Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...אני חדש בתחום האודיו לרכב ואני זקוק לכמה המלצות וטיפים

כרגע עם רדיו דיסק של פיוניר דגם 770 פרימייר שנקנה לפני שנה

וזוג רמקולים קומפוננט של מאג נאט ...רכשתי לפני כמה ימים סאב של JBL 275W

וכרגע מחפש מגבר להנעת הסאב ואולי זוג רמקולים נוספים בהמשך הדרך

כמו כן הורדתי את המדריך להתקנת מערכת אודיו...... של איתמר

מעוניין בהמלצות למגבר שיתאים לנתונים הנ"ל

תודה תומר

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

התקציב כרגע עד 1000 רצוי פחות ....אני לא חושב שאני צריך משהוא רציני בשביל מה שיש כרגע ברכב

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

שמע, זה חשוב אם המגבר יהיה מיועד להגברת גם רמקולים או לא.

 

אם אתה רוצה רק מגבר לסאב, אז אני ממליץ לך על מונובלוק.

אם אתה מתכנן גם להוסיף לו גם רמקולים אז כבר צריך לרכוש 4 ערוצים.

פורסם

האמת המליצו לי מאחת החניות ללכת על MAC אבל הם די יקרים מעל 1000

אגב לגביי יד 2 הכול טוב ויפה אבל אין אחריות על דבר כזה מחר קורה משהוא דבר עם הלמפה

אני צריך מגבר סביר + שיפתח סאב של 275... ככה כתוב עליו מקווה שלא מחרטטים אותי

כמובן 4 ערוצים ושיוציא בסביבות 75 עד 100 לערוץ........יש דבר כזה

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

אכן יש בפחות מ 1000 וטוב לדעת

אגב במידה ואני מחבר במגבר שהוא חלש מוציא כ 60W לאחר גישור. הסאב יעבוד חלש או לא יעבוד כלל?

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם

בהמשך לשירשור אני מבקש חוות דעת על מגבר של קלריון APX4241 האם ניתן לגשר ולחבר רק לסאב

תודה תומר

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

×
×
  • תוכן חדש...