Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת מה מחירו של הקומפוננט Hertz Energy ESK 165 בארץ?

ועם איזה מגבר מומלץ להגביר אותו? (לא מגבר יקר מידי,תקציב 500 ליד שניה בערך),

(מגבר 4 ערוצים, 2 ערוצים לקומפוננט).

תודה מראש.

פורסם

מחירו של הסט הנ"ל לפי אתר זאפ הוא כ-860 ש"ח,יכול להיות שבמקומות שונים תקבל מחירים שונים.

הנה קישור למוצר:

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=335

בקשר למגבר מומלץ בתקציב שלך אפילו שזה יהיה יד שניה קצת קשה להמליץ מכיוון שאפילו בשביל מגבר יד שניה התקציב טיפה דל,תנסה להיכנס לפורום יד שניה ולבדוק מה מתאים לך בתקציב.

בכל מקרה תנסה למצוא מגבר שהספקו יהיה קרוב להספק שהרמקולים זקוקים לו,סט זה דורש כ-100 וואט rms.

אני מאמין שאפילו מגבר שהספקו הוא 75 וואט rms ל-4 ערוצים ב-4 אוהם יספיק לך.

מקווה שעזרתי.

פורסם

זה המחיר הכי זול שראיתי אותו

http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=335

כמובן שמדובר פה על חדש מאריזה

אבל יד שניה אתה יכול למצוא אותו בבפחות

לגבי מגבר תחפש פה באתר אתה יכול למצוא פה דברים סבבה שיגבירו לך את הסט

amp: image dynamicsQ450.4 comp:hertz energy hu:clarion585usb sub:image dynamics id 12

פורסם

האמת שאני חיפשתי פה מגבר, אני יחכה להודעות.

איזה חברה מומלצת, אם קיים משהו מומלץ שמתאים תציעו,

תשובות נוספות יתקבלו בברכה,

תודה מראש.

פורסם

אוקי תודהף אפשר לקבל עוד המלצות למגברים?

נניח ואני ימתח את התקציב טיפה.. 600-700 למגבר?

מה אתם מציעים?

-והאם אני צריך מגבר מסויים שיהיה בו הגדרה של שליטה לסאב, או שזה לא קשור למגבר?

×
×
  • תוכן חדש...