Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כימעט שנה שאני קורה פה בפורום מגיב מיטלבט משגע אנשים החלטתי שמכייון חוסר תקציב אני ילך על מערכת פששששוטה יחסית וניתקדם לאט אז בהתחלה חשבתי ללכת על סאב ארסנל אל מיכוון שאין כסף אי ילך על הקיקר CVR +מוראל דוטק

אז מה יש לנו

 

קיקר+תיבה -בין 700-800 (עוד לא רכשתי כיוון שאני יודע שיש 2דגמים של הסאב אמרתי קודם נברר על מונו שיתאים לו)

קומפונט -1100

התקנה-800

סך הכול -2700

מה שמשאיר לי עוד 3300 לקנית 2 מגברים מונו +4יציאות+ר"ד

 

 

הייתי רוצה מימכם המלצות כיוונים

 

אני מאמין ששבעוד כ חצי שנה בערך אני ירכוש את הארסנאל+הקרלוס(ששמעתי את שנים)

 

אז אם יש אפשרות למגברים שישמשו אותי בעתיד גם להגברה של הקרלוס וגם של הארסנאל.

תודה ואין לי בעיה עם יד 2

פורסם

אתה הולך על הגברה אקטיבית?

כי אם לא עדיף לקחת מגבר ארבע ערוצים טוב ולסגור עניין.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

לא יודע מה זה אקטיבי...אבל יש לי עוד זוגק מוראל פלוס של חבר שהוא נתן לי ואתם במתנה ואני הולך להשים אותם בתור קומפונט אחורי בישביל זה אני יצטרך 4 ערוצים

פורסם

רצית ארסנל, לא?

אז תוותר על האחוריים, תקנה מגבר של SUNDOWN 100.4 ובכסף שלסכת על המונו תוכל לקנות את הארסנל.

ככה יהיה לך מגבר 4 ערוצים טוב, וסאב טוב שרצית ובעתיד כשתוכל תקנה מונו.

:cry: !!SOLD!!

פורסם

אני חושב שלא צריך למהר..

אני אישית לקח לי משו כמו חצי שנה עד שבניתי את המערכת שלי.

פשוט כול חודש הייתי משקיע על חלק אחר ובסופו של דבר יצא לי מושלם!

אני אומר תקנה לך את הארסנל ובעתים שיהיה לך כסף תמשיך את הקניה במוצר הבא..

ככה אתה תיהיה הרבה יותר מרוצה וגם לא תסתבך עם השדרוגים אלה ההפך תרצה לשדרג ליותר טוב:)

×
×
  • תוכן חדש...