Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה אני רוצה לקנות שני סאבים של hifonics מהסדרה HFi כל סאב מקבל 300 RMS

אחד מהם אני מתכוון לחבר למונו של ליטנינג אודיו b2.350.1 אז הוא יקבל 350 RMS

והשני יחובר למגבר 4 ערוצים בגישור והוא יקבל רק 200 RMS...

רציתי לדעת אם זה בסדר ולא תהיה בעיה בשמיעה או באיחורים..

אין לי בעיה עם זה שישמעו אחד חלש יותר..

אתם חושבים שיהיו איחורים והסאבים לא יפעלו באותו זמן או שזה יגרום בעיות ולא ישמעו כמו שצריך?

או שכדאי ללכת על סאב אחד של KICKER CVR12 ?

 

תודה,

בן.

פורסם

קודם כול לא מומלץ לחבר שתי סאבים למגברים שונים אלא עם- יש 2 מונובלוקים זהים וגם כאשר יש אותם צריך לבדוק שהם יכולים להיות במצב SLAVE כלומר אתה משחק עם הכיוונים במגבר אחד והוא משנה אוטומטית במגבר השני. מה שיצא מכך הוא ניצול של שתי הסאבים שיפעלו יחד באותה עוצמה ובאותו תדר וכך לא יהיו איחורים.

מה גם שכול מגבר יש לו אופי צליל שונה ובכך שתחבר שתי סאבים לשתי מגברים שונים יהיה לך סלט (לרוב)

 

אני חושב שבשלב הזה עדיף את הCVR הבודד

 

למרות שעם אהבת את צמד ההייפוניקס אל תתפשר תמכור את המונויים שלך ותביא מונו טוב שמספק את הסחורה. אחרי הכול לספק 600 RMS ב2 אוהם (בתקווה שכול סליל אצלך הוא 4 אוהם) למונו זה לא כזה בשמיים

 

קח בחשבון שאני כמעט בטוח שעם הCVR תקבל איחורים (לא של שעה אבל יהיו)

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

זהו הקטע שאת המונו בדיוק קניתי אותו כית תכננתי לקנות את הCVR והיום ראיתי רק את ה HFi

אז עכשיו סיפור למכור אותו...

אפשר לקבל גם חוות דעת על הסאב? ממישהו שמכיר?!ראיתי שמוכרים אותו ב350 בלי תיבה המחיר טוב? או שיקר?

ותודה לך x-ent עזרת לי:)

פורסם

שמע ידידי. במקום לבזבז כסף נוסף על החלפות תעשה דבר כזה, תחבר את הקיקר ואת המונו שלו ותראה איך שומעים אהבת? מברוק. לא אהבת? בהצלחה בחיפושים. אל תמהר לפתוח את הארנק

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...