Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לעבור למערכת רצינית יותר שתותקן ברכב החדש שיגיע בקרוב מאוד

 

מה שסגור מבחינתי בנתיים זה שרדיו דיסק לא יהיה במקומו יבוא מחשב ביתי שיעבור התאמה לרכב

עם מסך מגע וכרטיס קול ברמה מטורפת (X-FI ELITE PRO)

לכרטיס יש יציאות ל 6 ערוצים: קידמי אחורי סאב וסנטר אני מתכוון להשתמש בכולם חוץ מהסנטר כמובן

 

עכשיו אני רוצה להתקדם ומבחינתי השלב הבא זה פרוססור שיתן לי לנצל את הכרטיס קול

איך זה הולך?

מה צריך לבדוק?

מה מתאים?

מה התקציב שצריך להכין?

 

מה זה אומר קרוס אובר אקטיבי?

 

הכוונה שבסוף הפרויקט תהיה לי מערכת SQ ברמה גבוהה וניצול מקסימלי של כל הרכיבים עד כמה שניתן להוציא מהם את

הסאונד הכי איכותי

 

תקציב כרגע אין אבל אני מודע שזה יצא בערך 20 30 אלף ולכן אני מתקדם שלב שלב לא לחנוק את החשבון בנק

 

התמונה הסופית אמורה להיות כזאת:

סט 3 חלקים מקדימה

סט 2 חלקים מאחורה

סאב

מחשב לרכב

ו 6 מגברים (אני מקווה שיהיה מקום לכל זה)

 

אני מעריך את הפרויקט ב 30 אלף כולל כבלים והתקנה (ובניות מפיבר)

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

יש לך הערכות ממש שגויות.

6 מגברים ושני סטים ומחשב?

ובניות?? 30K

רק אלה אם כן תביא מגברים של MACAUDIO או משהו פשוט יחסית.

לך בכיוון ה60K.

פורסם

אני לא מהמבינים הגדולים, אבל אני יכול להגיד לך שבתקציב שהבאת עדיף לך להוריד את כמות הרכיבים, ולקחת רק מה שאתה תכלס צריך.

התקציב אומנם גדול, אבל לא יספיק.

כמות הרכיבים שדיברת עליה לא תשאיר לך הרבה לכול דבר.

 

לדעתי סט 3 חלקים מקדימה+3 מגברים שאחד מהם מונו וסאב טוב יספיקו.

התקנה חיווט ואיטום יעלו לך הרבה קח זאת בחשבון.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הייתי ממליץ לך להוריד את הסט האחורי וזה בכלל שהתקציב שלך לא יאפשר לך לעשות מה שאתה מתכנון...

 

בניות התקנה חיווט ואיטום כבר הורידו לך 10K מהסכום.

מה נשאר לך 20K?

אני לא יודע לאן את שואף אבל סט 3 חלקים יעלה 5-8K תוסיף לזה סאב ב2K.

כבר נשארת אם 10K!

שוב אני לא יודע מה הרמה שאתה שואף אליה אבל 3 מגברים (מונו,2 ערוצים,4 ערוצים) ברמה גבוה יעלו בסביבות ה7-10K.

מה אם עלות הרכיבים של המחשב? ועוד שאתה מדבר על כרטיס קול בין הטובים שיש...

 

כנראה שאתה צריך לעשות שיקולים מחדש.

IBIZA 20vt

פורסם

את הסט האחורי אפשר להוסיף מאוחר יותר זה לא קריטי

 

הבעיה שלי עכשיו זה לגבי הפרוססור

מה כדאי לי לשים פרוססור או קרוס אקטיבי?

מה ההבדל בניהם?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
מה כדאי לי לשים פרוססור או קרוס אקטיבי?

 

פרוססור הוא בין היתר גם קרוס אקטיבי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

הפרוססור הוא הדאגה האחרונה שלך

קודם תתרכז בבחירת הרכיבים הבסיסיים יותר

רמקולים קדמיים ומגברים

את כל אופציות עיבוד הקול תוכל לעשות דרך כרטיס הקול ללא פרוססור חיצוני

תעשה חיפוש בשירשורי מחשב קודמים

פורסם
החלטתי לעבור למערכת רצינית יותר שתותקן ברכב החדש שיגיע בקרוב מאוד

 

מה שסגור מבחינתי בנתיים זה שרדיו דיסק לא יהיה למרות שאפשרי, זה נראה לי טעות. דבר עם sharonarn על זה. בדיוק היום דיברנו על כך, אם ירצה ירחיב כאן. במקומו יבוא מחשב ביתי שיעבור התאמה לרכב

עם מסך מגע וכרטיס קול ברמה מטורפת (X-FI ELITE PRO) הכרטיס קול הנ"ל, עולה כ2000 ש"ח, ולא ייתן לך ברכב יותר מאשר הכרטיס הזה בחצי המחיר ממנו. בשביל מה אתה צריך את הקונסולה החיצונית והשלט?

 

לכרטיס יש יציאות ל 6 ערוצים: קידמי אחורי סאב וסנטר אני מתכוון להשתמש בכולם חוץ מהסנטר כמובן

 

עכשיו אני רוצה להתקדם ומבחינתי השלב הבא זה פרוססור שיתן לי לנצל את הכרטיס קול. לא הבנתי למה גם כרטיס קול וגם פרוססור? כרטיס קול טוב, באמצעות דרייברים ייעודים ייתן לך מה שפרוססור ייתן לך - והרבה יותר מכך.

איך זה הולך?

מה צריך לבדוק?

מה מתאים?

מה התקציב שצריך להכין?

 

מה זה אומר קרוס אובר אקטיבי? קרוס שאתה שולט בנקודות החיתוך ובשיפועים [סלופים], בשונה מקרוס פאסיבי שנקודות החיתוך והסלופים קבועים בו - או ניתנים למספר מצומצם של שינויים במקרה הטוב. יש אותו בפרוססור ויש אותו בדרייברים הנ"ל.

 

הכוונה שבסוף הפרויקט תהיה לי מערכת SQ ברמה גבוהה וניצול מקסימלי של כל הרכיבים עד כמה שניתן להוציא מהם את

הסאונד הכי איכותי

 

תקציב כרגע אין אבל אני מודע שזה יצא בערך 20 30 אלף ולכן אני מתקדם שלב שלב לא לחנוק את החשבון בנק

 

התמונה הסופית אמורה להיות כזאת:

סט 3 חלקים מקדימה

סט 2 חלקים מאחורה

סאב

מחשב לרכב

ו 6 מגברים (אני מקווה שיהיה מקום לכל זה)

 

אני מעריך את הפרויקט ב 30 אלף כולל כבלים והתקנה (ובניות מפיבר)

 

20-30K זה סכום לא מבוטל, אך תתפלא שכשאתה עושה 1+1 וחושב איך זה יקרה בפועל, מהר מאד נגמר התקציב. לכן צריך לעשות שיעורי בית טוב טוב, ובעיקר לא לנסות לדחוס את כל רשימת הקניות הארוכה הנ"ל בסכום הזה, כי אז תאלץ להתפשר על רכיבים בינוניים או נמוכים.

 

סעיף ההתקנה, על מרכיביו השונים, ינגוס נתח משמעותי - אם אתה מעוניין "שבסוף הפרויקט תהיה לי מערכת SQ ברמה גבוהה וניצול מקסימלי של כל הרכיבים עד כמה שניתן להוציא מהם את הסאונד הכי איכותי"

 

לאחר מכן, חשוב שוב על עניין הסט האחורי - אלא אם כן אתה מתכוין לנצל את יכולות הכרטיס קול/מחשב לפיענוח סראונד/דולבי ב5/7 ערוצים ואז חובה לשלב רמקול סנטר. אחרת, זה מיותר.

 

זה בינתיים..

פורסם

סוף סוף הפאזל מתחיל להתחבר לי...

 

עכשיו השאלה היא כזאת

אני חשבתי על הפוקל אוטופיה סט 3 חלקים עם הקרוס האקטיבי שלהם או במקומו להביא פרוססור

אבל אני לא מבין בפרוססורים

זה הסט הכי טוב של פוקל ואני ממש מכור לחברה הזאת יש לי כרגע פוקל פוליגלס ויש להם צליל מעולה

כמה עולה סט כזה בארץ? שמעתי בסביבות ה 9 - 10 אלף

 

ולגבי הכרטיס קול קניתי אותו במקור למחשב שבבית אבל בגלל שכבר יש לי כרטיס קול מובנה בלוח אם

אז אני מתכוון להעביר אותו למחשב שישב ברכב ללא הקונסולה החיצונית והשלט

ולגבי כרטיסי קול אחרים אין את האמינות והנסיון שיש לכריאטיב הם בתחום ממש מההתחלה וכל הרטיסי קול שלהם

נועדו לשמיעת מוזיקה ברמה גבוהה וכל הכרטיסים שלהם מוצלחים וזה לא משנה איזה דגם מהפשוט ועד להכי משוכלל

 

ולגבי החיתוך תדרים אין אפשרות לעשות את זה מהמחשב כי צריך לעשות חיתוך תדרים לכל רמקול בנפרד ולכן

צריך פרוססור שיפצל מ 1 ל 3 ויעשה חיתוך לכל אחד בנפרד

זה אופציה שלא קיימת בכרטיס קול וגם אם יש תוכנה שכן נותנת את האופציה אז כל זוג רמקולים מקבלים יציאה אחת

וזה כבר גומר לי את כל היציאות של הכרטיס קול ולא משאיר לי עוד יציאה לסאב.

 

יש לי התלבטות בין 2 מגברים למגבר 1

השאלה אם יש מגבר 6 ערוצים איכותי ועוצמתי מספיק שיוכל לנצל את הסט במלואו

ואם לא חשבתי לגבי המגברים של נקמיצי או ג'נסיס אבל בגלל שאני רוצה ללכת על פוקל אז אולי בכלל עדיף ללכת על אחד המגברים

שלהם שתהיה התאמה מלאה כי הסאב בטוח יהיה של פוקל (עוד לא בחרתי דגם ספציפי)

 

לגבי מונו בלוק אני סגור כבר על הפוקל 1800 יש אותו לחבר שלי שמעתי אותו עם סאב של מורל והצליל פשוט ממכר

תחושה מיוחדת

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אולי מתחבר לך משהו בראש אבל אני לא רואה את זה מתחבר אם התקציב שציינת פה...

 

אני לא יודע בדיוק כמה עולה פוקל אוטופיה חדש אבל כך בחשבון שאם אתה הולך על הסט כל כך יקר בשביל לנצל אותו כמו שצריך ולהנות ממנו אתה צריך בניות מקצועיות+איטום מסיבי+חיווט ברמה גבוה סך הכל אני מעריך שהוצאה כזאת תעלה לך 10K+.

ישאר לך 10K למגברים ומחשב.

IBIZA 20vt

פורסם

אני יחדד את בעיית ה "אין הד יוניט" שדיברתי עליה עם צביקה

אני יודע שחלק מאנשי הפורום לא יסכימו איתי בעניין אבל מניסיון שלי

מחשב ולא משנה מה המרכיבים שלו כרגע לעולם לא יהיה אמין כמו הד יוניט

ואפילו הפשוט ביותר

אצלי ברכב היה כמה סאטאפים של כמה מחשבים במשך שנה וחצי ON AND OFF

ממה שאני יכול להגיד היה הרבה OFF בגלל תקלות תוכנה בעיקר אך גם חומרה במחשב

אני שחשבתי גם שלא צריך הד יוניט אלא רק מחשב נתקעתי ללא מוזיקה כלל ברכב בזמן זה

ואז לך תמצא פתרונות יצרתיים לזמן הזה :lol:

כל הכיוונים הכי פשוטים באס טראבל באלאנס...ואפילו וויליום אמורים להתבצע דרך המחשב אצלך

אתה לא יכול להתחיל להבין את האי נוחות והאי אינטואטיביות של הפעלה שכזאת

ולא משנה באיזה תוכנת פרונט הנד תשתמש.

במערכת שהייתה מותקנת אצלי השתמשתי בשלט של הרוקפורד 3SIXTY כווליום המרכזי שלי

דבר שקצת הקל על קלות הפעולה למרות שעדיין היה לא נוח.

כמעט כל פעולה שתרצה לעשות במחשב צריכה להיות מלווה בהסטת מבט לעבר המסך ואיבוד ריכוז בכביש

 

בקיצור לדעתי הסט אפ האידאלי הוא מחשב טוב מחובר אל הד יוניט דרך ה AUX ומשם מחולק אל המגברים

 

ד.א אצלי ברכב היה מותקן 5.1 מלא כולל סנטר אתה יודע כמה פעמים השתמשתי בכל המערך?

פעם 1 בלבד כדי לראות שזה עובד לי לפחות לא היה כל שימוש אמיתי ב 5.1 ברכב

ואני חושב שכנ"ל ל90 אחוז מאנשי הפורום אין כל שימוש אמיתי בפיצר זה

 

גם אני חושב כמו צחי 10000 לא יספיקו לכל שאר הרכיבים

הייתי הולך על סט קידמי זול יותר או מחפש יד שנייה

פורסם

ובקשר לתקציב

30 לא כולל התקנה ומחשב שכרגע כבר בהזמנה

התקציב אמור לכלול: בניה לרמקולים הקדמיים, רמקולים, מגברים, וחיווט

אם צריך להוסיף עוד 5 או 10 אפילו לא תהיה שום בעיה רק שיקח לי קצת יותר זמן לקנות את החלקים

או לבחור באפשרות אחרת שלקנות את הרכיבים בתשלומים...

 

ואת הבניה מאחורה בבגא'ז אני יעשה לבד בנגריה ואחר כך אני יקח הכל לריפוד ובסוף מרכיבים את הכל על הרכב

 

 

אני לא מתכוון להתפשר על שום דבר

מספיקה קומבינה אחת וכל המערכת יכולה לרדת לטימיון בשניה...

 

איך האוטופיה בהשוואה לרמקולים אחרים באותה רמה?

איך האלפיין F1 לעומתם? ושמעתי שיש גם סט מעולה של ג'נסיס

אני פשוט לא מכיר אותם ואני רוצה לדעת עליהם קצת יותר לפני שאני רץ להזמין

 

את הסופרימו שמעתי אצל חבר שלי וזה נשמע כמו הופעה חיה לא אהבתי את הצליל שלהם

אני מעדיף את ה K2P מאשר את הסופרימו

ושמעתי את הסט הזה ב 2 רכבים ושניהם עם איטום ומערכות מעולות שלא חסכו בכלום

 

ובקשר לכל מיני בעיות שיש לאנשים במחשב יש לי כבר פיתרון..

ובקשר לשליטה יש היום המון פתרונות פשוטים וזולים כמו זה למשל:

http://www.logitech.com/index.cfm/mice_pointers/design_controller/&cl=gb,en

או כמו זה:

http://www.logitech.com/index.cfm/349/4573&cl=gb,en?WT.ac=ps|4736

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הסופרימו נשמע כמו הופעה חיה? הסופרימו הוא סט שהטבע שלו הוא לנגן מאוד FLAT, נסעתי איתו ברכב כמה חודשים בריאים ותאמין לי שזה אחד הסטים היותר טובים ששמעתי.

 

אני אקח סופרימו על כל סט של פוקאל בכל יום:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...