Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים יש לי סיריון 2007 ויש לי בעיה בפנסים.

היום חזרתי הבייתה בשעת חושך ושמתי לב כאשר אני מעלה את החלונות ברכב הפנסים נחלשים טיפה וברגע שאני עוזב הכול חוזר להיות רגיל.

 

מה בעיה ברכב אתם יודעים?

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם

הרכב אצלי רק 4 חודש ולא ממש ייחסתי לזה חשיבות.

אבל עכשיו אני מתכון להרכיב סאב ומגבר ואני מפחד שברגע שהסאב יכנס לפעולה אז האורות יתחילו "לקפץ"

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם

סביר להניח שזה יקרה בסל"ד סרק. ככה זה בעומס גבוה על מערכת החשמל.

 

אם בכוונתך להתקין מערכת "כבדה" ביותר אז הייתי שוקל כל מיני פתרונות כדי לעזור למערכת החשמל לעמוד בעומס.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
הרכב אצלי רק 4 חודש ולא ממש ייחסתי לזה חשיבות.

אבל עכשיו אני מתכון להרכיב סאב ומגבר ואני מפחד שברגע שהסאב יכנס לפעולה אז האורות יתחילו "לקפץ"

 

סיכוי גדול שזה מה שיקרה ויתרה מזאת אורך החיים של המצבר יתקצר מכיוון שהוא לא יהייה טעון במלואו רוב הזמן.

 

צריכת זרם גבוהה מעבר למרווח הביטחון שהייצרן קבע בזמן תיכנון מערכת החשמל ברכב ובחירת אלטרנטור מתאים הדבר ייקצר גם את אורך החיים של האלטרנטור.

 

שקול להתקין אלטרנטור בעל הספק גבוה יותר ולשים לב גם לתפוקה שלו בסל"ד סרק.

איזה כייף לי :)

פורסם

בפועל, מגבר "רגיל" וסאב, לא אמורים להוות בעיה כלשהי. רק לוודא שהמצבר תקין, ועומד בעומס, אם הוא בן כמה שנים, כדאי להחליפו.

 

לוודא הפעלת המערכת כאשר המנוע פועל, בזמן נסיעה בלבד, כאשר עמידה ברמזורים/פקקים/חניות לא ארוכות מידי (דקות כל "אירוע" ) עדיין תקין.

 

אם אתה הולך "להשתולל" עם הגברה, ו/או תנאי שימוש מכבידים כמו חניה ללא נסיעה כלל, אף שהמנוע פועל, כדאי לאחר התקנה המערכת לבדוק עם מד אמפר השראתי, את הכיסוי/זליגה, עת מנוע פועל בסרק, ומערכת פועלת בעוצמה בינונית, לשקול שידרוג ככל שיהיה צריך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

המצבר מקורי ז"א הוא ברכב שנתיים.

 

יש לציין שזה קורה לי כשהרכב נמצא בהילוך P ובסלד סרק.

 

בזמן נסיעה לא נתקלתי בנפילות מתח האלו.

 

יש מקום לדאגה?

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם
המצבר מקורי ז"א הוא ברכב שנתיים.

 

יש לציין שזה קורה לי כשהרכב נמצא בהילוך P ובסלד סרק.

 

בזמן נסיעה לא נתקלתי בנפילות מתח האלו. - מכיוון שבזמן הנסיעה הסל"ד של האלטרנטור עולה וגם התפוקה החשמלית שלו גדלה ולכן התופעה שהבחנת בה לא מופיעה

 

יש מקום לדאגה?

 

קיבלת תשובות שלא לדאוג והם נכונות.

 

גם אצלי גולף דור 5 חדשה מבית היוצר של VAG התופעה מתרחשת בסל"ד סרק.

איזה כייף לי :)

פורסם

למרות שהתופעה לא מתרשמת לי כחריגה ידוע לי על בעיה אפשרית בנתיך של אורות ראשיים בבית הפיוזים בדגם זה, שווה בדיקה.

פורסם

תודה רבה לכולם.

שבוע הבא אני מתקין את המערכת שלי ואז נראה מה קורה עם האורות.

 

שבו תודה רבה רבה לכולם

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

×
×
  • תוכן חדש...