Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6361 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מדובר על המורל הייברד 6" שלי.

באחד המידבאסים כנראה השתחרר הסליל מבפנים, בהתחלה המיד לא עבד אך אחרי מס' שניות התחיל לעבוד רגיל ושומעים כאילו משהו משוחרר מבפנים.

המיד עובד ודופק יפה מאוד אך שומעים טיקים מוזרים כאלה בתוך המידבאס.

 

האם קיים מקום באיזור פתח תקווה שיכול לתקן את המידבאס?.

 

מהי העלות המשוערת של תיקון כזה?.

 

סטס.

פורסם

מכוון שזה אלמנט של מוראל, אני מציא שתדבר עם פומפה(חנות אינטרנט)היא משווקת רשמית של מוראל והם גם לוקחים אלמנטים של מוראל לתיקון.

אני שלחתי לתיקון את הטוויטר שלי MT23 כי הוא נשרף לי הם(מוראל) החליפו לי אותו.

וזה עלה לי 120 ש"ח.

שווה אז או שיתקנו לך אותו או שיחליפו לך אותו זה מה שטוב בלקנות כחול לבן.:wink:

בהצלחה חבר.

פורסם

אפשר לגשת ישירות למורל, עם קצת חיוך יכול להיות שהתיקון ייעשה בחינם.

מקסימום משם ניתן להמשיך לאומגה אודיו.

 

בכל מקרה בפתח תקווה לא שמעתי על מתקני רמקולים מקצועיים או מומלצים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אפשר לגשת ישירות למורל, עם קצת חיוך יכול להיות שהתיקון ייעשה בחינם.

מקסימום משם ניתן להמשיך לאומגה אודיו.

 

בכל מקרה בפתח תקווה לא שמעתי על מתקני רמקולים מקצועיים או מומלצים.

 

איתמר.

 

+1

כשקיניתי את ה CDM54 מאיתמר, באחד מהם השתחרר הסליל..

נגשתי למורל בנס ציונה, הם אפילו לא בדקו. קצת דיבור יפה וחיוך והחליפו לי את הדרייבר בחדש מהניילון ושלחו אותי לשלום :)

שווה לנסות.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

הלו הלו הלו, מדבריך זה נשמע שקנית אותו דפוק ממני :wink:

הוא היה בתול, חדש באריזה וללא דקת שימוש!

 

לסיפור שלך אפשר להוסיף סיפור של חבר שלי, שרכש סופרימו פיקולו ואחד הטוויטרים "התנפח", ממש הפך לבלון :shock:. קפיצה למורל, 5 דקות והוא יצא עם טוויטר חדש.

 

עכשיו כשהעלת את זה, יוצא שכבר רכשתי 3 פעמים CDM54... :?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בקרוב, בפורום יד שניה הקרוב לביתכם.:lol:

navbits_start.gif קארספורום - רכבים \ מוטוריקה - פורום רכב > קניה ומכירה > אודיו מכירה - אודיו

navbits_finallink_rtl.gif איתמר

ROFL !! :lol:

 

אני לא קונה שום דבר לפני שאיתמר מוכר אותו.. ככה תמיד יש סיכוי שאם לא תאהב אותו, איתמר יקנה אותו ממך חזרה..

סתם סתם.. מספיק :)

אבל הוא בהחלט היה חדש בניילון ולא נעשה בו שימוש..

אני חושב שאני שחקתי איתו קצת יותר מדי :?

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

×
×
  • תוכן חדש...