Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הגיעה לאוזני שמועה שיש יבואן חדש למצברי אופטימה, אז חשבתי שזה עלול לעניין אחד או שניים והחלטתי להעלות לפורום את הפרטים של היבואן החדש:

היבואן הוא טלרון מצברים, 03-9343432.

האתר שלהם (בבנייה כרגע): http://www.talronbatt.co.il

 

ממה שידוע לי הם מייבאים את שלושת הסוגים, הצהוב הכחול והאדום, כאשר המצבר הממולץ למערכות סטריאו כבדות הוא הצהוב.

 

תהנו,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני אהיה השבוע בטלרון, אז אני מוכן לבדוק את העניין של המחירים.

 

בכל מקרה, מצברי ג'ל אינם זרים לטלרון, בעבר הם היו היבואנים של מאקסימה שזה בעצם מתחרים של אופטימה.

 

אבל עדיין, עם כל הכבוד לשניהם עדיין מצברים כמו קינטיק וכו' טובים יותר לתחום בו אנו עוסקים.

under construction..

פורסם

אתה מוזמן לפתוח סוכנות של קינטיק :lol:

 

אופטימה בכלל לא רעים, להפך, אני לא יודע מה אתם רוצים מהם.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אז מה עדיף הקינטיק או האופטימה ולמה?

האם יש מישהו שיידע לערוך השוואה מסודרת ביניהם ולהעלות אותה על דפיו של עמוס השרת?

הכוונה השוואה מבחינת הספק,מחיר,אחריות ועוד פרמטרים..?

פורסם

ניר אתה בטוח שאקא מייביאים קיטנק? לא ידוע לי על כך.

אלה עם כן מדבר על חברת בת של AIV?

אגב ניר אתה עובד בתחום שלנו ?

פורסם

אקא הוא היבואן של קינטיק עד כמה שידוע לי.

אתה גם יכול לשאול את ישראל הוא ביקש להזמין ממנו מצברים.

 

בכל אופן, לשאלתך- לא אינני עובד בתחום הזה.:)

under construction..

פורסם
איתמר אנחנו רוצים מצברים אמיתיים לא צעצועים :-)

ישראל, שתהיה בריא, לא כל אחד צריך תחנת כח ברכב כמוך..

 

אבל אכן, אם כבר מצברים ייעודיים למערכות - יש שחקנים "אמיתיים" בשוק. הבעיה זה המחיר..:-(

אם טלרון יידאגו למחירים טובים, זה כבר שיקול אחר. אבל עדיין קינטיק וXS POWER למשל מותאמים יותר לאפליקציות כאלו.

פורסם

ועדיין הוא היה זקוק לסיוע-רידינג-אליקו :lol:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...