Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם היית נרשם לקורס מכונאות רכב?  

137 הצבעות

  1. 1. האם היית נרשם לקורס מכונאות רכב?

    • כן
    • אחליט כאשר יהיו פרטים נוספים
    • לא


פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר דוגמה לאביזרים שכאלה? מעולם לא נתקלתי (ביודעין) במוצר של עשה זאת בעצמך שאסור חוקית להתקין.

עפ"י חוק החשמל אסור לך להחליף מתג תאורה, שקע חשמלי ובכלל לבצע עבודה במכשיר חשמלי שדורשת כלי עבודה.

http://osh.org.il/uploadfiles/tshuva05094.html

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר דוגמה לאביזרים שכאלה? מעולם לא נתקלתי (ביודעין) במוצר של עשה זאת בעצמך שאסור חוקית להתקין.

 

הרי כל המהות של עשה זאת בעצמך זה לעשות בעצמך, אם החוק מונע את זה ממך אז זה כבר לא עשה בעצמך.

 

 

מה, אתה רציני ?

 

למשל תנור חימום (רפלקטור) לאמבטיה :

 

הרי רק לחשמלאי מוסמך מותר לבצע עבודות ברשת החשמל בבית, ואת התנור הזה לא מחברים שקע/תקע אלא מתחברים ישירות לרשת הביתית.

 

בכל חנות קנה ובנה ניתן לקנות מפסקי פחת אוטומטיים ללוח חשמל בחדר מדרגות. גם אותם רק חשמלאי מוסמך רשאי להתקין.

 

גוף חימום לדוד שמש - מוכרים בכל מקום, גם הוא מחייב חשמלאי מוסמך.

 

אתה רוצה עוד דוגמאות ?

 

 

פורסם

אני אשמח להשתתף בקורס כזה.

ידע נוסף תמיד טוב

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

1. אני מעולם לא התעסקתי בחישמולים מהסוג הזה, מקסימום העברתי בקיר כבל רשת למחשב.

 

2. גם חשמלאי צריך לקנות וזה שמספקים את הסחורה זאת לא בעיה.

 

במבחן המציאות, אף אחד לא ילך ללמוד סוג מסויים של מכונאות בלי לעשות בזה שימוש (אפילו אם זה טיפול פעם בשנה לרכבו הפרטי), לעומת זאת לקנות תנור אתה יכול כי לא חובה שאתה זה שתתקין אותו ולכן אין בעיה שימכרו לך את התנור או הגוף חימום.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

קודם כל הדעות תמיד יהיו פתוחות, צריך תוכנית לימוד כלשהיא שתהיה ברורה ומדוייקת שיהיו בה, נושא שיעור, זמן שיעור וכו'.

מן הסתם לימוד של דברים מסובכים, מצריכים לימוד ארוך ולא קצר של שתי דקות. מן הסתם לחלק יהיו קשיי לימוד, כך שצריך להתאים את עצמך לכך שיהיו כאלה שיצטרכו יותר עזרה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

טוב חברים, אני רואה שהנושא קצת מתחיל להתחמם כאן, אז בואו נבהיר כמה דברים.

כרגע אין תאריך פתיחה, אבל:

הקורס יהיה במרכז, עם מערכי שיעור מסודרים עיוניים ומעשיים על רכבים חדשים וגם ישנים.

נכון, אמנם אסור לבצע תיקונים מחוץ למוסך, אבל לדוגמה לא מזיק לדעת מה הבעיה ברכב עוד לפני שמגיעים למוסך.

כשיהיו לי עוד פרטים ובעיקר עוד משתתפים פוטנציאלים נראה אם הדבר הזה יצליח לקרום עור וגידים.

תודה על ההשתתפות.

פורסם

נשמע טוב.

מחכה לעוד פרטים

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם

הייתי נרשם , כל עוד לא יפגע בלימודים ( הנדסת מכונות אלה מה?) , ובמידה וימצא התקציב לכך ( סטודנט מובטל אין תקציב לכלום כרגע).

בסקר הצבעתי כן .

 

אגב הייתי שמח לעשות את הקורס למרות שלא חסרים לי חברים מכונאים שלב א' וקצת ב' , ולדעת כולם ההכשרה היא במוסך ולא בקורס, אבל אני בטוח שיש לי מה ללמוד שם, ותמיד טוב לעשות עוד הכשרה בתחום הכללי שבו אני מתכוון לעסוק כל חיי ( מכונות).

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • שבועיים מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...