה נשמע מוזר.

כתבתי לו אימייל, אם הוא יגיב אני אשתף.

טיגר כתב משהו לגבי גז ביניים - יכול להיות שזה מה שגורם לתיבת ההילוכים 'להוריד' הילוך?

פורסם
לגבי העלאת\ הורדת הילוכים עם\ בלי קלאץ' - נכון - להעלות אין בעייה, להוריד כמעט בלתי אפשרי. אני חשבתי שמה שהוא התכוון זה ללחוץ רק על הקלאץ' בהאטה, כאשר התיבה "בוחרת" את ההילוך בשילוב הקלאץ אח"כ - כלומר הורדת הילוך ללא רגלית. משום מה, זה מה שמשתמע ממה שנכתב, למרות שזה נשמע מוזר.

כתבתי לו אימייל, אם הוא יגיב אני אשתף.

טיגר כתב משהו לגבי גז ביניים - יכול להיות שזה מה שגורם לתיבת ההילוכים 'להוריד' הילוך?

 

לא שידוע לי.

אין שום סיבה שהמנוע ירד הילוך בגז ביניים.

יש הרבה רוכבים שעוברים את הקו האדום לשם ניצול של עוד 20 מטרים של ישורת מבלי לאבד את הכוח בהעברת הילוך (למעלה ושוב למטה).

שילוב של מכת גז ביניים נועדה יותר לשם התאמה יותר נכונה (סינכרון) של מהירות סיבובי המנוע לעומת מהירות סיבוב הגיר (גג"ש).

 

מה שכן, התיבה היא מאוד מדוייקת וחסרה נקישות מרעידות בזמן הורדת הילוך בסל"ד גבוה.

מה שיכול להביא את הטענה שלהם.

אולי הכוונה היא באמת שהם מצויידים במנגנון דמוי הקויק שיפטר או שפשוט ניתן להוריד הילוך בנגיעה בשל תיבת הילוכים מוצלחת במיוחד.

 

אישית לא הייתי מנסה את זה בגלל שאני יודע כמה עולה גיר בארץ...

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
לגבי העלאת\ הורדת הילוכים עם\ בלי קלאץ' - נכון - להעלות אין בעייה, להוריד כמעט בלתי אפשרי. אני חשבתי שמה שהוא התכוון זה ללחוץ רק על הקלאץ' בהאטה, כאשר התיבה "בוחרת" את ההילוך בשילוב הקלאץ אח"כ - כלומר הורדת הילוך ללא רגלית. משום מה, זה מה שמשתמע ממה שנכתב, למרות שזה נשמע מוזר.

כתבתי לו אימייל, אם הוא יגיב אני אשתף.

טיגר כתב משהו לגבי גז ביניים - יכול להיות שזה מה שגורם לתיבת ההילוכים 'להוריד' הילוך?

 

דווקא לא נכון לגמרי.

 

אין שום בעייה, עם קצת מיומנות, להוריד הילוכים גם כן ללא מצמד.

ה400 (ז"ל) עבר שנה שלמה של מירוצים ואימונים, ואני יכול להעיד שלא יותר מכמה עשרות (אולי מאות) פעמים הורדתי הילוך עם מצמד, מתוך עשרות אלפי החלפות ההילוכים....

 

בוקר

Voy con dios, y si no regreso, estoy con el

פורסם
לגבי העלאת\ הורדת הילוכים עם\ בלי קלאץ' - נכון - להעלות אין בעייה, להוריד כמעט בלתי אפשרי. אני חשבתי שמה שהוא התכוון זה ללחוץ רק על הקלאץ' בהאטה, כאשר התיבה "בוחרת" את ההילוך בשילוב הקלאץ אח"כ - כלומר הורדת הילוך ללא רגלית. משום מה, זה מה שמשתמע ממה שנכתב, למרות שזה נשמע מוזר.

כתבתי לו אימייל, אם הוא יגיב אני אשתף.

טיגר כתב משהו לגבי גז ביניים - יכול להיות שזה מה שגורם לתיבת ההילוכים 'להוריד' הילוך?

 

דווקא לא נכון לגמרי.

 

אין שום בעייה, עם קצת מיומנות, להוריד הילוכים גם כן ללא מצמד.

ה400 (ז"ל) עבר שנה שלמה של מירוצים ואימונים, ואני יכול להעיד שלא יותר מכמה עשרות (אולי מאות) פעמים הורדתי הילוך עם מצמד, מתוך עשרות אלפי החלפות ההילוכים....

 

בוקר

:mm_yeah:

גם ב625 וגם על ה929 אין שום בעיה, ברגע לומדים את האופנוע.

 

מצמד רק בעצירה מלאה או לראשון.

×
×
  • תוכן חדש...