Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מכירה] 106 XSI 1.6


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה פיז'ו 106 XSI שנת 93

מנוע הוחלף ל-1600 לפני כשנה, המנוע מיבוא היה עם כ-50,000 ק"מ ואני נסעתי עליו במהלך השנה עוד כ 15 עד 17.

לפני ההרכבה של המנוע הוספו לו תוספות שונות:

קאמשפט 284 מעלות של PIPERCAMS

פולי וורנייר של PIPERCAMS

סעפת יניקה ומצערת של ראלי דור ראשון

מזרקים 180CC

וסת לחץ דלק

סעפת פליטה מלאה 2" 4-2-1 עם דוד אמצעי ודוד אחורי של DRAGON עם אישורים

גיר של 106 ראלי דור שני

האוטו מונמך 25 מ"מ על קפיצים של SPAX ובולמים של מונרו, רציתי הנמכה עדינה מאוד אבל היא מורגשת יפה מאוד.

בנוסף הוחלפו הברקסים למחוררים מחורצים של OMP יחד עם רפידות של OMP

מבפנים יש גם תוספות (כמובן שכל החלקים המקוריים ינתנו עם האוטו):

הגה MOMO MILENIUM

ידית הילוכים של SPARCO

ידית בלם יד SIMOTA

שעון יחס אויר דלק

חוץ מה"שיפורים" הנ"ל נעשה לרכב יישור קו מאוד מקיף, 99% מהרכב הוחלף לחדש מהניילונים, ציריות, משולשים, שטנגות של ההילוכים, רדיאטור, ברקסים.

הרכב עבר פחחות וצבע כולל לפני שנה וחצי, בנוסף נעשה מכסה מנוע BAD BOY והוספו

קסנונים.

מתחייב על מנוע גיר ושילדה.

טסט עד אוגוסט 2009

אני מאמין שבטח שכחתי כמה דברים אבל המודעה הזו כבר ארוכה מספיק.

מחיר נדרש 24,000 ש"ח.

 

לפרטים 054-7245102 עוז.

enginesmallmr3.jpg

w320.png

frontsmalliz9.jpg

w320.png

sidesmallsh0.jpg

w320.png

×
×
  • תוכן חדש...