Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אנחנו עומדים בפני הרחבת המשפחה (ילד שלישי) ובעקבות כך אנו נאלצים להרחיב גם את הרכב...

כיום יש לי קורולה שנת 2000, אני מבסוט ממנה עד הגג אבל אין סיכוי שאני מכניס במושב האחורי 3 ילדים (2 בוסטרים וכסא תינוק).

לכן אני מחפש רכב משפחתי גדול יותר במחיר שלא יעבור את ה 70K. הציעו לי ללכת על יונדאי אלנטרה שנת 2007-2006 (בטרייד באוטו סנטר) מפני שהיא מרווחת.

יש למישהו המלצות לגבי היונדאי או רכב גדול אחר בטווח המחיר?

תודה

פורסם

פורד פוקוס. 184 סנטימטר רוחב.

רנו מגאן. לא זוכר בוודאות את הרוחב אבל גם בה שני כסאות תינוק ואישה מבוגרת בינהם נכנסו לי בקלות.

שתיהן ניתן להשיג בשנתון הזה במחיר הזה.

פורסם

אין סיכוי בעולם שהפוקוס 184 סנטימטר רוחב, גם רוחב כללי כולל מראות, בדוק את הנתונים של שוב.

החתימה שלי אינה מיישרת קו עם כללי הבד"ץ המרה"ל ריה"ל השב"ח ישתב"ך שמ"ו

חבר במועדון ה5...מטר אורך :-P

×
×
  • תוכן חדש...