Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רגעים קטנים של אושר...


Casper
שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כן, עשיתי את הסיבוב החביב הזה עם הבררה וכן 120-110 בשיא.

ואז האנשים המטופשים בפורום המטופש החליטו שזה בילתי אפשרי, כי הם לא הצליחו לעשות את הסיבוב מעל ל85 עם הקורולה שלהם.

ופה ספציפית בפורום אני מכירה 3 אנשים שעשו את הסיבוב הזה מעל 110.

כמובן שלא עם קורולה :lol:

הפאביה נמכרה.:-(

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ולגבי הקפיצה של פרנקוס - יש גם בארץ: בתחתית הכביש של חמת גדר שעולה לרמת הגולן יש מקפצה. מ 70-80 קמ"ש הרכב מאבד מגע עם הכביש (לפחות כך ב 106 ראלי. אולי במכוניות רכות יותר צריך יותר מהירות).

מאחר והמקפצה נמצאת במקום בו הכביש משנה כיוון, צריך להגיע אליו בקו מסויים קצת מהנתיב הנגדי כדי לנחות בקו עם המשך הנתיב.

אני זוכר היטב את הפעם הראשונה שבה אזרתי אומץ לקפוץ שם באויר. הכל נהייה פתאום שקט לרגע, כמו בסרטי אקשן שלרגע הכל נהייה איטי בזמן שהגיבור עושה איזה מהלך מדהים (נניח כמו שקיאנו ריבס חומק מהקליעים במטריקס), ואז בום!

ואז עוד יש את כל העליה על גל אדרנלין :lol::lol::lol:

אני זוכר את אותה הפעם שבה מצאתי את עצמי מרחף שם באויר. זה בהחלט אחד האירועים שקולטים שהם התרחשו רק אחרי שהם הסתיימו.

עוד מקום שבו ניתן למצוא נקודת ריחוף נמצא בכביש 375, בעליה מצומת האלה לכיוון ירושלים. גם שם הקפיצה באה בנקודה יחסית לא צפויה, ולמעשה קלטתי שאני באויר רק כשהעכוז החל לנוע באופן מעורר חשד. בהחלט מסוג האירועים שמבהילים עד כדי כך שכשהם מאחוריך, אתה פתאום מרגיש שהלב כמעט פורץ מהחזה, מה שאומר שלמרות הכל, אתה עדיין חי, ויכול להמשיך לעבר האתגר הבא :-)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, עשיתי את הסיבוב החביב הזה עם הבררה וכן 120-110 בשיא.

ואז האנשים המטופשים בפורום המטופש החליטו שזה בילתי אפשרי, כי הם לא הצליחו לעשות את הסיבוב מעל ל85 עם הקורולה שלהם.

ופה ספציפית בפורום אני מכירה 3 אנשים שעשו את הסיבוב הזה מעל 110.

כמובן שלא עם קורולה :lol:

 

על איזה סיבוב מדובר?

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מנסה עכשיו לבדוק אופציות מקומיות למשהו בסיסי עם הדרכה. אני אכן מעדיף בהתחלה לקבל כיוון ממישהו עם נסיון בהנעה אחורית. ניסוי וטעייה זה טוב ויפה וכיף, אך מדריך בהחלט יכול לקצר תהליכים וליצור עקומת למידה יעילה יותר.

 

קח סיבוב על קארט עם מנוע חזק (אתה יודע מה, גם 6 כ"ס מספיקים למטרה) וצמיגים שחוקים או משקל מוטה לכיוון הציר הקדמי ותראה איך הנעה אחורית עם דיפרנציאל נעול מתנהגת :)

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שקארט יכול לדמות נהיגה בהנעה אחורית על הכביש. צריך לזכור גם שמדובר במכונית מיושנת ללא בקרות ועם התנהגות כביש של לפני שניים שלושה עשורים. בפירוש משהו שגם אני הייתי חושש לנהוג עליו חזק בלי אימון ראוי.

 

ואגב, בקשר לסיבוב בשבעת הכוכבים - גם אני עשיתי אותו על 110. אמנם עם STI, אבל היי, זה גם אוטו!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח סיבוב על קארט עם מנוע חזק (אתה יודע מה, גם 6 כ"ס מספיקים למטרה) וצמיגים שחוקים או משקל מוטה לכיוון הציר הקדמי ותראה איך הנעה אחורית עם דיפרנציאל נעול מתנהגת :)

 

תודה, התחריתי כמה עונות בקארטים, וגם יצא לי לנהוג פה ושם על דו"פ ודו מנועי, וגם נהגתי על מיאטות מכל הדורות, כולל נסיון קצר לעשות דריפטים ועוד כמה הנעות אחוריות פה ושם. אה - וכמה שנים על אופנועי שטח זה גם בי"ס חבל"ז להנעה אחורית.

 

אני יודע טוב מאוד איך מגיב הנעה אחורית, גם בתאוריה וגם על-אמת, אבל מכאן ועד לתת 75% בנהיגה באוטו שלי על כביש ציבורי בהרי הארדן (או 90% בנורדשלייף) הדרך ארוכה.

 

 

ולגבי הסיבוב בשבעת הכוכבים - כשהיה לי את הפיג'ו 309 עשיתי אותו על 140 קמ"ש באמצע ויכוח עם אשתי שרצתה להקשיב לתחנת רדיו אחרת, ועם 10 PSI חסרים בגלגל הקדמי-שמאלי (את זה גיליתי רק אח"כ) - אז אני מציע לכולם לשתוק.

אה.. וזה היה עוד לפני שהחלפתי את הג'נטים ל 14"

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להיכנס לויכוח הטכני שלכם (שהוא מבורך) , נסחפתם קצת עם הביקורות , וכבר ממזמן ספין הוריד אתכם לשוליים כשגלשתם לפסים אישיים .

כמו ש-Casper אמר , הוא רק סיפר על אחת מחוויות הנהיגה שלו , ולא בא ללמד אף אחד לנהוג או להרצות על סגנונות נהיגה .

לגבי קונדסון , על מה המהומה?

אני בעצמי נותן לחברים שלי ביקורות על הנהיגה שלהם בכל פעם שאני מרגיש שיש צורך , ובאותה המידה אני מבקר את עצמי בפניהם כשאני טועה בנהיגה שלי (גם אם הם לא היו עולים על הטעות שלי והייתי יכול לטאטא אותה מתחת לשטיח , למשל כשאתה מתכוון לקחת את הפנייה מהר ככל האפשר ובסוף מסיים בדריפט מרשים כי פישלת היכן שהוא עם ההערכות או עם העברת המשקלים) , אתם יודעים למה?

לא מתוך שחצנות , ובטח שלא כדי להפחית בערכם של אחרים , אלא מתוך דאגה לגיטימית לחלוטין .

אני מאמין שבתור מדריך נהיגה , מבעד לראות עיניו של קונדסון הצורך להאיר (ולא דווקא להעיר) אינסטינקטיבי פי כמה וכמה .

הוא לא ביקר לא את רמת הנהיגה ולא את רמת הידע של Casper היקר ("ברור לי שאתה מודע לסעיף ב'...") , הוא רק עשה את אותה פעולת הלימוד האינסטינקטיבית עבורו , במקרה הזה להדגיש את הצד הפחות בטוח שעלול להסתיים ב-Fish Tail ("...צריך להדגיש נקודה זו בכל זאת...") .

בחיי שאני לא הסנגור של קונדסון , אבל זה עניין ששווה את ההתייחסות העמוקה הזו , בייחוד אחריי שהוא הגיע לרמות כאלה של ביקורות אישיות .

לא הדוגמא המוצלחת ביותר אבל זה מה שעולה לי בראש כדי להמחיש :

נראה לכם שאם משתמש מסוים יכתוב שהוא נכנס לתת היגוי וכדי לצאת ממנו הוא ביצע העברת משקל קדימה (לא משנה אם הוא עזב את הגז ו\או בלם ו\או זרק את הנוסעים שבמושב האחורי וכו' , ובבקשה אל תכנסו איתי לדיון טכני שהעברת משקל זה לא מספיק וצריך גם ליישר את ההגה במידה כלשהי , נניח שאי אפשר ליישר , יש תהום מ"מ מהצמיג הקדמי החיצוני לפנייה) , ומשתמש אחר ירגיש שיש צורך לציין (לא דווקא בפנייה אישית כלפיי אותו המשתמש שקרה לו התת היגוי , אלא באופן כללי כמו שקרה כאן) שהעברת משקל חריפה מידי עלולה לגרום לאיבוד אחיזה בסרן האחורי והתרחישים האפשריים מכך , צריך להוציא דברים מפרפורציות ולפתח דיון כמו זה עם ביקורות וגלישה לפסים אישיים? אל תתחכמו , ברור לכם שלא .

 

אף אחד לא בא בקטע אישי!

 

אבל אני יגיד את הדעה שלי ושל המון אנשים אחרים פה בפורום.

אין לנו בעיה עם מדריכי נהיגה למינהם,להפך, אני אישית מעריך בן אדם שהולך עם תחום עבודה שהוא אוהב .זה יפה:idea:

 

אבל אנחנו לא אוהבים את מה שקורה פה בפורום,כשכל פעם שמישהו מספר לחברי הפורום על איזה חווית נהיגה מדהימה שהוא עבר, ואז ישר קופץ איזה מדריך נהיגה ואומר לו :"תשמע אתה לא עושה את זה טוב עם ההגה,ואסור לך ללחוץ שמה ברקס, ואם תעשה ככה וככה אז תתקע בעמוד ממול".

 

חאלס עם זה ,זה לא נשמע טוב וזה מוריד לאנשים פה את הבטחון.אתה היית רוצה שיגידו לך כאלה דברים? אני בספק.

 

חוץ מיזה אי אפשר ללמד נהיגה דרך המחשב. כל הקטע של האיבוד שליטה עורך מאיות השניה , נראה לך שמישהו פה יזכור בשניה הזאת את מה שהמדריך בפורום אמר. ואוטו זה מכונה עם הרבה רגש ,כל אוטו בנוי ומגיב אחרת. אני אישית לא הייתי מקשיב ל99 אחוז מהדברים שממליצים פה בלי נהיגה באוטו מסויים.

אתה רוצה להגיד לבן אדם משהו על הנהיגה שלו ? אתה רוצה להזמין אותו לקורס נהיגה?אז תזמין בפרטי הכי הוגן ולא מביך.

 

בקיצור אנחנו יודעים איפה נמצאים קורסי הנהיגה למינהם,ואם נרצה אז נגיע אליהם.

וגם שמעתי לא מעט אנשים שהלכו לקורס נהיגה וסיפרו שהוא לא שיפר להם את הנהיגה בכלום. יש אנשים שמעדיפים ללמוד לבד את הרגש וההתנהגות של האוטו שלהם, דרך טיול בכבישים מפותלים או דרך הצבת 20 קונוסים במגרש נטוש על הבוקר ביום שבת. גם זאת אופציה מבורכת :idea:

 

יוגב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אנחנו לא אוהבים את מה שקורה פה בפורום,כשכל פעם שמישהו מספר לחברי הפורום על איזה חווית נהיגה מדהימה שהוא עבר, ואז ישר קופץ איזה מדריך נהיגה ואומר לו :"תשמע אתה לא עושה את זה טוב עם ההגה,ואסור לך ללחוץ שמה ברקס, ואם תעשה ככה וככה אז תתקע בעמוד ממול".

יכול להיות שאתה צודק (ואין צורך לשכנע , אני לא אומר שאני לא מסכים) , אבל אתה מבין את ההבדל בין מה שאתה מתאר לבין מה שקרה בשירשור הזה?

הוא לא ביקר לא את רמת הנהיגה ולא את רמת הידע של Casper היקר ("ברור לי שאתה מודע לסעיף ב'...") , הוא רק עשה את אותה פעולת הלימוד האינסטינקטיבית עבורו , במקרה הזה להדגיש את הצד הפחות בטוח שעלול להסתיים ב-Fish Tail ("...צריך להדגיש נקודה זו בכל זאת...") .

לגבי כל השאר , אין לי ממש מה להיכנס לדיון .

אמנם אני מסכים איתך , ואי אפשר שלא , שנהיגה לומדים בנהיגה .

אבל אני גם לא רואה שום דבר פסול בקריאה על מנת לרכוש ידע תיאורטי , להפך , אני חושב שזה חיוני בדיוק כמו הנהיגה עצמה (זה נכון להרבה תחומים , הלמידה חייבת להתחיל בתיאוריה , ורק אז מגיע היישום שממחיש ומשפר את המיומנות\כישורים , ותמיד אפשר לחזור לתיאוריה כשלא בטוחים איך להמשיך) .

 

כדי להמחיש לך למה הערתו של קונדסון חיונית בעיניי , נניח שאני נוהג על מכונית מאוזנת לחלוטין במשך תקופה מסויימת .

במשך התקופה הזו , אני תמיד מצליח להיכנס להיגוי יתר ותמיד לצאת ממנו , הכל ללא דרמה מיותרת .

אבל מה , תמיד יצאתי מהיגוי היתר רק באמצעות יישורו של גלגל ההגה או היגוי נגדי , אפילו לא שמתי לב להתנהגות שלי על המצערת או גרוע מכך על הבלמים (ורק נניח שיכלו להיות פעמים שאפילו שיחקתי בתור חסר כישורים בהיגוי יתר במהירות נמוכה , ואפילו בלמתי תוך לאחר שהתפתחה זוית החלקה קלה , אבל תוך כדי היגוי נגדי ביחד עם המהירות הנמוכה לא סיימתי בספין) .

כעת לאחר זמן מסוים בתקופה הזו אני לא רק יודע איך לתקן את ההיגוי יתר ולצאת ממנו , אני גם מיומן לעשות זאת , ואפילו לא נאלץ לחשוב על כך אלא עושה זאת באופן אינסטינקטיבי כאילו זה רפלקס .

כדי לקצר את הסיפור הדמיוני שלי , אתה מבין לאן אני חותר?

לפיתוח הרגלים , במקרה הזה הרגלים שגויים .

איך אני אדע שהם שגויים?

יכול להיות שלעולם אני לא אדע , יכול להיות שאני אלמד לבד (בבקשה , הסיכויים לכך אפסיים , סביר להניח שבמקרה כמו שתיארתי שאו שאני אסיים בספין ואחשוב שפשוט לא נתתי מספיק הגה , או שאני אסיים בפיש טייל ואחשוב שנתתי יותר מידי הגה , אבל בשני המצבים האלה אני אמשיך להתעלם מהמצערת והבלמים) , ויכול להיות שיתמזל מזלי ואני אלמד את זה מהיכן שהוא (מחבר שנוהג איתי , בקורס נהיגה , או מהודעה בפורום שמציינת את זה) .

 

אתה צריך להבין , מבחינה אמוציונאלית אני יכול להבין אותך .

אבל זה לא משנה את העובדות שאני מתאמץ כל כך להגן עליהן .

 

Casper , התגובה שלך ראויה להתייחסות , אבל כנראה שאני לא מעורה מספיק ביחסים ארוכי הטווח שציינת , ולכן אמנע מלהגיב .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שקארט יכול לדמות נהיגה בהנעה אחורית על הכביש. צריך לזכור גם שמדובר במכונית מיושנת ללא...

 

בעיקר ללא מתלים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חאלס עם זה ,זה לא נשמע טוב וזה מוריד לאנשים פה את הבטחון.אתה היית רוצה שיגידו לך כאלה דברים? אני בספק.

 

יש אנשים שמעדיפים ללמוד לבד. גם זאת אופציה מבורכת :idea:

 

יוגב

 

קודם כל, הפורום איננה קבוצת תמיכה להעלאת הביטחון. אם דיונים כאלו מורידים את הביטחון לכל מיני מומחים מטעם עצמם - מה טוב.

 

דבר שני, ללמוד לבד טוב, אי אפשר. זה לא אומר שכל קורס טוב ועוזר (ויש לי דעה מהו קורס מועיל). מי שחושב שאחרי יום הדרכה הוא יעשה קפיצה, לדעתי טועה.

אבל ללמוד לבד בטח שאי אפשר. הדבר היחיד שאפשר לעשות לבד זה לקבל תחושה שגויה שיש לך מושג מה אתה עושה ולרכוש שלל הרגלים שגויים. זה בערך כמו ללמד את עצמך לשחות. כלומר, אולי תצוף, אבל לא הייתי בונה על הטכניקה הזו במצב חירום.

 

בוא נבחן אותך שנייה, מי המשתמש שהפגין עד כה הכי הרבה ידע בטכניקת נהיגה בדיון?

 

לבסוף, אף אחד לא מנסה ללמד נהיגה דרך האינטרנט, אבל כשלמשתמשים יש בסיס ידע משותף הם יכולים לנהל דיון תיאורטי מועיל לצדדים (פחות למי שחסר את הבסיס).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, מצטער על התגובה המאוחרת, המחשב שלי בתיקון ואין לי ממש גישה לאינטרנט בלעדיו... :roll:

 

באמת שאין לי כוח להגיב לכל אחד ספציפית, כבר די ברור מי העלה טענות נכונות (שתואמות את חוקי הפיזיקה),

 

ומי פשוט בחר להתלהם ולהתעלם מהתוכן של הודעותיי

 

(וכנראה שבניגוד לדיעה הרווחת, עובדת היותך מנהל ב- CF לא משפרת יכולות נהיגה או הבנה פיזיקלית של דברים)...

 

אני התייחסתי בתגובתי ספציפית להנעה קדמית, בסיבוב המדובר,

 

שהוא בירידה (!) - למי שבחר "להתחכם" ולחשוב שבמשפט אחד התיימרתי ללמד את כל תורת היגוי היתר.

 

ועכשיו נפנה רגע למקום "שממנו אני בא":

 

היה לי חבר. בחור מקסים, באמת אחד "החבר'ה הטובים".

 

יצא לי לנהוג איתו, בכבישי הצפון, קצת לעשות אימוני החלקות פה במרכז, ועוד ועוד...

 

כל זה קרה לפני כמה שנים, לפני שהתחלתי להתעסק בצורה מקצועית בתחום,

 

אבל לאחר שעברתי לא מעט הדרכות והכשרות נהיגה, ולאחר אי אילו שעות בכבישי נהיגה מפותלים על בסיס קבוע.

 

התחלתי לשים לב לכל מיני "טעויות" שהוא היה עושה בנהיגה, אבל מה... זה חבר, איך מעירים לחבר שלך ?

 

סה"כ הייתה לו גישה מאוד מאוד טובה, רצון אמיתי ללמוד, היה עושה קורסים על בסיס די קבוע...

 

אבל עדיין היה עושה קצת טעויות. אבל ראבאק, זה חבר, לא נעים להעיר לחבר...

 

אז לא הערתי לו. היינו חברים די טובים, נהגנו לא מעט, היינו נפגשים בכל יום שישי במפגשי רכב,

 

מחנים אחד ליד השני, נוסעים לשמוע את הקרקושים אחד ברכב של השני וכו'...

 

הדבר הבא שאני זוכר זה יום שישי בצהריים, שיחת טלפון כשאני בעבודה מהאישה.

 

"תשב" היא אומרת לי... ואז מספרת לי שהוא נהרג. בתאונת דרכים.

 

הוא איבד שליטה על הרכב ועשה תאונה נוראית. האצבעות רועדות לי רק מכתיבה על האירוע.

 

אולי אם הייתי מעיר לו, היום המצב היה שונה. אולי הוא היה בחיים. אולי לא. מי יודע ?

 

מספר חודשים אח"כ בסיטואצייה לא קשורה הציעו לי להתחיל לעבוד בהדרכות נהיגה.

 

אחרי מחשבה די רבה, החלטתי שזה יכול להיות הכיוון שאולי דרכו אני אמצא מעט שקט נפשי בקשר לאותה סיטואצייה מלפני כמה שנים...

 

אז זה המקום "שממנו אני בא", ולצערי זו לא הייתה ההלוויה הראשונה ולא האחרונה שהשתתפתי בה על רקע שכזה.

 

אז אולי אחרי שמישהו פה יקבור כמה חברים, ויקלוט אצל אחרים טעויות היסטריות בהבנה ובתפיסה של נהיגה,

 

אפשר יהיה באמת לנהל דיון אמיתי בנושא.

 

עד אז, שיהיה לכולם רק טוב, תודה לכל מי שהביע תגובות חיוביות ו"בהצלחה" לכל אלו ש"יודעים לנהוג".

 

אני הפכתי את התחום מאותו יום למשהו שאני לא מתפשר בו ולו לרגע, ולשמחתי מצאתי מקום שדרישותיו תואמות בדיוק את הרגשתי בנושא.

 

שלכם, מר נעלול.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר תעלול, פשוט מדהים איך שאתה מתעלם מהמסר שמנסים להעביר לך פה.

העניין הוא לא זה שאתה מעיר לאנשים, הבעיה היא איך, איפה ומתי.

משתתף בצערך על אבדן החבר, אבל זה לא מסביר למה אתה מתנהג כמו נאד נפוח.

שים לב להודעות האחרות שלך מהיום, כל הודעה נוטפת "אני מדריך נהיגה אז אני יודע על מה אני מדבר".

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אודה לך אם לא תרשום את שמי בפורום, וכן תערוך הודעה זו שלך.

 

ב. זה שאתה טועה ואני צודק לא הופך אותי לנאד נפוח, ואם זה הלך המחשבה שלך, אתה מוזמן שלא לקרוא את הודעותיי.

 

אם אתה לא מסוגל לנהל דיון ענייני על נהיגה בלי לרדת לפסים אישיים, זה רק מראה שאין לך מה לכתוב ולהוסיף בתחום הנהיגה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלדר תקשיב ,

 

אתה חתיכת פלצן . וחוצפן לא קטן .

 

מי אתה שתתנשא ככה על גולשי הפורום ? אתה מדריך נהיגה ? מ-ג-נ-י-ב .

 

רוצה לתרום ידע ? תרום איפה שמבקשים ואל תדחוף את זה שאתה מדריך נהיגה לכל שרשור .

 

בפורום השיפורים כבר הערתי לך על כך וזה עבד כמה חודשים עד שהערתי לך שוב . מיותר לציין שלא תהיה פעם שלישית לעניין .

 

הבעיה איתך שאתה לא תורם ידע . אתה מנסה להראות ששלך יותר גדול .

 

את מי אתה מנסה להרשים קיבינימט ? את גולשי הפורום ? בחייאת .

 

אתה לא מבין שנמאס מזה ? אתה לא שם לב שאתה ממאיס את עצמך על כולם ?

 

כל היום "מפזר" שאתה יודע לנהוג . מגניב . עכשיו רק נשאר לך ללמוד קווי נהיגה ואתה תוכל תיאורטית גם להיות מהיר .

 

שלא תעיז לצחוק ולהתנשא על גולשי הפורום . כולם כאן בעיקר למטרה אחת , הנאה מהתחביב .

 

ויוסי פרנקוס היקר , הבנו שאתה חבר של אלדר. עכשיו תכניס את הלשון חזרה לפה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...