Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק שלנסיעה יום יומית עדיך את השילוב של קפיצים ובולמים ולא קוליאוברים .

ואם תרצה אני יתן לך את הטלפון של מישהו בפרטי תוכל להתקשר אליו .

יקי!!!

פורסם

אנא מכם , אני מתקן כמעט כל הודעה בשרשור הזה , הפסיקו במטוטא ממכם לבזבז לנו את הנקודות .

 

תודה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
אין ספק שלנסיעה יום יומית עדיך את השילוב של קפיצים ובולמים ולא קוליאוברים .

ואם תרצה אני יתן לך את הטלפון של מישהו בפרטי תוכל להתקשר אליו .

תן לי את הטלפון שלו בפרטי בתודה מראש

פורסם

טוב אז קיבלתי הצעת מחיר עבור בילשטיין וקוני ואני נמצא בהתלבטות קשה: הקוני יותר זולים באופן משמעותי ואני לא יודע כמה הם פחות איכותיים אם בכלל, ובילשטיין זה כמובן מותג עם שם טוב אבל השאלה היא אם אני משלם יותר בגלל האיכות או בגלל השם של בילשטיין בשתי המקרים אני מתכוון לשלב אותם עם קפיצים של אייבך

ממתין לתגובות

בתודה מראש

פורסם

לדעתי שווה יותר להשקיע על בילשטיין .

 

אמנם המחיר גבוה יותר אך אתה מקבל הרבה עם הקנייה .

 

לקוני בעיה ידועה של בולמים "נוזלים" . האחריות אשר אתה מקבל בארץ היא של שנה בלבד . היבואן לא ממהר להחליף את הבולמים הנוזלים .

 

בילשטיין לעומת זאת , מעט טובים יותר וגם בעלי מוניטין של חסיני תקלות . אחלה יבואן יש להם ואחריות לכל החיים .

 

רק תחשוב , מה תעזור קנייה זולה אם תהיה תקלה ולא תקבל גיבוי... סתם זרקת סכום כסף ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים


×
×
  • תוכן חדש...