Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם היית נרשם לקורס מכונאות רכב?  

137 הצבעות

  1. 1. האם היית נרשם לקורס מכונאות רכב?

    • כן
    • אחליט כאשר יהיו פרטים נוספים
    • לא


פוסטים מומלצים

פורסם
כן, עם כמה תנאים:

 

הקורס המדובר הינו מעשי במוסך, ולא הצגת שקפים + דיבורים בכיתה

מתרגלים על מכוניות, שנעות היום על הכביש, ולא על וולוו שנת 1968.

עלות הגיונית

מספר רמות, כך כל אחד יוכל לבחור ברמה, המתאימה לו

הכי חשוב - שעות נוחות, אחרי שעות העבודה, או בשישי/שבת.

בדיוק כפי ש Buki אומר, ממצה הכל.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן, עם כמה תנאים:

 

הקורס המדובר הינו מעשי במוסך, ולא הצגת שקפים + דיבורים בכיתה

מתרגלים על מכוניות, שנעות היום על הכביש, ולא על וולוו שנת 1968.

עלות הגיונית

מספר רמות, כך כל אחד יוכל לבחור ברמה, המתאימה לו

הכי חשוב - שעות נוחות, אחרי שעות העבודה, או בשישי/שבת.

 

הלו, יש כאלה שעדיין נוסעים במכוניות עם קרבורטור ותופים...

וברצינות, חשוב גם ללמוד על מערכות ישנות יותר, בכל מקרה במכוניות מודרניות כל מה שמתקלקל זה המחשב, החיישן ומחליפים.. כמו לפטופ.

 

מעבר לזה.. +1 ! :-P

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

הייתי נרשם אם הכיוון של הקורס היה "עשה זאת בעצמך" או לחילופין "מידע בסיסי שלא יעבו עלייך במוסך" (למרות שיש לי כרגע מוסך שאני סומך עליו, לא יזיק קצת ידע מסוג זה).

פורסם

מטרת הסקר היא לבדוק הענות להקמת מסגרת שכזו.

כך שנכון לעכשיו אין יותר מידי פרטים על עלות או מיקום, אבל כנראה יהיה מדובר על קורס בשעות הערב ו\או בימי שישי.

פורסם

ברור, שלא יהיה חוקי.

 

החוק אוסר לטפל ברכב מחוץ למוסך, גם למי שיש לו הסמכת מכונאי או מנהל מוסך.

 

 

פורסם
ברור, שלא יהיה חוקי.

 

החוק אוסר לטפל ברכב מחוץ למוסך, גם למי שיש לו הסמכת מכונאי או מנהל מוסך.

 

אז מעשית מה האדם הפשוט יעשה עם הידע שצבר בקורס הזה?

 

להחליף גלגל מבחינתי זה לא סוג של טיפול והחלפת שמנים הרי זה דבר שסביר להניח ילמדו אבל אסור לבצע.

 

זה נשמע לי כמו קורס לפריצה, אתה תדע לפרוץ אבל חוקית זה אסור ומעשית אתה לא תפרוץ אלא אם אתה גנב ואז החוק לא מעניין אותך וסביר להניח שאתה תפרוץ בהליך הרבה פחות ידידותי לרכב והקורס הוא לא הכתובת שלך כדי ללמוד לפרוץ.

 

אומנם אני מטפל ברכב שלי לבד בידיעה שזה אסור, אבל ללמד בקורס ממש זה נראה לי כמו סוג של שידול או משהו בסגנון וזה אני מניח אסור ככה שגם מעביר הקורס חושף את עצמו לבעיות (למרות שהוא עושה את זה גם כלכלית וגם כדי לתת מענה לכל מיני אנשים שלא מחפשים לעסוק בזה מקצועית).

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לגמרי....אם יש קורס כזה אני הולך!

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

תומר, כשאתה נכנס לחנות עשה זאת בעצמך אתה מוצא עשרות סוגים שונים של אביזרי חשמל שאסור לך עפ"י חוק להתקין, אבל לא חושב לרגע להאשים את החנות בשידול לדבר עבירה.

 

אני מקווה מאוד שפרויקט כזה יוכל להתרומם ולתפוס פלח שוק נחמד. אם להיות כנה לחלוטין, אז לפני שנתיים+- עלה אצל חבר רעיון לפרויקט דומה בתחום האופנועים. אחרי בדיקות קצת יותר מקיפות מסקרים בפורומים, התברר לנו שפשוט אין מספיק בשר בשוק כדי להרים ולהפעיל פרויקט כזה לאורך זמן.

אבל זה היה מזמן ומאז דברים השתנו. אל תיתן לי לעצור לך את ההצלחה עם הפסימיות שלי. שיהיה בהצלחה :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לצערי פספסתי הזדמנות כזאת לקורס בצבא. ברור שהוא לא יהיה איכותי כמו קורס רגיל, אבל עדיף לדעתי על חשמל.

TFSI Power

פורסם
תומר, כשאתה נכנס לחנות עשה זאת בעצמך אתה מוצא עשרות סוגים שונים של אביזרי חשמל שאסור לך עפ"י חוק להתקין, אבל לא חושב לרגע להאשים את החנות בשידול לדבר עבירה.

 

אני מקווה מאוד שפרויקט כזה יוכל להתרומם ולתפוס פלח שוק נחמד. אם להיות כנה לחלוטין, אז לפני שנתיים+- עלה אצל חבר רעיון לפרויקט דומה בתחום האופנועים. אחרי בדיקות קצת יותר מקיפות מסקרים בפורומים, התברר לנו שפשוט אין מספיק בשר בשוק כדי להרים ולהפעיל פרויקט כזה לאורך זמן.

אבל זה היה מזמן ומאז דברים השתנו. אל תיתן לי לעצור לך את ההצלחה עם הפסימיות שלי. שיהיה בהצלחה :wink:

 

אפשר דוגמה לאביזרים שכאלה? מעולם לא נתקלתי (ביודעין) במוצר של עשה זאת בעצמך שאסור חוקית להתקין.

 

הרי כל המהות של עשה זאת בעצמך זה לעשות בעצמך, אם החוק מונע את זה ממך אז זה כבר לא עשה בעצמך.

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...