Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית הסיוט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסיוטים הם:

ישנות-

(3)דייטסו קורה.

 

 

עמית

 

למה דייהטסו קורה? הייתה לי כזאת אוט' , שני הילוכים . גמד פרא. 140 באיילון עם 5 (ובמילים , חמישה :!: ) מבוגרים + שקיות שוקו לכולם , ולעומת זאת נסיעה בתוך ת"א ביחד עם כל הטוסוטסים ,בנתיבים לא נתיבים שהם היו פותחים לעצמם. וחנייה? הייתי חונה בין הפסים המקווקוים של מעברי החצייה. :)

 

כמובן שהתנהגות כביש הייתה בדיחה , אבל כמויות כיף מסחריות. מעבר למנוע רועד (שלפעמים הוא יתרון :wink: ) זה היה אוטו בדיוק כמו שהוא נראה - בונבון. :inlove:

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מנסיון על ידנית כל הדברים שהזכרת אמת ובתוספת,האמא של התוספת.

פתיחות-שד משחת.

חניה-בניצב למדרכה בין שתי מכוניות ואפילו קצה זנב לא מבצבץ.

וכו'.

אך יציבות,נוחות נסיעה(מושבי עץ של הקולנוע הישן והטוב),וכל נסיון להפיק הנאה מוטורית רחוקה ממנה כרחוק מזרח ממערב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

האוטו הכי מכוער שיש ויהיה זה סיטרואן bx או סיטרואן ויזה

נשבע לכם הציעו לי כזאת חינם רק תמורת העברת בעלות ולא רציתי

 

עוד אוטו מכוער שיא הכיעור פיאט 131

אוטו חדש מכוער זה דייהו רייסר

פורסם

קבלו את שיא הגועל:אוסטין מונטגו. זה אוטו שבכלל לא ברור לי

למה השקיעו את הזמן שהשקיעו בלתכנן אותו. אני כבר לא מדבר

על הזמן שהשקיעו בנסיון לעצב אותו.

וגם אוסטין מטרו.

בחדשות, שברולט קווליר, קמארו וג'י.אמ.סי ג'ימי.

montego.jpg

:puzzled:
פורסם
קבלו את שיא הגועל:אוסטין מונטגו. זה אוטו שבכלל לא ברור לי

למה השקיעו את הזמן שהשקיעו בלתכנן אותו. אני כבר לא מדבר

על הזמן שהשקיעו בנסיון לעצב אותו.

וגם אוסטין מטרו.

בחדשות, שברולט קווליר, קמארו וג'י.אמ.סי ג'ימי.

montego.jpg

 

הידעתה ?

הייתה גרסה ספורטיבית של המונטגו בגירסת ההאצ'בק...

אם אני לא טועה היה מנוע 2.0 מוגדש טורבו...

הוציאו גירסה זו בתשובה לGOLF GTI ו205 GTI....

ובנקודה זו נגמר הידע שלי על מכונית זו...

פורסם

זה לא מונטגו הצ'באק.

זה אוסטין מאסטרו, זאת מכונית קומפקטית, בעוד המונטגו היא משפחתית בגודל מלא (מנהלים של ימינו).

 

אכןף עשו לה גירסת טורבו (קראו לה MG אני חושב), ולעיתונאים שבחנו נתנו גירסאות מחוזקות, שטסו כמו טיל אבל פוצצו את המנועים בקצב.

 

מה הבעיה במונטגו?

היא בכלל לא מכוערת ואוטו חביב בהחלט.

פורסם

גם לפי דעתי היא יפה לזמנה,בטח מול השעמום העיצובי שהיה לרב בשנות ה-80 כגון:סובארו ליאונה,פיאט רגטה,פיז'ו 305,דייהטסו שרמנט...

דרך אגב לא הבנתי עד היום מי היתה חברת אוסטין בסוף ימיה,היא היתה חלק מרובר או חברה עצמאית,כי ממה שהבנתי הרובר 400 החליפה אותה?!

ולמה המיני נשאה סמל של אוסטין בשנות השמונים?!

פורסם
האוטו הכי מכוער שיש ויהיה זה סיטרואן bx או סיטרואן ויזה

נשבע לכם הציעו לי כזאת חינם רק תמורת העברת בעלות ולא רציתי

 

עוד אוטו מכוער שיא הכיעור פיאט 131

אוטו חדש מכוער זה דייהו רייסר

 

ממש לא מסכים!!!

 

לויזה יש קסם כזה...

אוטו חביב ביותר..

 

הייתי לוקח אחת...

אבל זה בטח עולה הון תועפות לתחזק סיטרואן מהשנים האלה...

פורסם

למעשה סקודה בבעלות פולקסוואגן משנת 91

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם
האוטו הכי מכוער שיש ויהיה זה סיטרואן bx או סיטרואן ויזה

נשבע לכם הציעו לי כזאת חינם רק תמורת העברת בעלות ולא רציתי

 

עוד אוטו מכוער שיא הכיעור פיאט 131

אוטו חדש מכוער זה דייהו רייסר

 

ממש לא מסכים!!!

 

לויזה יש קסם כזה...

אוטו חביב ביותר..

 

הייתי לוקח אחת...

אבל זה בטח עולה הון תועפות לתחזק סיטרואן מהשנים האלה...

 

סיטרואן ויזה? הרבה? לתחזק? מניסיון של אחד בשם דין 007 שכותב כאן בפורום ויש לו ויזה אחת שהוא תיחזק אותה במשך למעלה משנה, ומרוב שהוא מרוצה הוא גם קנה עוז ויזה אחת לא נראה לי שהיא יקרה לאחזקה (והיא באמת לא) יש לה פאקים , יש לה בלאי עצבני ועדיין היא לא משהו מטורף שאי אפשר לעמוד בו לעומת הכייף והנוחות שיש באוטו הזה.

DCP_1959-2.jpg

Race Smart

פורסם

חודש אני במילואים ואתם יורדים על סוברואים???

 

מזל שהרוב פה נוסע על מכוניות של ההורים או של העבודה 8)

 

נבחרת המכוניות המבאסות שלי:

 

ישנות-

1. רנו 4

2. סובארו גסטי

3. פיאט 600, 126 עם גג סגור...

4. גיפ מודל 56 בלי הנעה קדמית כלל......

5. אוסטין אלגרו

6. טנדר L200 וL300.

 

חדשות-

מכוניות מקוריאה קיה , דיהו וכו' - אבל הגיפים שלהם לא נוראים כמו שאתם חושבים.

אבל הכי מבאס זה האלפא של השכן שלי :-)

הכיסוי מושב מרוח בחרבוני חתולים.......

 

ולאדיוט שכתב שDS מבאס אותו........הייתי מסדר להיות הנהג של דליה איציק!!!!!

פורסם
האוטו הכי מכוער שיש ויהיה זה סיטרואן bx או סיטרואן ויזה

נשבע לכם הציעו לי כזאת חינם רק תמורת העברת בעלות ולא רציתי

 

 

:mm_yeah:

אכן, מבין המכוערות ביותר שיוצרו אי פעם - הויזה.

בעצם, כל המכוניות של סיטרואן עד אמצע שנות התשעים היו קטסטרופות מבחינה עיצובית, מבלי להעליב את בעליהן :D .

172

פורסם
בעצם, כל המכוניות של סיטרואן עד אמצע שנות התשעים היו קטסטרופות מבחינה עיצובית

 

ויירון, לך תלמד עיצוב לפני שאתה מקשקש, הסיטרואנים עד אמצע שנות ה 90 היו פנינות עיצוביות (וגם פונקציונאליות), הבעיה העיקרית היתה אמינות ואי הבנה של הצורך הפעוט בתחזוקה..

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

מפונקים!!!! כולכם!!!

 

מה זה צריך להיות השרשור המגוחך הזה?

 

שואלים אותם על מכונית סיוט, והם נותנים תשובות של "מולטיפלה", "ג'סטי", וכו'.

יש אנשים שמתים שיתנו להם ג'סטי, רק בשביל להגיע ממקום למקום.

ודייהו לאנוס, למרות שהוא אוטו לא-מי-יודע-כמה בלשון המעטה, עדיין יותר טוב כמעט בכל נתון ממכוניות של שנות ה- 60.

 

אני בהחלט לא הייתי רוצה למצוא ג'סטי או סובארית מתחת לבית, אבל זה בגלל שאני מפונק. אגב, אף אחד לא הזכיר פה את ה- 600 מולטיפלה, למרות שהיא תהיה נחותה בכל תחום מהסובארית.

והשרייד? אוטו רע? זה אוטו שמציל משפחות שלמות מ"אגד" בצורה זולה ואמינה. איך אפשר להגיד עליו דבר כזה?

 

אני לא חושב שאני "הייתי מתאבד" אם הייתי מוצא אוטו חדש ו/או ישן כלשהו מתחת לבית. אם אני אחליט לקחת אוטו כפרוייקט - אפילו דאצ'יה תיסע בצורה סבירה (סבירה למה שאני מצפה ממנה, ולא מפז'ו 205 GTI) ואם לא - יש הרבה מגרשי גרוטאות במדינה.

אני גם בטוח שאף אחד מהפורום לא היה רוצה את היגואר XK120 המדהימה מהמפגש של מועדון ה-5 כרכב יחיד, אבל מישהו חושב שהמכונית הזו היא סיוט?

לדעתי, במצבי הנוכחי אני מעדיף למצוא בחניה שלי לאנוס מאשר את ה- XK120 הזו, שלא יכולה לשרת אותי כמעט בשום דבר שאני צריך.

 

בקיצור. התאכזבתי.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
ויירון, לך תלמד עיצוב לפני שאתה מקשקש, הסיטרואנים עד אמצע שנות ה 90 היו פנינות עיצוביות (וגם פונקציונאליות), הבעיה העיקרית היתה אמינות ואי הבנה של הצורך הפעוט בתחזוקה..

אין ספק שחלקן היו מיוחדות מבחינה עיצובית וטכנולוגית,אבל העובדה שהן מיוחדות לא הופך אותן ליפות.ZX ספגה ביקורת בזמנו בגלל עיצובה ונטען שלא משנה איזה סמל ישימו לה,הוא יתאים כי אין לה אופי.כך גם ה-AX.גם הקסנטיה ואפילו ה-C5 ספגו ביקורת על היותן "לא מלכות היופי".פונקציונליות? את זה תמצא בפיקאסו\סניק,לא ב-VISA.

XM

XM2.JPG

VISA

vjanandre.jpg

ZX

c100-0031_IMG.JPG

AX

c100-0033_IMG.JPG

 

הסיטרואנים בתמונות היו מכוניות מעולות ועדיין כך,אבל מבחינה עיצובית לפי דעתי ולפי עד רבים,שעמום מוטורי.


×
×
  • תוכן חדש...