Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההמלצה שלי למערכת לרכב הזה תהיה בעצם ההמלצה שלי למערכת שאני בונה כרגע - חלק ממנה.

 

טוויטרים L1 - הם בגודל של מטבע חצי שקל וניתן להתקין אותם איפה שרק מתחשק לך בלי שום בעיות.

 

L4 או L3 למטה בקיק פאנלים

 

והאבוק 7 אינטש בדלתות - למה האבוק? - תביט במגנט הפצפון שלו ואז אתה תבין עד כמה הוא מתאים להתקנות ברכבי קנטינה כמו הג'ימני.

 

- לא חייב סאב וופר כי ההאבוקים הם בעלי שטח פנים של 7 אינטש ולכן יספקו לך מספיק באס בשביל שתוכל להנות מהמערכת.

 

הייתי שוקל להוסיף באס שייקרס מתחת למושבים או סאב 8 אינטש בתיבה פצפונת בתא המטען ולא יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היי, אני התקנתי בג'ימני 5.25 מקדימה, אצל רוני כשעוד היה מבצע התקנות, הוא העתיק לי את הקיקפאנל לפלטת עצ, בלי לעשות הרחבה לפח/חיתוך של הפלסטיק.

 

לגבי סאב: אם תשים את האלמנט לכיון הדלת, תקבל צליל של פלסטיק וצליל של סאב חנוק (הבאס לא מתפזר טוב)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בג'ימיני שלי יש מקדימה מורל דוטק 6.5" בקיק פאנלים. אין בעיה להתקין שם 6.5" כל עוד המגנט מספיק קטן

המגבר מותקן מתחת לכסא הנהג ואין לי איתו שום בעיה ואף פעם לא סבל מהתחממות

BassHead:vamp:

פורסם

לשמור על המראה המקורי זה נחמד מאד, אך אם אתה לוקח דרייבר שמיועד לנפח גדול, של דלת, ושם אותו בתוך קיק של ליטר, או לחלופין פתוח מאחורה, התוצאה שתתקבל תהיה גרועה במקרה הטוב, וגרועה מאד במקרה הפחות טוב..

פורסם

היי, בדפנות האחוריות יש חורים ל5", החורים הם אכן פתוחים לתוך הכנף כולה ולא סגורים בכלל אין שם מימד נפח.

 

אני אישית עשיתי שם הרחבה ל5.25" ודחפתי קומפוננט פשוט שמוגבר מהHU.

אם אתה ממש בקטע של SQ אמיתי ואיכותי, הפתרון שלך הוא להכניס 6.5 בדלתות באמצעות בניה.

מעבר לזה, סאב 10" שמקבל 150רמס מספק יופי של באסים בשביל SQ, בגלל שאין "תא מטען" נפרד.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שוב - סאב לא יוחלף לפחות לא בטווח הנראה לעין!

אני מעדיף סט קומפוננט שיישב בקיקפאנלים מקדימה, האם מישהו יודע האם מיקום המקורי פתוח לכל הכנף או שהוא בכלל סגור ואז צריך שם מיד באס שיידע לתפקד היטב בנפח מצומצם מאוד - מישהו מכיר כזה? (לדעתי פשוט אלך על 5.25 שיישב שם עם טיפה הרחבה של החור)

פורסם

המיקום המקורי הוא נפח מאוד קטן וסגור ולא פתוח לכל הכנף.אני מאמין שיש שם לכל היותר באיזור ה3 ליטר.

שוב אני אומר כל עוד אין לרמקול מגנט גדול מידי הוא יכנס שם ללא שום צורך בהרחבה כזאת או אחרת.למשל ניסיתי להכניס שם מורל פולס אם אני לא טועה והוא לא נכנס בגלל המגנט הגדול.בסופו של דבר הלכתי על הדוטק ואני מאוד מרוצה מהתוצאה(עד כמה שאפשר)

PA100034.JPG

BassHead:vamp:

פורסם

אתה יכול ללכת לכול נגר ולבקש טבעות בעובי של 2 סמ מעץ MDF

אתה עוטף אותם בבד\לבד ומקבע אותם לפלסטיק בעזרת ברגים

על הטבעת אתה שם את "בית רמקול" מפלסטיק שמסופק בדרך כלל עם הסט קומפוננט

שם את הרמקול בתוך "הבית רמקול" ומקבע אותו בפנים לטבעת העץ בעזרת ברגים

שם את הגריל על הרמקול ,וזהוא ניגמר הסיפור

 

עלות של 2 טבעות MDF אצל נגר בגודל 6.5 צריכה להיות באזור 50 שח +-

פורסם

בעיקרון כמו שאודיו קינג אמר אם יש לך ידים אתה יכול לבצע את העבודה הזאת לבד

אצלי לכל רמקול יש הגבהה של שתי טבעות עץ שמחוברות עם ברגים ארוכים דרך הפלסטיק עד למתכת

אני עשיתי את זה בפול דיזיין כי אין לי זמן/כוח להתעסק עם זה.אני בטוח שכל מתקין יעשה את זה בלי בעיה.

BassHead:vamp:

פורסם

אין לי בעיה לחתוך טבעות כאלה לבד והכל.

את החיבור עשית ממש דרך הפלסטיק? מה לגבי הגריל של הרמקול המקורי - הסרת אותו או נשאר במקומו?

התקנת דוטק 6.5 או 5.25?

 

אגב, בנושא אחר ששאלתי קודם - לקלריון 585usb יש רדיו שתומך בארץ?

פורסם

החיבור נעשה ממש דרך הפלסטיק.

ה"גריל" של הרמקול המקורי הוא בעצם יחידה אחת של פלסטיק שהיא הקיק פאנל והגריל לרמקול

מה שנעשה זה פשוט ה"גריל" נחתך על מנת שיהיה מקום למגנט.

הדוטק 6.5".

BassHead:vamp:


×
×
  • תוכן חדש...