Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הF1 סטאטוס והג'נסיס אבסולוט הם שניהם מבוססי סקאן-דפיק מסדרת הרווילטור.

הם מעולים וישמעו יותר טוב מ99.9% מהסטים שתמצא.

 

הבעיה היא המחיר.

את הF1 לייבא לבד יעלה לך באיזור ה10-15K ש"ח.

הג'נסיס בייבוא אישי יעלו לך באיזור ה15-16Kש"ח.

 

הסופרימו סט מעולה ואחד הטובים שיש בהיצע העולמי, הוא סט יותר טוב מהאוטופיה הישן ובטח הרבה יותר טובים מהK2P בכל פרמטר אפשרי או כזה שטרם נודע לציבור הרחב:roll:.

under construction..

פורסם

או שאתה יכול ללכת על האמצע בין מורל לפוקל שהוא אמצע מעולה וכנראה גם מוביל בתחום - הייבריד אודיו - לגטייה - אם כי טוויטרים אני ממליץ לך בכל זאת ללכת על מורל או אומגה אודיו.



 

אתה רוצה סט 3 חלקים מקדימה, סט 2 חלקים מאחורה וסאב

 

אתה צריך מונו לסאב, 2 ערוצים לסט האחורי, ואם אתה הולך על טרי-אמפ אתה צריך כאן שש ערוצי הגברה, בי-אמפ אתה תזדקק ל4 ערוצי הגברה

 

כלומר אתה תזדקק למונובלוק + 8 עד 6 ערוצי הגברה שזה יכול להתבטא במונו + מגבר שש ערוצים

או מונו + מגבר 4 ערוצים + מגבר 2 ערוצים

או מונו + 2 מגברי 4 ערוצים (שלא לחשוב אם תרצה רק מגברי 2 ערוצים כמה מקום תזדקק).

 

בשביל סט אף כזה שגם כולל בתוכו מחשב, מסך מגע, מעבדי צליל (מעבדים, קרוסים, אקולייזרים)

 

אני חושב שאתה צריך להתחיל קודם בכל במערכת חשמל חזקה ויציבה והדגש כאן הוא בעיקר על יציבות כדי לא לפגום במחשבים כאלו או אחרים שהם מאוד רגישים לקפיצות זרם - אתה צריך מצבר טוב וחזק - רצוי מגבר ג'ל = קרוב לאלפיים שקל אם לא יותר בלבד על המצבר.

 

אלטרנטור וחיווט טוב - גם לא זול.

 

אחרי זה אתה צריך להשקיע לפחות בבידוד של הדלתות הקדמיות - תגיד שלום לפחות לעוד איזו אלפיה וחצי עבור בידוד בחומרים איכותיים עם עבודה איכותית.

 

אחרי זה בחירת רמקולים טובים וסאב טוב ואז שבירת ראש חזקה ביותר איך אתה הולך באמת להגביר את כל הדבר ואיך אתה הולך לחתוך את התדרים כמו שצריך ועם מה.

 

יש לך כאן המון עבודה - זה לא יאללה יש לי 30K בואו נתפרע - זה חתיכת פרוייקט.

 

תתכנן אותו בצורה סכמטית לפני שאתה ממשיך הלאה ותתחיל מהיסודות.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני חושב שתרד מהעניין של המחשב , קנה הד יוניט סביר , פרוססור טוב , מגבר 4 ערוצים , מגבר 2 ערוצים , מונו , סאב וגמרנו . כך תקבל את הסאונד הכי טוב ביחס לשקל.

לגבי הסטים - כמו תמיד תשמע לבד , פוקל , מורל , הרץ , לגתיה , סיז , סקנספיקים דיאלאסים וכו

כמובן שתתקין הכל כמו שצריך אצלך מתקין שאקל .

פורסם

לשים רדיו דיסק זה יהיה רק אם המחשב יכשל

ומחשב זה לא עינין פשוט אבל אם יש לך מומחה אז אין גבולות

מחשב חזק עם פתרונות תוכנה יכול לתת הנאה ששום רדיו דיסק או דיוידי לא יתן

ובגלל שכבר התיעצתי עם חבר טוב שהוא מומחה בתחזוקה שותפת של מחשבים

הוא לא חשב יותר מחצי דקה לפני שהוא התחיל לתת לי הרצאה מה צריך בדיוק כדי שהעסק לא יכשל

ואחרי סקירה באינטרנט הוא הבטיח לי שאין שום רדיו דיסק שיתן לי את אותה תמונה כמו המחשב

גם באיכות צליל וגם באופציות שקיימות

 

לגבי הסט הקידמי

הצליל של הסופרימו לא הרשים אותי בשביל סט שעולה 8 אלף שקל

מבחינת צליל ה K2P נשמעו לי הרבה יותר טוב

 

אני מחפש צליל ציבעוני לא פלאט

משהוא עם טוויטר שישמע טוב ויהיה על גבול של חד אבל לא צורם

מיד ריינג' שיתן צליל חי ובולט כשיש זמר ששר

ומיד באס ששיתן צליל טוב ברקע אבל לא עמום

 

אני פוחד לקחת כל רמקול מחברה אחרת ושלא תהיה התאמה בניהם בסופו של דבר

אבל מצד שני אני רוצה סט שישמיע לי מה שאני אוהב

 

איך הסט של אלפיין F1 איך הצליל שלו לעומת הסופרימו?

 

אם מישהוא במקרה פיספס את הכוונה שלי

אני לא מחפש לבנות את המערכת סטריאו הכי טובה בעולם או הכי חזק או הכי איכותית

אני רוצה פשוט מערכת שאני יוכל להנות מכל תדר וצליל ואין לי בעיה להשקיע

כי כמו כולם פה אני חולה הגה אני חולה על רכבים ובגלל שהלימודים מתחילים בקרוב

אין אפשרות כלכלית לגור לבד ולעשות הרבה רעש בבית וגם ככה אני כל הזמן באוטו...

והכי חשוב אני חולה מוזיקה.

 

אז אחרי כל זה הבנתי שמשתלם להשקיע 40 או אפילו 50 אלף על מערכת שיכולה להחזיק בשקט

5 שנים ולתת סאונד שבקלות אפשר להתמכר אליו בכל פעם מחדש.

וגם אחרי 10 שנים המערכת הזאת עדיין תיתן צליל יותר איכותי מ 90 אחוז מהמערכות בארץ.

רק אבא שלי לא מבסוט מהעינין כי הוא מבין שהוא צריך לשים כמה אלפים רק על המיגון

אבל הוא יסלח לי אחרי שהוא ישמע את המערכת...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בשביל מה לזרוק שמות מפוצצים, מחירים ועוד כל מיני שטויות ?! תבוא למפגש ותתחיל להתרשם מכמה שיותר מערכות אני בטוח שאחרי שתעשה זאת אתה תקבל קצת פרופורציות.

IBIZA 20vt

פורסם
איך הסט של אלפיין F1 איך הצליל שלו לעומת הסופרימו?

לא יודע כמה ק"מ יש מאשדוד לירכא, אבל בטוח שנאדר יארח אותך בשמחה..

 

לפני רכישה של סט ב10-15K, הייתי עושה את הנסיעה הזו לפחות..

 

"אני מודע שזה יצא בערך 20 30 אלף"

"שבחנתי את עצמי מקרוב משתלם להשקיע 40 או אפילו 50 אלף"

 

תרגע.. אה?:wink::lol:

אני כבר רואה את אחת ההודעות הבאות:

 

"לאחר שבחנתי את עצמי עוד יותר מקרוב קרוב, 70 או 90 אלף יגרמו לי להתמכר עוד יותר לצליל..":-D

 

וברצינות, בתקציבים כאלו נדרשת עבודת הכנה מעמיקה כמו שאדי כתב לך:

 

"יש לך כאן המון עבודה - זה לא יאללה יש לי 30K בואו נתפרע - זה חתיכת פרוייקט.

 

תתכנן אותו בצורה סכמטית לפני שאתה ממשיך הלאה ותתחיל מהיסודות.

 

בהצלחה."

 

וגם אני מאחל בהצלחה!

פורסם

אני לא מבין למה אתם חוזרים על אותו עינין שוב ושוב אם הייתי רוצה להתפרע עם הכסף לא נראה לי שבכלל הייתי פותח

נושא לגבי המערכת

הייתי פשוט נוסע לאוטו דיפו ומתקין כל מה שיש להם בויטרינה

אז תרדו מהנושא!

 

 

וירכא זה רחוק מאוד מאשדוד אני הייתי מחלק שם סחורה

ועם הרכב הנוכחי לא מומלץ להגיע לשם

אבל אני יתחיל לבוא למפגשים לבדוק כיוון לרמקולים

זה באמת רעיון טוב

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הרכב שהמערכת תורכב עליו יהיה הונדה סיוויק החדשה 4 דלתות סדאן

 

לקחתי הצעת מחיר על איטום 5 אלף לכל הרכב עם 2 סוגים של חומרי איטום

אחד לזעזועים והשני לבלום את הסאונד שישאר ברכב

וזה כולל: דלתות קידמיות, ריצפה + קיר אש, תא מטען, קורות קידמיות

וחיזוק והכנה לכל הרכיבים שעלולים לעשות רעשים או להתפרק או להתנתק עקב הסאונד

 

בקשר למערכת חשמל התיעצתי עם המוסך המורשה והוא מוכן לעזור לי לתת פוש קטן למערכת

בהחלפת כבל - מהמצבר לשילדה, הוא גם יעזור לי למצוא לי מצבר שלא יגרום לביטול האחריות, והוא יראה לי לאיפה הכי טוב

לחבר את הכבל - מאחורה.

לגבי האלטרנטור אין אפשרות לשנות או לגעת.

חוץ מזה יש עוד דברים שאני צריך לעשות לגבי המערכת חשמל?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

ממתי החלפת מצבר מבטלת את האחריות?!

 

אם אין אפשרות לגעת באלטרנטור מסיבה זו או אחרת אתה יכול לקנות מצבר פריקה עמוקה ואם זה לא יספיק אז לחבר עוד אחד שישב בבגז'. אני בטוח שאליקו יוכל לתת לך יותר הסברים בנושא המצברים והוספת מצבר נוסף לקיים.

IBIZA 20vt

פורסם

אחרי שחשבתי קצת בנתיים אין שום סיבה לבדוק לגבי המערכת חשמל או לגבי מצבר עד שלא יהיו לי את כל הרכיבים

רק אחרי שיהיה לי את כל הרכיבים ביד אני יוכל לבדוק מה צריך לשדרג לגבי המערכת חשמל

בנתיים זה יהיה סתם דיבורים באוויר ויכול להיות שמה שאני יברר עכשיו לא יהיה רלוונטי אחר כך

 

בנתיים אני רוצה לדעת מה עדיף לשים:

פרוססור או קרוס אקטיבי?

איזה הבדלים יש בניהם?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...