Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

גיליתי היום בלוטה בצמיג הקדמי הימני שלי, כנראה התפתח בעקבות מכת מדרכה שקרתה לי לפני כמה ימים כשנהגתי ישן הביתה מהעבודה.

הצמיגים שלי ארבעתם פירלי P400 AQUAMILE מצויינים אשר אני מאוד מרוצה מהם.

שאלתי היא כזו, אילו דגמי צמיגים עדיפים עליהם? אני מתכוון להחליף לזוג חדש בעקבות המכה והייתי מעוניין בהמלצות לצמיגים בעלי אחיזה טובה יותר. כמובן שישנו שיקול כלכלי אך עדיין לא החלטתי מה התקציב שלי, לכן כל המלצה על דגמים מסויימים (לא רק שמות חברות) יתקבלו בשמחה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני אצלי במנטה הרכבתי לפני 3 גודייר GT.

ממליץ לבדוק האם יש במידה הזו פירלי P6000.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לנו יש את הפירלי הם מצוינים במחיר שלהם 250 ש''ח לצמיג,יש גם דנלאופ ני לא זוכר את הגדגם אבל הם טובים

HU: PIONEER DEH-3950MPRAER: lightning audio B4.69.3 AMP1: JENSEN 2CH 200WAAT AMP2:JBL GTS180 2CH SUB:sundstreem xs12 250RMS

פורסם

רביעיית מישלין דגם אנרג'י במידה הנ"ל,

 

מנסיון הצמיג אמיד לאורך זמן ואוחז מ-צ-ו-י-ן ביבש ורטוב, וגם לא יקר.

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אפשר להגיד על המישלן אנרג'י הכל, אבל "מ-צ-ו-י-ן" זה בוודאי לא חלק מזה. אחיזתו בינונית במקרה הטוב וזה לא מפתיע, בהתחשב בכך שכל ייעודו הוא צמצום החיכוך (ומכאן האחיזה) לחיסכון בדלק ולהגדלת אורך חיים. כנ"ל קומהו POWERMAX ובעצם כל צמיג "ירוק" אחר. עדיף רק על צמיגים סיניים. הורס גם שלדות מצויינות כמו פורד פוקוס והונדה אקורד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

RK אני לא יודע מה הנסיון שלך על הצמיג, אבל במקרה שלי(חבר קרוב) הצמיג יושב בסופר לנסר 1600 גיר רגיל והרכב נוסע יפה

 

מאוד, אוחז בפניות במהירות באופן מרשים ביותר מנסיעות מרובות שלי אישית על הרכב. בנוסף צמיג שקט ומרכך את הרכב

 

במהמורות הכביש.

 

זו דעתי ואני אישית מאוד ממליץ!

 

אלעד

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם
אני אצלי במנטה הרכבתי לפני 3 גודייר GT.

ממליץ לבדוק האם יש במידה הזו פירלי P6000.

 

לצערי הP6000 הוא לא אופציה, לא מיוצר במידה שאני צריך.

moharush, איזה פירלי יש לך? הP3000 ?P2500? או כמו שלי הקיימים P400?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
K אני לא יודע מה הנסיון שלך על הצמיג, אבל במקרה שלי(חבר קרוב) הצמיג יושב בסופר לנסר 1600 גיר רגיל והרכב נוסע יפה

 

מאוד, אוחז בפניות במהירות באופן מרשים ביותר מנסיעות מרובות שלי אישית על הרכב. בנוסף צמיג שקט ומרכך את הרכב

 

במהמורות הכביש.

 

זו דעתי ואני אישית מאוד ממליץ!

 

אלעד

מורכב אצלי על אותו רכב ומפצה על השיכוך הגרוע של הלנסר

גם אני קראתי את התגובות שהמישלן לא משהו אבל שלקחתי את שני

הציגים בידים גיליתי שמשליין יותר גמיש ויותר קל מהפירלי בחצי

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

אלעד יחיאל, מאזדה F2 - הניסיון שלי הוא השוואה בין רכבים זהים המצוידים בצמיג הזה ובצמיגים טובים יותר (פורד פוקוס, רנו מגאן, הונדה אקורד בתור דוגמאות שאני זוכר "בשלף"). לא יודע מה היה לכם לפני כן, מה הבסיס שלכם להשוואה, אבל בכל הקשור לאחיזה האנרג'י פשוט לא זה. יתרונותיו אחרים (חיסכון ואורך חיים) כי להם הוא נועד. אחיזה לא הייתה במעלה מדרג סדרי העדיפויות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל כך חבל שאין יותר דגמים במידה הנ"ל,

אז יש צמיג אוחז טוב יותר מהפירלי? ואם אשאר בפירלי, איזה דגם עדיף? הP400 או הP3000? באתר שלהם לא ניתן ללמוד על הבדלם.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני בטוח שכמה מכם ירימו גבה אבל הייתי מציע לך לשקול כאופציה גם צמיגים של אליאנס.

אצלי הם עובדים קשה ומחזיקים יפה, גם בסביבות ה 250 ש"ח לצמיג, אולי אפילו אפשר להשיג בטיפה יותר זול.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

שים לב מה רצה פותח השרשור:

 

והייתי מעוניין בהמלצות לצמיגים בעלי אחיזה טובה יותר

 

לא "עובדים קשה ומחזיקים יפה" אלא אחיזה. ההמלצה שלך לא במקום, אם כן.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני אמרתי את שלי לגבי המישלין, עכשיו רק נשאר לפותח השרשור להחליט מה הכי כדאי וטוב בשבילו.

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

פורסם

אלעד, RK ולכל המגיבים שלום.

 

קראתי וחפשתי רבות באינטרנט לגבי צמיגים במידה שלי ונוכחתי לגלות שאין צמיגים אשר נחשבים ספורטיביים או ממש מצויינים בגלל המידות שהם לכשלעצמם לא ספורטיביות, חתך גבוה, רוחב נמוך יחסית.

מצאתי הרבה עדויות של גולשים, כאן בפורום ובפורומים אחרים בכלל אשר לא מהללים את האנרג'י, וגם באתר מישלין גיליתי את פירוש השם אנרג'י בשמו המלא = אנרג'י סייבר, כלומר צמיג חסכוני יותר וירוק. גם צמיגי האליאנס לא זכו לשבחים רבים.

נתקלתי בהמלצות על צמיגי דאנלופ SP490 וצמיגי YOKOHAMA אשר פרח לי הדגם המסויים מזכרוני. יש למישהו ניסיון איתם?

גם קראתי תגובות לא נלהבות על הפירלי 2500/2000, לא נתקלתי בביקורות על הP400 שברשותי או הP3000 לכן עדיין לא ירד מהפרק. סך הכל הצמיגים שלי ביצעו ועדיין מבצעים עבודה טובה, חשבתי פשוט להחליף לצמיגים דביקים ואוחזים יותר.

אם אראה שאני לא אמצא דגמים מומלצים יותר או כאלו אשר הדעות עליהם לא חלוקות לגמרי כנראה ואשאר עם אותו הדגם.

אני מעריך את עזרת חברי הפורום ואת עזרתכם בפרט כאן בשרשור.

אני אמתין ואמשיך לחקור בנושא עוד כמה ימים עד שאחליף את הצמיגים סופית ואתן הזדמנות למגיבים נוספים לסייע לי בקבלת ההחלטה.

תודה מראש,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כשהחלפתי מאנרג'י (חתך 65) לברידג'סטון ER30 באותו חתך- היה שיפור מורגש באחיזה. וזה לא שהאנרג'י היו שחוקים במיוחד.

זאת ההמלצה שלי.

תברר גם על יוקוהאמה C drive או על צמיגים עם דירוג traction AA , קונטיננטל עושים premium contact לדעתי הם AAתבדוק

×
×
  • תוכן חדש...