Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואם מכירים, אז זה משנה את העובדה שכבר התקנת אותם?

 

ואם לא, אז הם שונים באיכותם מאם היינו מכירים?

 

באופן כללי, מהתמונות לא ברור איזה דגם הם.

מתחדשת*

פורסם

אני אישית לא מכיר אותם,מזהים שהם מסדרת הPOWER של JBL.

 

היינו שמחים אם תאמר ממה הם מוגברים ואיך הם נשמעים?

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

טוב קודם כל תודה רבה לכולם,הסיבה שאני שואל היא מיכוון שאלה רמקולים של jbl

ואינני מומחה במערכות לרכב אתמול ההייתי אצל מתקין במרכז שהציע לי אותם במחיר ריצפה

לעומת הרמקוליים הקודמים זהו שינוי אדיר בשבילי.

אז ככה:הם מוגברים על ידי V12 פלטיניום אדיו והם נשמעים מעולה ללא עיוותים והסאונד שלהם טוב מאד.

שוב סליחה שאני מיתעלק אבל אתם פורום שאמור לעזור מי מביניכם שמבין,אני פשוט חלש במערכות אז סליחה שוב

פשוט אים מישהו מכיר את הרמקולים האלו אני אשמח לשמוע את חוות דעתו לגביהם.

אלה הם הקודמים שלי תראו כמה אין קשר למה שיש לי עכשיו ותבינו את השינוי שיש לי כרגע.

תודה והמשך חג שמח לכולם.:wink:

DSC00191.jpg

imprza new age

פורסם

אני לא כל כך מבין מה אתה רוצה שנגיד לך.

 

שהם מצויינים? שהם רמקולים איכותיים וחזקים יותר מכל דבר שאי פעם שמעתי?

 

רק אתה יודע כרגע איך הם נשמעים, אתה הוא זה שיסע איתם הרבה זמן, ואתה הוא זה שצריך לאהוב אותם!

 

אם היית שואל פה לפני שהיית שם את רמקולים היו אומרים לך לוותר על האחוריים ולשים רמקולים טובים מקדימה.

 

וזה הדבר הנכון לעשות! כי אני די בטוח שהרמקולים האלה לא נשמעים טוב במיוחד, הם בטח פשוט חזקים מאוד.

פורסם

אם השאלה האם קנית רמקולים טובים?

כן! שיפרת את האיכות הרמקולים מהרמקולים קודמים שלך.

 

כמוש כבר ציינו פה הסט המועדף על חברי הפורום הוא זוג קומפוננט קדמי וסאב

כל השאר נתון למיקוח.

 

לגבי החברה JBL זה עניין של טעם וסוג המוזיקה שאתה שומע.

 

מומלץ שתקרא קצת מהחומר שיש בקבועים בחלק העליון של פורום האודיו

כך תוכל לשפר את המערכת ברכב בהתאם לצרכים שלך, ולקבל תשובות

יותר ברורות מחברי הפורום.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

לא יודע איך הרמקולים:?אבל לבמה הקידמית מומלץ קומפוננט (מניסיון ) אפילו קח JBL סידרת POWER תרגיש הבדל עצום!זמנית זה מספיק בעתיד רצוי לשדרג מגבר שיעבוד 2 ערוצים קדימה ו2 בגישור לסאב ויש לך סאונד נורמלי!8)

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם

חוץ מהפרט השולי ששני הרמקולים שהראת בתמונה הם שונים: אחד פיוניר ואחד JVC.

מבולבלים? גם אנחנו...

 

נ.ב.

אין צורך להתנצל על הצורך לשאול וללמוד.

מה שכן צריך לדעת לנצל את השירשורים הדביקים ואת אופצית החיפוש. כמויות המידע שכבר קיימות יהיו משמעותיות בהרבה ממה שתקבל על כל שאלה בנפרד.

מתחדשת*

פורסם

רומק הוא הראה את הרמקולים החדשים ואת הרמקולים הישנים שלו אני הייתי ממליץ להחליף לליטינג אודיו B4.69.3 משהו כזה הם טובים מורכבים אצלי ברכב ממש טובים בלי סאב ובלי קידמיים נותנים תמורה ממש טובה למחיר של 250-300 ש''ח

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

×
×
  • תוכן חדש...