Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב,

אם אתה מתקין אופסט מתאים, שלא יבלוט מהכנף כמו בגלגלים המקוריים- אין בעיה בכלל.

אם אתה שם אופסט שכן טיפה בולט, אז קיים סיכוי שבסיבובים הדוקים הכנף יגע בצמיג.

זה כבר יותר עניין של קשיחות המתלים מקדימה ואין קשר לתיכנון של יצרני הבולמ"ז\קפיצים.

 

אביחי

פורסם

מאחר והקוזוורט הגיעו מהחברה עם 205/50/15 ואותן אין בעיה להנמיך ב 50 מ"מ (ואולי אפילו יותר) כל מה שנשאר לך לברר זה מה האופסט של הג'אנט המקורי של קוזוורט.

 

למה לעבור ל 205/45/16 זה ממש לא מובן לי אבל אם כבר יש לך את הג'אנטים והצמיגים במידה הזאת אז כל מה שנשאר להגיד זה מברוק או "נו, שויין".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בוודאות אין בעיה... לחבר היה גנט 16\50\205 ועם הנמכה והוא נכנס ולא עשה שום בעיה.

אבל אתה יודע בדבר הגנט הזה אין לך אישור רגיל, רק לגנט מידה 15\50\205 תוכל להעביר בטסט מבלי בעיה כי זו המידה המקסימלית לפורד סיירה שמותרת לפי הספרים.

ותתחדש עם הסט הנ"ל סט שנשמע טוב!!

גם אני בעד קואלאוברים כמו אביחי אבל המחיר הוא בהרבה הרבה יותר מהסכום שהציעו לך, אז מה שלקחת מספיק כמובן.

תעדכן בעיניין ותמונות בבקשה כשאתה מסיים להתקין את הסט על הסיירה.

יקי!!!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב חברה הבולמים הגיעו אבל אין קפיצים של אייבך לפורד סיירה על איזה עוד חברות קפיצים אתם ממליצים?

מה אתם אומרים על-WEITEC ?

ממתין להמלצות ממכם תודה מראש...

פורסם

אחלה חברה .

 

פחות קשים מקוני או בילשטיין ומעניקים קצת יותר נוחות לגב כאשר לנכנסים לבורות בכביש . או לסתם כביש לא סלול כראוי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

זאת אומרת שהשיפור בהתנהגות לא יהיה משמעותי איתם ?

ד"א הבולמים שיש לי הם בילשטיין B8 עדיין לא מורכבים, יורכבו עם הקפיצים שאתם תמליצו...

פורסם

הם בולמים ספורטיביים . ברור שיש איתם שיפור בהתנהגות .

 

פשוט הם פחות קשים מהמתחרים , החיסרון זוית גלגול מעט גדולה יותר אך בתמורה יש גיהוץ מהמורות טוב יותר מקוני או בילשטיין .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
זאת אומרת שהשיפור בהתנהגות לא יהיה משמעותי איתם ?

ד"א הבולמים שיש לי הם בילשטיין B8 עדיין לא מורכבים, יורכבו עם הקפיצים שאתם תמליצו...

 

אתה מודע לעניין שאם b8 אתה צריך לקנות קפיציים, אם הנמכה של לפחות 30מ"מ.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...