Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי יש לי תקציב של גג 28 אלף שקל

 

וזה מכניס לתמונה פאסאט 97-00

 

בנזין או דיזל? דעתכם...

 

מי שמכיר את האוטו מקרוב שייתן לי בבקשה סקירה על הרכב בשנים אלו

 

ראיתי פאסאט שנת 2000 200000 קמ ב27 אלף טורבו דיזל

 

ופאסאט 1998 טורבו בנזין 156000 קמ ב26500 אלף שקל

 

אפשר דעה אובייקטיבית לגבי הרכב כי מרוב סיפורים ודעות שונות יש לי חור בראש

פורסם

אקמפלר שמור ומטופל יראה אמינות סבירה, אבל עלות האחזקה תהיה די יקרה.

בתקציב שלך אפשר למצוא רכבים אמינים וזולים לאחזקה משמעותית.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לך,

 

לי אישית יש פאסאט 98 בנזין 1.8 .

 

קניתי את האוטו לפני כשלוש שנים, מיד 2 80000 קמ.

 

למכונית זו יש יתרונות וחסרונות:

 

יתרונות :

מרחב גדול ונוח, משמעותי לבעלי רגליים ארוכות או גוף גדול...

בטיחותי וחזק - אשתי עברה איתו תאונה והרכב השני כמעט חוסל בעוד לרכב שלי לא היתה כמעט פגיעה חיצונית, והייתה פגיעת שלדה שהורידה ערך של 2 אחוז בלבד.

יושב טוב על הכביש

יש כמה פיצ'רים קטנים כמו נעילת חלונות אוטומטית וכיוצא בזה [שהיום אני מניח שקיימים ברוב הדגמים החדשים].

בנסיעות מחוץ לעיר הנסיעה בהחלט נעימה ויחסית חלקה.

רכב מנהלים שמשדר סטטוס גבוה

 

 

חסרונות :

צריכת דלק גבוהה מהממוצע בשוק המכוניות (בתוך העיר 1:6.5 מחוץ לעיר 1:12)

טיפולים יקרים, הדבר משמעותי כשאתה קונה רכב בן עשר שנים כי הרבה חלקים ומנגנונים עוברים בלאי ומעצמם מתקלקלים ודורשים תיקון, שברכב זה הוא די יקר.

הגיר האוטומטי לא מוצלח - לא מעביר הילוכים בזמן במיוחד בעליות ואחרי עליות. (בהקשר לידני איני יודע אך לפי מה שהבנתי המצב בידני מוצלח בהרבה גם לעניין צריכת דלק). לקח לי לפחות שנה להתרגל לזה ולא להתעצבן בכל נסיעה מחדש - זה משמעותי בפרט בתוך העיר, אך מחוץ לעיר הנסיעה בסדר גמור.

 

 

לסיכום

 

אם אתה מחפש רכב גדול ונוח עם סטטוס גבוה יחסית ובעיקר לנסיעות מחוץ לעיר תשקול את זה בחיוב.

אך אם עיקר מבוקשך לנסיעות בתוך העיר, כדאי לשקול שוב, ולדעתי לא כדאי אם מדובר באוטומטי.

×
×
  • תוכן חדש...