Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראלי בארה"ב-יש דבר כזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6281 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש מרוצי ראלי בארה"ב?

 

מעבר לנסקאר הכה פופולארי האם יש תחרויות בדרכי אפר כמו באנגליה, אירופה ואפריקה?

אני יודע שבאנגליה קיימת כבר שנים רבות תרבות של נהיגת ראלי ויש ליגות רבות גם לחובבנים בכל

רמות המקצועיות בין אם של הרכב או הנהג.

כמו כן, בסרטים אמריקאים ישנים ותוכניות משנות ה-70 (dukes of hazard) היה נראה שהתחרו הרבה

בדרכי אפר עם רכבים משופרים.

פורסם

אמריקאים עושים הרבה דברים על עפר. לא רק ראלי.

 

החל מספורט מוטורי שורשי עם גרוטאות שנוסעות מהר על מסלול עפר אובלי

http://en.wikipedia.org/wiki/Dirt_track_racing

ועד לטיפוס ההר Pikes Peak שחלקו הגדול על משטח עפר, ויש שם אפילו פניות ימינה.

http://www.ppihc.com/

ובין לבין כמובן שיש ראלי:

http://www.rally-america.com/index.php

 

ועוד משהו - גם אם לא היה לי מושג על ספורט מוטורי בארה"ב, הייתי יכול למצוא את התשובה לשאלה שלך ב 10 שניות של חיפוש ב www.google.com

ממליץ לך להתחיל להשתמש באתר הזה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

יופי, תודה על ההפניה לגוגל...

זה מה אתה נהנה לעשות? להראות לאנשים שאתה יותר חכם? תודה על העזרה בכל אופן, לפחות השקעת קצת זמן

וחיפשת עבורי ואני מעריך את זה.

מה שאני מחפש זה מסגרות ראלי למתחילים בארה"ב. כבר תיקשרתי עם rally-america

ו-SCCA אבל אני מחפש ראלי למתחילים כמו באנגליה.

משהו שאתה יכול להכנס אליו עם מכונית טיפה משופרת ולהתנסות.

פורסם

בוקר טוב

 

בארה"ב יש ראלי אבל הוא נערך על עפר ולא על אפר...

 

הבעיה העיקרית של הראלי בארה"ב זו הפופולאריות שלו וזה שהוא נערך במקומות נידחים ביותר ללא קהל כמעט בכלל. עיקר החשיפה של הראלי האמריקאי נובעת מכך שהרבה כוכבי אקסטרים עשו הסבה לראלי, מכיוון שהוא נחשב למשהו די אקסטרימי שם. מעבר לקבוצות הרשמיות של סובארו (2-3 קבוצות) אין משהו ממש רציני , יש מספר אבו פרטיות.

הבעיה היא בתחום הנהגים ה"פרטיים" שמתחרים עם מכוניות כמו פולקסווגן בורה...אין מכוניות WRC כי זה אסור.

אגב, התקנון בארה"ב לא כפוף ל-FIA אלא להתאחדות האמריקאית מה שאומר שהקטגוריות בנויות שם אחרת לגמרי.

 

מה שכן מאד פופולארי שם זה תחום מרוצי ה-OFF-ROAD וזה כבר דבר אחר .

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

טעות לתיקון

יש ראלי באמריקה ראלי מצויין כמו שהאמריקאים יודעים לפרסם,המקומות ה"נידחים" שדובי מדבר עליהם הלוואי עלינו

כנסו ותבדקו את המקומות באינטרנט ותראו איזה נידחים.

הפדרצייה האמריקאית גדולה יותר מבחינת אירועים,נהגים,עובדים מה FIA,

ישנן קבוצות חופשיות,אבל בהחלט יש גרופN ,הם בניגוד לאירופאים מקבלים כל נהג בברכה וחיוך,(ראלי ניו יורק לא מבייש שום ראלי אירופאי,הייתי שם).

זה תחום מתפתח ומהר,עדיין בוסר אבל תעשיית הרכב ביחוד סוברו תומכת ומפרגנת.

ביום שהאמריקאים יחליטו שהם רוצים סבב אצליהם במקום מקסיקו האמינו לי שזה יהיה אירוע הכי מוצלח.

אגב כל כללי הבטיחות בראלי הם FIA וSCCA ,מקדמי הבטיחות הם מעל ומעבר.

מירוצי מכוניות

פורסם

דני, אף אחד לא אמר שאין ראלי בארה"ב...אפילו לא אני...:lol:

 

החוקים שם שונים, לפחות מבחינת הקטגוריות ונפחי המנוע (האימפרזות שם נוסעות עם מנועי 2.5 ליטר למשל) .

תקני הבטיחות הם לא של ה-FIA ועל זה חלק מהויכוחים שלהם.

וכן, הראלי בארה"ב נחשב כספורט נידח ולא רק בגלל המיקום הגיאוגרפי שלו, הוא פשוט לא תופס כרגע וניסו בעבר להכניסו לאליפות העולם עם ראלי האולימפוס, שבתנאיו מאד דומה ל-RAC באנגליה, הניסיון גווע.

 

אני אישית חושב, שלפחות מבחינת אליפות העולם והחשיפה אנחנו חייבים מרוץ ראלי בארה"ב , גם בכדי למצוא עוד קהל ושם השמיים הם הגבול .

 

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

מה שאני מחפש זה מסגרות ראלי למתחילים בארה"ב. כבר תיקשרתי עם rally-america

ו-SCCA אבל אני מחפש ראלי למתחילים כמו באנגליה.

משהו שאתה יכול להכנס אליו עם מכונית טיפה משופרת ולהתנסות.

 

חבל שלא הצלחת לבטא את זה בשאלה המקורית שלך.

איך מישהו אמור להבין מההודעה המקורית שאתה מחפש מקום ודרך להתחיל להשתתף במירוצי ראלי בארה"ב ברמה החובבנית?

ההודעה המקורית שלך נראית כמו הודעה של ילד בן 17 ששואל שאלות קיטבג, לכן סגנון התגובה שלי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

והכי חשוב- ראלי, גם ברמת מתחילים, בארה"ב שונה לחלוטין מאשר בבריטניה.

 

בארה"ב הרבה יותר פשוט להתחיל על המסלולים השונים, שנמצאים בגירסה כזו או אחרת כמעט בכול מקום.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
עיקר החשיפה של הראלי האמריקאי נובעת מכך שהרבה כוכבי אקסטרים עשו הסבה לראלי, מכיוון שהוא נחשב למשהו די אקסטרימי שם.דובי

 

דובי, אני מניח שאתה מתכוון לטראוויס פסטראנה.

 

אני לא מחובבי ספורט האקסטרים, אבל לאחרונה צפיתי בכמה פעלולים שלו ב-YOUTUBE והדברים שהוא עושה עם האופנוע הם פשוט מדהימים! חוץ מזה, הוא מתגלה בתור בחור נחמד מאוד ונעים הליכות. מומלץ לצפות

לקולין מקריי ובראיונות שלו בתכנית הלילה של דייויד לטרמן ו
.

 

בזמן האחרון, כך הבנתי, יש 'הייפ' קטן סביבו בארה"ב; רשת MTV מפיקה ומשדרת סדרת פעלולים-ריאליטי בכיכובו ואחת מנותנות החסות העיקריות שלו היא RED BULL וחברת ההלבשה של חברו הטוב, קן בלוק, DC SHOES.

יצא אפילו

בכיכובו.

 

 

לפני כחודש נפל לידי עותק ישן של ירחון MOTORSPORT ובו יש כתבה קצרה על היסטוריית הראלי בארה"ב.

 

יגאל.

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם

לא רק טרוויס פסטרנה אלא גם דייב מירה ועוד אחד שהבנים שלי אמרו לי שהם מכירים אותו מתחום אופני ה-BMX או הרולר למיניהם.

 

כנראה שהאקסטרים לא מספיק מרגש והם מחשיבים את הראלי כמדרגה הבאה בתחום. כמובן גם אולמפיאדת האקסטרים, ה-X GAMES עשו את שלהם בתחום הזה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

לאור העובדה שלא מצאתי מידע בפורום ושיש מספר אנשים בפורום שנמצאים/היו בארה"ב,

חשבתי להעלות את הנושא.

אני אמשיך לתקשר עם אנשים מהארגונים האלה + אלה שצוינו כאן ולחפש פה מסגרות.

תמיד נמשכתי לתחום ובמידה ויהיה לי עוד מידע אני אעדכן כאן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ken block גם הוא הגיע מעולם הסקטבורד והאקסטרים ואם אני לא טועה גם יש נעלי סקיטבורד שיוצרו על ידו.

 

כמובן, חיידק האקסטרים לא נטש אותו - הוא ביצע קפיצה מרהיבה עם אימפרזה.

 

http://www.rally-america.com/volunteer.php

 

תתחיל מכאן. אם אתה רציני.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

×
×
  • תוכן חדש...