Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כאמור אני נמצא באמצע פרויקט בשרייד שלי(נפח 1300) שכולל החלפת אטם ראש מנוע.

רכשתי קיט אטמים לראש שכולל אטם ראש , אטמים לסרעפות , אטמים לפלגים ואטם למכסה שסתומים.

הקיט אינו מקורי מהחברה אלה של חברת "tong hong gaskets" או בקיצור "tng".

כאשר התחלתי למלא שמן במנוע החלה דליפה מאטם מכסה השסתומים , בעקבות כך קראתי בפורום שהפיתרון היחידי הוא אטם מקורי מהחברה , ולשאלתי האם זה אומר שאני צריך להחליף את כל האטמים , האם מישהו מכיר את החברה והאם הם איכותיים?

אני ממש חושש שזוהי רק הדליפה הראשונה.

פורסם
שלום כאמור אני נמצא באמצע פרויקט בשרייד שלי(נפח 1300) שכולל החלפת אטם ראש מנוע.

רכשתי קיט אטמים לראש שכולל אטם ראש , אטמים לסרעפות , אטמים לפלגים ואטם למכסה שסתומים.

הקיט אינו מקורי מהחברה אלה של חברת "tong hong gaskets" או בקיצור "tng".

כאשר התחלתי למלא שמן במנוע החלה דליפה מאטם מכסה השסתומים , בעקבות כך קראתי בפורום שהפיתרון היחידי הוא אטם מקורי מהחברה , ולשאלתי האם זה אומר שאני צריך להחליף את כל האטמים , האם מישהו מכיר את החברה והאם הם איכותיים?

אני ממש חושש שזוהי רק הדליפה הראשונה.

 

אני החלפתי אטם מכסה שסתומים (ללא שום שם של חברה) ועלה לי 35 שקל,ואין לי שום נזילה לא ברור למה אתה צריך להחליף את שאר האטמים ?

 

האם דליפת השמן מתרחשת לאחר החלפה לאטם חדש ? האם סגרת את הברגים לפי סדר של הוראות היצרן ? (דרך אגב תיזהר לא לסגור חזק את הברגים כי המכסה נישבר בקלות)

פורסם

הנזילה אחרי ההחלפה לאטם החדש.

ולא סגרתי לפי סדר מכיוון שפעם ראשונה אני שומע ממך שקיים סדר והוא משמעותי אם כן איך אני יכול לברר מהוא?

×
×
  • תוכן חדש...