Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם

אני צריך להחליף רכב חברה ועד עכשיו היה לי פוקוס 4ד.

באמת שאם לאוטו היה מנוע קצת יותר חדיש וחזק הייתי לוקח עוד אחד.

הC4 נראית לי כי מאובזרת למדי, אולי מציעה יותר נוחות אבל קצת אומרים שהתיבת הילוכים שלה על הפנים. בכל זאת היא אחרת ומרעננת לעומת המתחרות.

צריכת דלק, אמינות וכו' הם לא פרמטר.

אשמח לשמוע מה דעתכם.

פורסם

היה, כאן בפורום, דיון ארוך מאוד בכל הקשור לתיבת ההילוכים בה מדובר. כדאי לקרוא, אפילו עם הבילבול בסוף אולי אפילו יגדל. נסיעת מבחן תעזור להגיע למסקנה מעשית.

פורסם

למעט עיצוב נאה יותר ומעט יותר פיצ'רים אלקטרוניים, היונדאי מכונית טובה יותר.

יש לה מנוע חזק יותר, גיר נימרץ וביצועים עדיפים.

התנהגות הכביש ברמה טובה בשני המכוניות, כשליונדאי נוחות נסיעה עדיפה (מי היה מאמין..).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

I30 בגימור הליסינג מאוד עצובה מבפנים. בשאר הפרמטרים היא עדיפה על C4.

ד"א. אני נסעתי על C4 2009 ולא היה לה את החור המעצבן בין ראשון לשני שהיה אופייני לגיר AL4 ועדיין ישנו באחותה 308.

פורסם

אני פשוט לא מאמין לשטויות שחלק מהאנשים רושמים. הגיר של היונדאי עם יחסי העברה ארוכים מאד והגיר איטי בתגובה לקיק דאון וגם שהוא כבר מגיב אז משלמים מחיר כבד ברעשים חזקים מהמנוע הרועש. היונדאי נוחה יותר מהסיטרואן? אתה בכלל נהגת על שתיהן או שאתה ניזון מהדמיון המאד עשיר שלך?!!הסיטרואן לא רכה כמו c5 אבל להגיד שהיונדאי המרשרשת מטרטרת עם כסאות שסבא ג'פטו בנה עם שכבה מאד דקה של ריפוד נוח יותר מהסיטרואן אתה ממש אבל ממש לא בעניינים!!.

פורסם
PIZO, כן נהגתי על שתיהן. ככלל אני משתדל להגיב רק לדברים שיש לי ידע אישי פרקטי

מה שרשמתי היה תגובה לדברים של הרבי לא שלך

פורסם
אני פשוט לא מאמין לשטויות שחלק מהאנשים רושמים. הגיר של היונדאי עם יחסי העברה ארוכים מאד והגיר איטי בתגובה לקיק דאון וגם שהוא כבר מגיב אז משלמים מחיר כבד ברעשים חזקים מהמנוע הרועש. היונדאי נוחה יותר מהסיטרואן? אתה בכלל נהגת על שתיהן או שאתה ניזון מהדמיון המאד עשיר שלך?!!הסיטרואן לא רכה כמו c5 אבל להגיד שהיונדאי המרשרשת מטרטרת עם כסאות שסבא ג'פטו בנה עם שכבה מאד דקה של ריפוד נוח יותר מהסיטרואן אתה ממש אבל ממש לא בעניינים!!.

נהגתי הרבה על שניהם, ואני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי.

הגיר של היונדאי מצויין ומגיב מהר והיטב, וביצועיה עדיפים בהרבה על אלו של הסיטרואן.

גם נוחות הנסיעה שלה, שהיא די בינונית לכשעצמה, עדיפה על נוחות הנסיעה של ה C4, שבתוך העיר פשוט עומדת על רמה נמוכה.

אני מניח שללא מעט אנשים עדיין לא "מסתדר" שמכונית קוריאנית יכולה להיות עדיפה על מכונית אירופאית, או אפילו, שומו שמיים, מכונית צרפתית.

למעט כמה צעצועים אקטרוניים, אין ב C4 שום דבר שלא היה בפיג'ו 307, כשגם שהיתה חדשה לא היתה מהטובות בקבוצתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הc4 איכותית מהיונדאי איכות חומרים יותר טובה,ביונדאי פלסטיקים קשים כמו שהיה ברכבים בשנות ה90.העיצוב הפנימי מיושן לעומת העיצוב המודרני של הסיטרואן,איבזור נמוך לעומת האיבזור המרשים של הc4 אפילו בגרסת ליסינג{בקרת שיוט, מחשב דרך,וכו}. היונדאי רועשת מאוד רעשי רוח,צמיגים,והמנוע רועש{בגלל הגיר הארוך חייבים לעלות בטורים כדי לא ליפול בבור שבין ההילוכים}הסיטרואן מבודדת מרעשים הרבה יותר טוב.איכות המושבים אני אפילו לא משווה ותנוחת הנהיגה ביונדאי נמוכה מדי.לגבי העיצוב החיצוני אין מה להוסיף מילים.לגבי הנוחות היונדאי פשוט גרועה הסיטרואן לא מרבד קסמים אבל בודאי יותר טוב מהיונדאי. הדבר היחידי לזכות היונדאי זה שהמנוע יותר חזק אבל גם זה במחיר של רעשים חזקים וההבדל הוא לא גדול.

פורסם
נהגתי הרבה על שניהם, ואני עומד מאחורי כל מילה שכתבתי.

הגיר של היונדאי מצויין ומגיב מהר והיטב, וביצועיה עדיפים בהרבה על אלו של הסיטרואן.

גם נוחות הנסיעה שלה, שהיא די בינונית לכשעצמה, עדיפה על נוחות הנסיעה של ה C4, שבתוך העיר פשוט עומדת על רמה נמוכה.

אני מניח שללא מעט אנשים עדיין לא "מסתדר" שמכונית קוריאנית יכולה להיות עדיפה על מכונית אירופאית, או אפילו, שומו שמיים, מכונית צרפתית.

למעט כמה צעצועים אקטרוניים, אין ב C4 שום דבר שלא היה בפיג'ו 307, כשגם שהיתה חדשה לא היתה מהטובות בקבוצתה.

מנסיעת מבחן שעשיתי על גירסת הליסינג של היונדאי, כל שנותר לי להגיד הוא שאם ה C4 אכן נופלת ממנה, אז הסיטרואן היא מכונית פשוט גרועה. ליונדאי נוחות נסיעה מאוד בינונית, קונסולה מרכזית שמזכירה לי רדיוטייפים סינים דיגיטליים משנות השמונים של המאה הקודמת, מושב אחורי צר וקלאוסטרופובי בגלל חלון צד אופנתי וקטנטן, היגוי חשמלי מנותק ומנוע וגיר סבירים. זהו. הסיטרואן למרות שאינה חפה ממגרעות דווקא מוכיחה בצורה מובהקת שכנראה יש עוד קצת מרחק שעל הקוראנים לעבור.

מה שבכל זאת מעודד הוא לראות שעדיין יש מקום לטעם שונה. עובדה שהמצוטט כנראה בכלל לא מבין על מה אני מדבר, בדיוק באותה מידה שאני איני מבין אותו.

פורסם

אם אתה מעריך הנאה מנהיגה, ה-i30 למרות כל האבסורד שבדבר, הרבה יותר מהנה לנהיגה מה-C4.

 

דרך אגב, סרטון מ-FIFTHGEAR המשווה בין הפוקוס לבין ה-I30. שווה צפייה:

 

פורסם

לא ממש רלוונטי

 

האבזור הוא אבזור שבכלל לא קיים בארץ טיטניום בפוקוס ומנוע דיזל עם תיבת הילוכים ידנית? לא במחוזותינו

 

היודנאי מדובר בדגם CRDI 2 L לא דגם ליסינג בכלל ולא ברמת אבזור שמגיעה בליסינג, בנוסף המבחן קצת ישן כשלI30 עדיין היה 4 כוכבי בטיחות.

 

בכל מקרה הפוקוס בטח עדיפה מבחינת הגה ונוחות נסיעה,אבל בדגמי ליסינג של הארץ זה שיקול שכל אחד יצטרך לעשות לעצמו

 

אני לאחר שהיה לי את הפוקוס מספר חודשים הלכתי עם אבא שלי לנסיעת מבחן על הI30 ולי היא הרגישה מאוד נוקשה ולא מעודנת,הרכב מבחן עם כ5000 ק"מ שמעו קרקושים מהפלסטיקים והבידוד רעשים פחות טוב מבפוקוס.

 

שוב לדעתי תבצע נסיעת מבחן על הC4 והI30 ואז תוכל להחליט.

חוץ מזה בפוקוס ליסינג התיבה מסרסת את המנוע זה ידוע,אבל אם זה ליסינג מה הבעיה ללחוץ את הדוושה עד הסוף? זה לא שאתה משלם על הדלק.

פורסם

מאוד רלוונטי.

ה-i30 מהנה לנהיגה כמעט כמו הפוקוס (איך הם אמרו ב-FG, חסרים לה ה-10% הנוספים האלו). זה עוד יותר רלוונטי במחוזותנו מכיוון שהפוקוס מגיעה רק עם מנוע הבסיס המיושן בעוד ה-i30 מגיעה עם מנוע הרבה יותר מודרני וחזק.

פורסם

מנוע זה לא הכל.

 

מה שחסר לI30 זה הנוחות נסיעה שלא משתווה לפוקוס

וגם ההגה מה לעשות יותר טוב בפוקוס.

 

בכל מקרה המבחן לא רלוונטי בכלל גם בגלל הרמות גימור השונות וגם בגלל מנועי הדיזל שלא קיימים בפוקוס בארץ

×
×
  • תוכן חדש...