Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכנה. רק לפני חודש היה תחקיר באמנון לוי על הרמאים האלו בתחנות הדלק. :-(

 

בכל מקרה רעיון טוב. אני באמת אשאל במוסך בהזדמנות.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

פורסם

ליאת מזל טוב על הרכישה החדשה.

אם את רוצה לדעת יותר איפה ומה למלא ,כדאי מאוד שתצלמי את המנוע שלך.

תעלי את התמונה (הברורה) כאן לשירשור.

וניתן יהיה להסביר לך במדוייק מה למלא ואיפה.

כך תוכלי ללמוד במדויק ולא לעשות בלאגן עם כל הנוזלים במנוע.

 

ירון מאיר

פורסם
מסכנה. רק לפני חודש היה תחקיר באמנון לוי על הרמאים האלו בתחנות הדלק. :-(

 

 

באיזה תאריך זה שודר? לא ראיתי את זה, לפי תאריך אוכל להוריד את זה באימיול.

 

ומה שהכי מעניין זה הדבר הבא, חבל שלא היתה לי מצלמה נסתרת:

שחררתי את הרכב מהסוכנות לפני 3 חודשים, אחרי שנסעתי 20 ק"מ נכנסתי לתחנת דלק בפעם הראשונה (קיבלתי עם רבע מיכל).

ניגשתי לשירות עצמי וזה לא מנע מאחד המתדלקים לקפוץ עליי: "אחי לבדוק לך שמן ומים?!" (בד"כ בשירות עצמי יש שקט, לא יודע מה קרה הפעם).

 

כאילו... מה אתה לא רואה שזה רכב חדש עדיין עם הניילונים, עדיין לא הספקתי להגיע הביתה וכבר אתה רוצה למלא לי שמן? מה, נראה לך שלא בדקתי מפלסי נוזלים לפני ששחררתי את הרכב מהסוכנות?! :shock:

פורסם

אני לא זוכרת בדיוק את התאריך אבל היה תחקיר עם מצלמה נסתרת. היה גם עובד סמוי שצילם הכל ואמרו לו למכור בעיקר לנשים כי קל לעבוד עליהן. אולי יהיה כתוב באתר של התכנית.

 

משעשע. בטח הוא גם היה מוצא חוסר אם הוא היה בודק.

פורסם

אני חייב לציין שאף פעם לא ראיתי היענות כזאת לשרשור שנפתח עם שאלה כזו,

 

מעניין למה?:-)

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

פורסם
אני חייב לציין שאף פעם לא ראיתי היענות כזאת לשרשור שנפתח עם שאלה כזו,

 

מעניין למה?:-)

נו ברור מדובר באישה צעירה, אינטליגנטית, מתנסחת היטב, עם בורות וחוסר ידע ברכב, הזועק לשמים.

טרף קל , לרמאים, נצלנים, ו..... חרמנים.

אמרו כבר, חז"ל, שנותנים , מסרק למי שאין שערות, ותפוח למי שחסר שינים.

אמר כבר מי שאמר,בשרשור זה, שבטיוטה יאריס, יש רק לתדלק ולנסוע ,ולנסוע..

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה היקר, ראשית, מה שלומך?

 

קודם כל הפתגם הולך כך: "אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים"...

וברצינות: גם לרכב יפני שנמצא 6 ומעלה שנים על הכביש צריך לבדוק נוזלים בין טיפול לטיפול. הסטיגמה של "מכוניות יפניות אמינות ואירופאיות מתקלקלות" צריך לפי דעתי להיפסק מכיוון שמדובר בשטויות. חבל שאתם לא רואים כמה רכבי טויוטה אני רואה תקועים בצידי הדרך ועל גרר בכבישי הצפון.

 

ורק בגלל שבחורה פתחה את השרשור הגבתי, נכון, כי כמו שרשמתי בהודעה הראשונה שלי כאן, אין שום דרך ללמד אותה דרך הפורום כיצד לבדוק שמן, מים, ונוזל שמשות, אלא מישהו צריך להראות לה באופן מעשי איך לבדוק- ואת זה אך ורק מוסך מורשה טויוטה יכול לעשות, ובטח ובטח לא לפתוח מכסה מנוע בתחנת דלק או להעלות תמונות של התא מנוע לכאן כמו שהציעו. לא יודע איך זה אצלכם במרכז הארץ, אבל אצלנו בצפון המתדלקים נחושים בדעתם למכור סתם תוספים ללקוחות, ואני רואה את התופעה הזו פעם אחרי פעם כשאני ניגש לתדלק.

 

אגב, אני עבדתי בדיוק יומיים בתחנת דלק (ואז ברחתי, זבל של עבודה), אבל בכל מקרה אמרו לנו בזמנו "כשאתם רואים בחורה או מישהו עם רכב יוקרתי, זה סימן שאתם הולכים למכור שמן ומים". בזמנו התחנה היתה מעניקה בונוסים של עד 700 ש"ח בחודש למי שמוכר הכי הרבה, ותתפלאו גם שבחורה ניגשה אליי וביקשה לבדוק שמן ומים והיה חסר טיפה שמן, אמרתי לה שזה תקין לחלוטין כי המנוע חם והיא לא צריכה שום דבר. היא התעקשה לקנות, אני אמרתי לה שאני יכול למכור אבל זה מיותר ואז היא ויתרה.

 

העובדים בתחנה הזהירו אותי שמנהל התחנה לא אוהב שאומרים ללקוחות את האמת וצריך למכור גם כשחסר, אז פשוט לקחתי את הרגליים שלי ועזבתי את התחנה הזו אחרי כמה שעות, והלכתי לעשות את המועדפת במפעל נורמלי קרוב לבית. אני ממש מצטער, אבל לשקר ללקוחות זה לא מתאים לי בכלל, ולא משנה אם אלו "בחורות צעירות", או אנשים שמוגדרים ע"פ עובדי התחנה "יושבים טוב" עם מכוניות יוקרתיות.

 

* אם מישהו יודע מה התאריך המדוייק שהיה תחקיר בנושא הזה בתחנות דלק אצל אמנון לוי מוזמן לרשום, אני רוצה להוריד את התוכנית הנ"ל באימיול כדי להראות אותה לאמי.

פורסם

קודם כל תתחדשי על הרכב

אומנם יפני, אבל גם לרכבים כאלו צריך לדאוג

דבר ראשון תבקשי מאביך/אחיך/שכן/מכר שמבין ברכבים שיסביר לך על המדידים והיכן ניתן למצוא אותם

*המשפט מנוסח בלשון זכר, אך פונה לבנות המין השני גם כן

דבר שני במידה וחסר שמן/מים ושלל נוזלי המנוע, גשי לסניפי ACE/HOME CENTER/AUTO DEPOT ותרכשי שם

אף פעם אל תרכשי בתחנות דלק/חנויות חלפים

דבר שלישי אף פעם, אבל אף פעם, לא לבדוק שמן/מים בתחנות דלק, לא משנה כמה המתדלק נראה אמין וחמוד... יחסוך לך נזקים שמתדלק/מוכר שמנים יכול לעשות

ודבר אחרון - סעי על הרכב בתקופה הקרובה 3-4 שבועות ולאחר מכן תקבעי פגישה עם יועץ שירות במוסך המורשה הקרוב לאיזור מגורייך, על מנת לבצע סריקה כללית ליישור קו בנוגע לרכב, יחסוך הרבה תקלות עתידיות שבמכון הבדיקה לא כל כך שמו עליהן דגש

 

והכי חשוב, סעי בזהירות :-P

Confidence In Motion

פורסם

כן כן הבנתי את העניין של תחנות הדלק. אני אולי אישה אבל לא טיפשה. אם הצלחתי לזהות סוחרי רכב בתקופה שחיפשתי אוטו אני לא אתפתה לקנות שטויות כשאני אנהג בו (וכאן קמצנותי עוזרת לי). מעבר לזה, אני מתדלקת ממילא בשירות עצמי, עוד סימפטום של הקמצנות.

 

צביקה - אתה אומנם צודק לגבי הבורות אבל זהו רכבי הראשון. אני מניחה שאלמד עם הזמן.

 

אני כבר מכירה את המוסך המורשה, כיוון שהתעקשתי ללכת גם אליו לאחר מכון הבדיקה ולראות את כל מה שעבר הרכב. אני אסע אליו בקרוב כמו שהמלצתם ואבקש הסבר.

 

רוב תודות לכולכם. :-P

פורסם

ליאת שלום רב!

מעולם לא אמרתי שאת טיפשה, ואפילו לא רמזתי על כך.

קבלי את ההמלצה האחרונה שקיבלת מעידן, ותיישמי אותה, לדעתי העצה הטובה ביותר שקיבלת בשרשור.

הדבר הכי חכם שעשית עד כה, הוא שפנית לעזרת הפורום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה רבה צביקה, אני מתרגש :lol:

 

בנוגע לשמן, שזה משהו ששכחתי

יש לך רכב יפנ-אומטי, סוג השמן הוא 10X40, לפי מה שאני זוכר כאשר עבדתי בתחנות הדלק

בספר הרכב תמיד רשום 15X40, ובסוף בהמלצת היבואן משהו אחר

תרכשי 10X40, זה הדבר הכי מומלץ לרכבים מהסוג שלך

Confidence In Motion

פורסם
קודם כל תתחדשי על הרכב

אומנם יפני, אבל גם לרכבים כאלו צריך לדאוג

דבר ראשון תבקשי מאביך/אחיך/שכן/מכר שמבין ברכבים שיסביר לך על המדידים והיכן ניתן למצוא אותם

*המשפט מנוסח בלשון זכר, אך פונה לבנות המין השני גם כן

דבר שני במידה וחסר שמן/מים ושלל נוזלי המנוע, גשי לסניפי ACE/HOME CENTER/AUTO DEPOT ותרכשי שם

אף פעם אל תרכשי בתחנות דלק/חנויות חלפים

דבר שלישי אף פעם, אבל אף פעם, לא לבדוק שמן/מים בתחנות דלק, לא משנה כמה המתדלק נראה אמין וחמוד... יחסוך לך נזקים שמתדלק/מוכר שמנים יכול לעשות

ודבר אחרון - סעי על הרכב בתקופה הקרובה 3-4 שבועות ולאחר מכן תקבעי פגישה עם יועץ שירות במוסך המורשה הקרוב לאיזור מגורייך, על מנת לבצע סריקה כללית ליישור קו בנוגע לרכב, יחסוך הרבה תקלות עתידיות שבמכון הבדיקה לא כל כך שמו עליהן דגש

 

והכי חשוב, סעי בזהירות :-P

 

למה? לגבי תחנות דלק אני מסכים , אבל לגבי חניות חלפים לא כל כך .

יש סיבה מיוחדת ? כולם מזייפים? כולם יקרנים ? ידוע לכולם שרשתות שציינת לא תמיד זולות .

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

פורסם
למה? לגבי תחנות דלק אני מסכים , אבל לגבי חנויות חלפים לא כל כך .

יש סיבה מיוחדת ? כולם מזייפים? כולם יקרנים ? ידוע לכולם שרשתות שציינת לא תמיד זולות .

 

אכן אתה צודק, חנויות חלפים, הם המקום הנכון לפנות אליהם, בגלל ההיצע הרב, המבחר העצום, וההתמחות המקצועית, , כמו שדלק יש לקנות בתחנות דלק בלבד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ציינתי חלפים, רק בעקבות מחיר

אני לא מערער לרגע על אמינותן של אותן החנויות, לרוב הן בידיים פרטיות המבקשות לתת את השירות והאמינות כמו שצריך ואפילו יתר על המידה

אך, בעקבות בעלותן בידיים פרטיות, גם המחירים הם טיפה יותר יקרים מאשר הרשתות הגדולות...

גם ברשתות הגדולות יש יועצים אשר יעזרו לך לבחור בשמן הנכון

Confidence In Motion


×
×
  • תוכן חדש...