Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם וצהרים טובים! אני שוקל לקנות רמקולים למחשב,הם ישמשו בעיקר להאזנת מוסיקה צפיה בסרטים ולעיתים רחוקות למשחקים.הבנתי שבתקציב שלי א]פשר להשיג מעט מערכות 5.1 ולא מעט מערכות 2.1.איזה מערכת רמקולים הייתם ממליצים?2.1 יקרה או 5.1 פשוטה?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

לי יש 5.1 שקניתי ב-250 שקל לפני 4 שנים,עובדים סבבה למרות שרמקול אחד כבר התחיל לזייף מדי פעם.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני לא בטוח לגבי המחיר (בכל מקרה זה בסביבה) אבל הייתי הולך על המוכרים והטובים (כאן זה ללכת על בטוח ללא ספק) וזה ה-ATP3)

פורסם

תודה רבה על הקישור,החלטתי לחכות עם העיניים ולחסוך עוד טיפה כסף כך שהתקציב הוא כ500-600 שקל.האם החיבור של הקולנוע הביתי הזה למחשב הוא מסובך?האם באותו מחיר הרמקולים האלה יתנו לי צליל יותר טוב מאשר רמקולים למחשב באותו מחיר?

האם ניתן למצוא רמקולים איכותיים בטווח מחירים הנ"ל או שזה יהיה רק בלינג בלינג?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

לגבי חיבור למחשב,אל תקנה רמקולים פאסיבים,משמע,שדורשים הגברה חיצונית.

לך יותר לכיוון רמקולים כמו של מחשב שיש מגבר פנימי,בד"כ בסאב.

 

לגבי חיבורם למחשב,זה תלוי בכרטיס קול שלך,לדוגמא,שלי הוא 5.1

ניתן לחבר 5 רמקולים וגם סאב וופר,אינ חיברתי ימין,שמאל,סנטר,והסאב.

אז זה קצת תלוי במחשב לך אם הוא ישן או לא,

למרות זאת,בחלק מן המערכות לקולנוע ביתי שאני מדבר עליהם,ניתן לחבר אפילו רק 2 ערוצים(כבל אחד)

והסאב,מחלק לשאר הרמקולים.

 

הכבלים הנחוצים,PL זכר כמו של אוזניות לRCA(אדום,ולבן) בד"כ.

 

*צירפתי תמונה.

25942685c.jpg

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

תודה רבה לך על ההמלצה אני אבדוק את היכולות של הכרטיס קול שלי אם כי המחשב שלי בן שנתיים ובזמנו הוא עלה 3.000.רק הסתכלתי בכול מיני חנויות האם ישנה אפשרות לרכוש מוצר איכותי במחירים של 700-800 גג? בכמה קנית את המערכת סאונד שלך? האם זה יתאים לי:http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=2064932&SalesCatID=8&Code=7a875b68c5a91fc9c7ef21f05c8d1c58

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

מה שהבאת ביד2,זה יותר מדי,דרך אגב אלו גם רמקולים פאסיביים שדורשים הגברה חיצונית,

אל תשתולל.

אל תשכח,שאם אתה מול מחשב,המרחק מאוד קצר בין הרמקולים לבין האוזניים,

לא צריך להשתגע.

תישאר בתוכנית המקורית.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

תשמע אני אמליץ על משהו זול אפילו הרבה יותר.

 

לפני מספר ימים קניתי CREATIVE - SBS A300 במחיר של 180 ש"ח למשרד

(כן, כולל ה"מגבר")

 

אני ממליץ פשוט כי לא תארתי לעצמי שבסכום כזה אני אשכרה אהנה מהרמקולים.

אמנם למשרד, אבל האיכות והעוצמה הפתיעו מאד לטובה.

 

הנה לינק בשבילך:

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1MF51MF0360AA000

פורסם

תודה רבה לך על ההצעה,אבל אני רוצה להפוך את החדר למיני אולם קולנוע(זה למה גם קניתי מסך LCD 22 אינצ') ואני מחפש מערכת 5.1.אבל אני אשאיר את האופציה שנתת לי כפתוחה.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
האם זה יתאים לי:http://www.yad2.co.il/Yad2/hotPicYad2.php?CatID=3&SubCatID=0&SalesID=2064932&SalesCatID=8&Code=7a875b68c5a91fc9c7ef21f05c8d1c58

 

אם יש לך אוזניים מפח...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תודה רבה לך על ההצעה,אבל אני רוצה להפוך את החדר למיני אולם קולנוע(זה למה גם קניתי מסך LCD 22 אינצ') ואני מחפש מערכת 5.1.אבל אני אשאיר את האופציה שנתת לי כפתוחה.

 

ב 600 שקל שאתה מחפש אתה רוצה להפוך את החדר למיני אולם קולנוע?? :shock:

תחסוך עוד טיפה ואני ממליץ לך על מה שאני עשיתי.

קניתי רסיבר של שרווד 5.1 ,סאב של JBL ו-2 רמקולים קטנים אבל רוצחים של JAMO ,שומעים פשוט

מעולה! חיברתי גם את המחשב וגם את ה-LCD ואני מאד מאד מרוצה.

×
×
  • תוכן חדש...