Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז כך,

אחרי חיפושים רבים החלטתי להגביר את סאב שלי (IDMAX) עם מגבר D CLASS

מה יש לנו?

מגבר D CLASS קטן וחמוד

 

http://ampguts.realmofexcursion.com/Alpine_PDX-1.1000/

 

שאלה

אם הוא יספיק לסאב שלי? או הוא לא מספיק חזק?

אם יש אופציות יותר טובות\אחרות?

 

האילוצים שלי:

מקום +\- כמו מגבר הזה

עוצמה 1000 RMS נטו

רצוי 4 אום

2000 ש"ח +\-

 

אופציות נוספות:

יד שיניה

חו"ל

ארץ

פורסם

יש סיבה מיוחדת שאתה חייב 1000W ב 4 אוהם?

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם
אם הוא יספיק לסאב שלי? או הוא לא מספיק חזק?

 

למה שהוא לא יהיה מספיק חזק ?

1000 וואט , ממגבר נציל שהוא קלאס D אמור להיות לגמרי מספיק .

אם הגודל הוא שיקול מכריע אז אני חושב שהאלפיין הוא אחד הבחירות הטובות . אם הגודל הוא משהו שאפשר להתפשר אליו אז הנושא נפתח כמובן להרבה כיוונים אחרים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אדגר

אני מבין שבחרתה ב CLASS D גם שיקולי צריכת החשמל אז האופציות האחרות גם צריכות להיות מאותו CLASS ? :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם
מגבר טוב, אבל לא מצויין..

 

הנה לך מספר אופציות EBAY לשיקולך:

 

http://cgi.ebay.com/NEW-2009-DLS-A6-ULTIMATE-SERIES-1200W-MONO-Amplifier_W0QQitemZ180337295121QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item180337295121&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

http://cgi.ebay.com/MMATS-D-1600-1-AMPLIFIER-D1600-1-1150-Watts-1-ohms-NEW_W0QQitemZ360100758464QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item360100758464&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

http://cgi.ebay.com/JBL-BPX2200-1-Car-Amp_W0QQitemZ160322577648QQcmdZViewItemQQptZCar_Amplifiers?hash=item160322577648&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

אני הייתי הולך על שתי האחרונים (יחודיים)

DLS הוא לא CLASS D

JBL הוא גדול בהרבה מאלפיין :-D

ו-MMATS הוא לא ברור :roll:

מה ספק שלו בהתנגדות 4 אום

 

למה שהוא לא יהיה מספיק חזק ?

1000 וואט , ממגבר נציל שהוא קלאס D אמור להיות לגמרי מספיק .

אם הגודל הוא שיקול מכריע אז אני חושב שהאלפיין הוא אחד הבחירות הטובות . אם הגודל הוא משהו שאפשר להתפשר אליו אז הנושא נפתח כמובן להרבה כיוונים אחרים.

 

אני לא סגור על מגבר, והגודל הוא +\- משה מגבר הזה.

אני אשמח לקבל כיוונים אחרים.

 

יש סיבה מיוחדת שאתה חייב 1000W ב 4 אוהם?

 

אדגר

אני מבין שבחרתה ב CLASS D גם שיקולי צריכת החשמל אז האופציות האחרות גם צריכות להיות מאותו CLASS ? :-)

 

לגבי התנגדויות

אני רוצה לקבל שליטה כמה שיותר טובה על הסאב, וזה נתון שמאפשר למשחק השליטה

 

(אלקס, אני לא יודע אם התכוונתה לזה)

פורסם

הPDX מגבר מעולה ונציל.

אם אתה מוגבל במקום המגבר הזה יעשה עבודה מעולה.

שמעתי ואף שקלתי להביא את ה1.600 מחו"ל מגבר מעולה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

איזה סלילים יש לך בסאב?

שניים של 2 אום. או שניים של 4 אום?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...