Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עשן שחור פיג'ו 605.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי ב 605 שנת 96,

הרכב מוציא עשן שחור עם ריח של ה co, וכשהרכב חם ממש קשה לו להניע.

מישהו מכיר את התופעה?

ואפשר להפנות אותי באיזור מודיעין, למוסך שמכיר את הרכב ושלא יעשוק אותי?

כמו כן אם יש מישהו שמתעסק עם החלונות חשמל של הרכב, כי אחד החלונות ממש מתעלל בי.

פורסם

הרכב עם טורבו נכון?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
התחדשתי ב 605 שנת 96,

הרכב מוציא עשן שחור עם ריח של ה co, וכשהרכב חם ממש קשה לו להניע.

מישהו מכיר את התופעה?

ואפשר להפנות אותי באיזור מודיעין, למוסך שמכיר את הרכב ושלא יעשוק אותי?

כמו כן אם יש מישהו שמתעסק עם החלונות חשמל של הרכב, כי אחד החלונות ממש מתעלל בי.

 

מקווה בשבילך שלא הרחת CO מעולם (לא שיש לו ריח אגב..)

נשמע כמו חיישן טמפ' מים תקול, בדוק התנגדות של החיישן עם רב מודד, או גש למוסך.

תרחיב לגבי הבעייה בחלון ואולי נוכל לעזור יותר

HFturbo

פורסם
הרכב עם טורבו נכון?

כן הרכב עם טורבו.

איפה נמצא החיישן מים?

ואיך הוא קשור לעשן השחור ולהנעות קשות?

ומה אני צריך לבדוק בו?

פורסם

היום בדקתי את הצריכת דלק של הרכב, ויצא ליטר ל 6 קילומטר, משולב בעיר ובחוץ עם מזגן בנסיעה רגועה.

סביר?

פורסם

עשן שחור= תערובת עשירה בדלק.

כדי למצוא את הסיבה יש לגשת למכון להזרקות דלק טוב ולהתחיל מבדיקת 4 גזים וניתוח נתוניה כדי לאבחן את התקלה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

עשן שחור בד"כ מעיד על תערובת דלק עשירה מידי (בגלל זה תצרוכת הלק שלך כל כך גבוהה).

ייתכן שיש לך בעיה במערכת ההזרקה או בחיישן המשפיע על המחשב לקביעת יחס התערובת כגון חיישן חמצן.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

לפי דעתי, אחד המזרקים משתין או חיישן שקרן.

גש למוסך שמכיר את הרכב .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

תודה לעונים.

איפה אני מוצא את החישן חמצן ואיך אני בודק את תקינותו?

הבעיות ממשיכות, שעון דלק לא עובד.

הוצאתי את המצוף וניקיתי אותו, בדקתי שהוא לא מלא בדלק, וכשהחזרתי אותו השעון עבד לכמה דקות והפסיק.

שמתי בודק פיוזים באחד החוטים אז השעון קופץ ל 3/4 מיכל וזה לא נכון.

למישהו יש רעיון בבקשה? (כמעט נתקעתי בלי דלק היום)

מחפש המלצה לבעל מלאכה, שמתקן מנגנונים של חלון חשמל, באיזור צומת שילת בבקשה.

פורסם
תודה לעונים.

איפה אני מוצא את החישן חמצן ואיך אני בודק את תקינותו?

הבעיות ממשיכות, שעון דלק לא עובד.

הוצאתי את המצוף וניקיתי אותו, בדקתי שהוא לא מלא בדלק, וכשהחזרתי אותו השעון עבד לכמה דקות והפסיק.

שמתי בודק פיוזים באחד החוטים אז השעון קופץ ל 3/4 מיכל וזה לא נכון.

למישהו יש רעיון בבקשה? (כמעט נתקעתי בלי דלק היום)

מחפש המלצה לבעל מלאכה, שמתקן מנגנונים של חלון חשמל, באיזור צומת שילת בבקשה.

לפני החלון תתקן את הבעיה עם הדלק.גש למומחה ואל תתן למתחילים לגעת באוטו פעם לקחתי כזה אוטו לבדיקה וכבר בדרך לבדיקה נתקענו . זה לא אומר שלא יהיה לי כזה אוטו בעתיד

פורסם

היום חיברנו את הרכב למחשב, והתברר שהמחשב מזהה שהרכב בטמפרטורה של 20 מעלות בזמן שהרכב היה ב 90 מעלות.

כנראה חיישן טמפרטורה, מחר יגיע, ונקווה שנאמר לצרותינו די.

פורסם

אם כך, אני מאמין שהבעיה תיפתר.

 

רק לזכור, חיישן הטמפ' מודד את טמפ' נוזל הקירור במקום בו הוא מורכב. על כן, יש לוודא סירקולצית נוזל הקירור תקינה, זאת יש לבצע רק אם החלפת החיישן לא תפתור את הבעיה.

 

מאידך, יתכן נתק או מפל מתח בחיוט של החיישן, למרות, שנתק מוחלט יצביע על יטמפ' נמוכה ממה שציינת.

 

כאמור, זאת כדי להרחיב בנושא, ובכלל, לידע כללי, של כלל חברי הפורום. במקרה שלך, אני מקווה ומאמין שהחלפת החיישן תביא את הפתרון לבעיה.

 

אנא חזור לעדכן.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אכן דני צדקת.

הטמפרטורה היתה על 20- ולכן אולי טעיתי, בכל זאת התגלה קצר בחוטים של הקונקטור, ולאחר שהחוטים הופרדו כמו שצריך החיישן חזר לתפקד כשורה.

אם כבר סיפרתי, אז אני ימשיך במה שקרה. בסיום התיקון התגלתה נזילת מים רצינית, ומכיון שלא התעסקנו בשום צינור מים לא הצלחנו להבין ממה זה נובע. לאחר התעמקות התברר שהפלנץ' מים מעל החיישן עשוי מאלומיניום, וללא קשר לחוטים שהוחלפו האולמיניום החליט להתפרץ עקב ריקבון, אז נכון שהרכב לא מזייף, אבל כל המים נשפכו. ועכשיו מתלבטים אם לחפש כזה פלאנץ' או ללכת לחרט שיילחים את האלומיניום.

תודה רבה לכל העוזרים ובמיוחד לשמר.

×
×
  • תוכן חדש...