Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6264 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהודעה הראשונה דובר על כך שבמסעדות גורמה יוצאים רעבים, מצד שני ההמלצות פה לרוב זה מסעדות עממיות שרק מהסלטים בהתחלה אפשר להתפוצץ. ההשוואה בין הגורמה לשיפודיות ולחומוס הוא לא נכון כי החומוס לא עולה כמו בשר והבשר בשיפודיה לא עולה כמו הבשר במסעדת גורמה שלא לדבר על זה שיש מסעדות שמייבאות לבד את המצרכים בגלל האיכות או זמינות בארץ.

 

לפי רוב התגובות פה, אפשר לאכול שווארמה בלאפה ולהתפוצץ יופי במחיר שפוי יחסית למסעדות בשרים וכ"ו ולהמנע מכניסה למסעדה עם מלצרים וכל הסיפור הזה.

 

 

ומי שרוצה חומוס טוב בצפון, נדמה לי שלמקום קוראים סהרה, נמצא על כביש 65 ביציאה מעפולה לכיוון דברת בתחנת דלק של אלונית נדמה לי. כל חזרה מהכנרת אני עוצר שם לחומוס (אפשר עם שווארמה בתוך החומוס) וקפה מעורר מתים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

בלזאק באשדוד.

 

מסעדה צרפתית קטנה ואיכותית באשדוד שמגישה ארוחת טעימות. הארוחה כוללת 8 מנות מוקטנות שאין סיכוי לצאת מהם לא מפוצצים.

 

עוד אחת בסגנון שונה זו הלבנונית בתחחנת הדלק ליד בית חלומותי (גבעת ברנר). לטעמי יש להם את החומוס הכי טוב בארץ.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מסעדת מושבוצ ברמות

ומסעדת כרמים.

שתיהן במחיר סביר (סביב ה-130 ש"ח לאדם) טעימות וללא ספק משאירות אותך שבע.

הבעיה היא לנהוג אחר כך.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

קאסו דה ברזיל יש גם בב"ש.

סטייק האנטריקוט הכי טעים שאכלתי בחיים, מדהים.

 

ממליץ לקחת ב-125 ש"ח 11 סוגי בשרים/אכול כפי יכולתך.

פורסם

בשרים: דוניה רוסה שבעין הוד בהחלט תופסת אצלי מקום של כבוד ברשימה, אולם טוענת רצינית לכתר היא לימוזין שנמצאת ברמת ישי. לשם השוואה, יצא לי לאכול גם במסעדת בשרים דרום אמריקאית בספרד ארוחה שבסופה בקושי הצלחתי אפילו לגלגל את עצמי החוצה. אני רוצה להגיד ששתי המסעדות הללו, ובמיוחד השניה שבהן, בכלל לא נופלות ברמתן מהמסעדה בספרד. מה שכן - החוויה בלימוזין לא זולה בכלל. קחו את זה בחשבון.

 

חומוסיות: בואו לא נפתח כאן את הויכוח העתיק הזה. עלי קרואן ביפו התגלה כאכזבה אחת גדולה (ובעיקר לא משביעה!), בעוד שעוזי גנתי מנתניה הוא המלך הבלתי מעורער של הענף. מספיק רק לשבת אצלו ולחזות בתופעה - עוזי הוא מופע סטנדאפ של איש אחד, וזה עוד מבלי לדבר על המנה המדהימה שהוא מצליח לייצר במיומנות בלתי נתפשת.

 

דגים: גולד פיש בשכונת בת גלים בחיפה. אין ביקור באיזור שלא מסתיים בארוחה שם. שירות מהיר באדיבות מלצר שמגיע בריצה (לא בצחוק!) לשולחן, סלטים מצוינים, והכי חשוב: קוקטייל הדגים הכי טוב שאי פעם תאכלו בחיים שלכם.

אם אינכם שומרים כשרות, אפשר גם לנסות את מנת השרימפס והקלאמרי הנהדרת. ב-45 ש"ח כנראה שלא תקבלו באף מקום אחר מנה יפה כל כך.

 

מזרחי: יונס באבן יהודה. במילה אחת: "וואו!". ביותר מילים: עוד לפני שמזמינים, שלל סלטים מציפים את השולחן, ובהם גם כדורי פלאפל ופיתות הנאפות בטאבון הנמצא במקום. ראוים לציון הם סלט הטאבולה וסלט הבצל עם סומק. המנות העיקריות בהחלט עומדות בציפיות שיוצרים הסלטים, ומוציאות שם טוב למסעדות המזרחיות.

כלול במחיר גם הקינוח - בקלאווה ומלבי המוגשים בליווי קפה שחור או תה. אם אין עומס במסעדה (נדיר שזה קורה, אבל היו מקרים מעולם), המלצרים עורכים לכבוד הקינוח שולחן חדש, ומשסיימו הסועדים את המנה העיקרית, מבקשים מהם המלצרים להסב אל שולחן הקינוח. מכירים עוד מקום שנותנים בו יחס כזה? אני לא. ואפילו לא ציינתי שבמידה ויש ממתינים בחוץ (מה שדווקא כן קורה לא פעם ולא פעמיים), בכל כמה דקות יוצא מלצר עם מגש ועליו כוסות שתיה לקהל הממתין. כמה שאני מנסה לחפור ולמצוא איזה משהו רע לומר עליהם, פשוט אני לא מוצא. שאפו!

 

יאללה, נהיה מאוחר, וכל הדיבורים האלה על מסעדות עושה אותי רעב :?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יפאני: קטגוריה בעייתית. המנצחת כאן היא YUGA מנתניה, אולם זה רק מחמת הספק.

פעם הם היו מצויינים, אולם נראה שעם הזמן חלה ירידה מדאיגה באיכות הסושי שלהם. הם עדיין מנצחים רק מהסיבה הפשוטה שלא ממש מצאתי להם תחליף ראוי, למרות ש-MIYAGI שנפתחה זה לא מכבר במרחק כמה מאות מטרים בודדים ממנה יכולה בהחלט להוות חלופה ראויה.

לזכות היוגה ניתן לומר שהיא יותר אינטימית ושקטה, בעוד שלזכות המיאגי אפשר לומר כי נראה שרמת ההשתדלות שם יותר גבוהה.

בשתיהן ניתן למצוא סושי טוב במחיר סביר ובכמויות נאות.

אם הגעת למיאגי, תזהר לא להתבלבל ולהיכנס בטעות לשכנה הצמודה שלה, MOJO, אלא אם אתה מתכוון למשכן כיליה.

 

ראויה לציון היא גם סושי סמבה ברמת החייל, אולם יש לציין כי המנות שם לטעמי קצת מתוחכמות מידי בשבילי, ובסופו של יום מצאתי את עצמי מעדיף את הפשטות של זוג המסעדות הנתנייתיות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...