Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התייצעתי פה כבר לפני, היה תכנון כלשהו והכל נעצר בגלל תאונה, בינתיים החלקים שהיו אצלי הם

 

הסאב 12" של פיוניר TSW307D2

המגבר של B52 שחשבתי שהוא ZL4240 2400W אבל מסתבר שזה הדגם הישן יותר של ה- 800W.

 

החלק הגרוע הוא שהבנתי שהוא 2 ערוצים, כשהיה תכנון לקנות פאנל+קומפוננט ולהגביר את הסאב והקומפ עם אותו מגבר.

 

כרגע בגלל שהוא 2 ערוצים קצת נהרס לי התיכנון, אז אני אולי אגביר את הסאב איתו בגישור,

ובכסף שתוכנן להביא פאנל וקומפ, אני אקנה מגבר נוסף (MAudio Z4200) יחד עם המורל פולס 6 והוא מה שיגביר את הקומפ. בנתיים יהיה פאנל פשוט - Kenwood KDC-2022.

 

בסופו של דבר ההשקעה הזאת תהיה לדי הרבה זמן אז אני מקווה שהיא נכונה (עד שאוכל לקנות פאנל חדש וכו'...)

 

אני אוכל להסתפק בזה?

ה Maudio הוא 4 ערוצים, ובגלל שהסאב יוגבר עם ה- B52, יהיה עדיף להביא מגבר שונה עם 2 ערוצים בשביל הקומפ בלבד?

 

תודה.

פורסם

אם זה יספק אותך רק אתה תוכל לדעת

לדעתי עדיף לקנות את המגבר 4 ערוצים ולחבר את הסאב אל שתי הערוצים הנותרים

ולוותר על הB52 שיש לך כרגע

פורסם

כן..5 תווים

 

ויותר ברצינות: למה להשתמש במגבר עם פוטנציאל פחות טוב בגלל שאין לו שוק וחבל שהוא

ישב בבית?

לפי התאוריה הזאת עכשיו לא היה לי מקום לשבת באוטו מרוב "חבלים" שהיו מחוברים

פורסם

אבל עצם העבודה שהסאב יקבל חיבור למגבר 2 ערוצים בלבד בלי קומפוננטים איתו, לא יהיה טוב יותר?

×
×
  • תוכן חדש...