Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמ... רוצה לקנות שתי קומפננטים עד עכשיו לא החלטטי איזה לקנות ויש לי בעיה קטנה ...אין לי מגבר ואני לא מעוניין לשים מגבר האם הקומפננטים יעבדו על הרדיו דיסק ....ואיזה איכות יהיה לי ואם קידאי לקנות תקומפננטים או לא תודה .לכם..

 

 

 

ושיהיה לכם לילה טוב והמשך מהנה ..תודה .

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

התקציב שלי 500 שקל אבל האם יעבדו בלי מגבר באכות טובה

 

 

תודה

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

פורסם

שלום לך בעבר היו לי קומפננט של מורל פולס מנגן די טוב בלי מגבר (גם פוקל 165A מנגן יפה בלי סאב גם JBL אתה יכול למצוא עד 500 שח דגםGTO 6507 גם עובד בלי מגבר יש לך מבחר בשפע אבל קודם תשמע! ואז תחליט!

- alloy block,Vtec, Bosch Motronic ME7 fuel-injected

producing200HP 2.2-liter,Honda type R. Need we say more..

soon!....

פורסם

יש לי רדיו דיסק קינווד http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=90

 

האם זה יעביד לי תקומפננטים ? כמו שצריך או מה דרך אגב יש לי זוג רמקולי קטנים של פיוניר 160 W ...

 

האם כידאי לשים קומפננטים?

החיים שלי זה מערכותתתתתתתת :lol:

המערכות זה מחלה שלי אין מה לעשות אני חולה מערכות :-D

×
×
  • תוכן חדש...